Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Business Consultant Klant & Service Sloterdijk

Uwv - Amsterdam - 19-04-2021 Naar vacature  

Amsterdam Sloterdijk, 36 - 38 uur

(het formulier is geoptimaliseerd voor desktop gebruik)

Deel dit artikel:

Verstuur deze informatie per mail


U gaat de volgende webpagina doorsturen:
Naam is een verplicht veld
Verkeerd emailadres
Verkeerd emailadres
Verstuur

Wat je gaat doen

Ken jij de weg in de driehoek: businesswens, technische (on)mogelijkheden en financiële beperkingen? Als Business Consultant achterhaal jij de wens van de (UWV) klant door het samenbrengen en analyseren van complexe UWV verandervraagstukken. De wensen van de klant en de business vertaal jij in concreet uitvoerbare acties die binnen de kaders van het beleid vallen. Ook schrijf je als Business Consultant adviesnotities over oplossingsrichtingen en besluitvorming. De projecten waaraan je werkt hebben betrekking op de interactie met klanten via de internetportalen en de klantinteractie voor vragen en klachten of veranderende wet- en regelgeving. Voorbeelden zijn uitbreiden van diensten op de UWV app, voldoen aan wet en regelgeving op het gebied van digitale toegankelijkheid of het bouwen aan generieke voorzieningen.

Binnen het team van businessanalisten, informatieanalisten en procesontwerpers heb jij een coördinerende en richtinggevende rol. Jij bent de verbinder tussen de klantvraag, de veranderende business en wetgeving.

Wat we van je verwachten

  • Je hebt minimaal WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal drie jaar aantoonbare ervaring als adviseur gericht op (online) dienstverlening
  • Je hebt ervaring met Agile werken
  • Je hebt veel ervaring met het uitvoeren van projecten bij voorkeur binnen de publieke sector
  • Hebt goede schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je bent initiatiefrijk en vindt het leuk om kennis en ervaring met andere collega’s te delen en bent in staat om mensen te verbinden aan oplossingen
  • Je weet verwachtingen te managen in een grote organisatie als UWV
  • Hebt gevoel voor bestuurlijk-politieke verhoudingen
Daarnaast ben je klant- en resultaatgericht en werk je op eigen initiatief samen met anderen aan een gezamenlijk resultaat. Je bent proactief, kwaliteitsgericht en creatief. Je bent in staat om belangrijke informatie goed op te pikken, waarbij je relevante vragen stelt en adequaat ingaat op reacties.

Wat je van ons kan verwachten

Het maatschappelijke speelveld, de breedte van onze dienstverlening en de politieke context zorgen voor een dynamische en veelzijdige werkomgeving. De UWV organisatie is uitdagend en complex. Het online domein is continu in beweging om voor de klant een optimale dienstverlening te verzorgen en te zoeken naar innovatieve manieren om op meerdere door elkaar lopende kanalen contact te hebben met de klant. Daarnaast ben je onderdeel van een leuk team enerzijds en draai je namens dit team mee in diverse projecten binnen UWV.

Werken bij UWV betekent aandacht voor je ontwikkeling, een goede werk-privé balans en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris bedraagt minimaal € 4.730,17 en maximaal € 6.151,79 (bij een 38-urige werkweek). Bovendien hebben we zeer aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • een 13e maand;
  • een goede pensioenvoorziening;
  • aantrekkelijke studiemogelijkheden.
Ons kantoor ligt pal naast station Sloterdijk. Het betreft een functie voor 32 tot maximaal 38 uur per week, waarbij in eerst instantie een dienstverband voor een jaar wordt aangegaan.

Iets meer over Klant & Service binnen ons bedrijf

Waar of in welke functie je ook werkt bij UWV, je draagt bij aan iets dat groter is dan jezelf. Het is altijd zinvol én inhoudelijk uitdagend: werk met zinhoud noemen we dat.

UWV wil iedere klant (een uitkeringsgerechtigde of werkgever die contact wil met het UWV om welke reden dan ook) zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. De divisie ‘Klant & Service’ werkt er iedere dag aan om haar klanten een persoonlijke en waardevolle dienstverlening te bieden.

Klant & Service (K&S) bestaat uit ongeveer 1300 medewerkers en is verantwoordelijk voor alle communicatie met klanten van het UWV via digitale kanalen en telefoon. De klant kiest het kanaal.

Onze missie is het realiseren van moderne dienstverlening; klantgericht en efficiënt. Om onze missie te realiseren en de dienstverlening continue te verbeteren is de K&S organisatie volop in ontwikkeling door o.a. een effectieve omnichannelstrategie te implementeren.

De divisie heeft de volgende afdelingen:
  • 3 landelijke klantcontactcentra (KCC) in Goes, Almere en Groningen;
  • Digitale dienstverlening waar de online dienstverlening wordt ontworpen en verder ontwikkeld;
  • Klantexpertise is verantwoordelijk voor data-analyse en klantonderzoek;
  • Informatievoorziening verzorgt ICT ondersteuning;
  • Stafafdelingen waaronder HRM;
  • Cliëntenparticipatie
Het domein Online bestaat uit circa 120 IT professionals die verantwoordelijk zijn voor het gehele voortbrengingsproces. De afdeling richt zich op de domeinen consultancy, ontwikkeling en beheer, informatie- en proces analyse. Zowel richting collega management, directie als medewerkers staat deze afdeling voor samenwerking binnen de IV Keten en daarbuiten UWV-breed.

meer...



Meer vacatures van Uwv