Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Roscom - Zwolle - 15-04-2021 Naar vacature  

Financieel administratief medewerker bij Roscom

Ligt jouw hart bij bedrijfsadministratie? We zijn op zoek naar een ervaren financieel administratief medewerker die onze piekmomenten niet uit de weg gaat. Je voelt je op je gemak bij een informele organisatie, in een afwisselende baan waarin je gegevens verzamelt, controleert en verwerkt tot waardevolle informatie. Naast de financiële administratie van Roscom Promotie, voer je deze werkzaamheden ook uit voor onze tak Roscom Special Projects. Wil je hier meer over weten? Neem contact met ons op!

Wat maakt je geschikt voor deze baan?

Je beschikt over MBO denk- en werkniveau en hebt een afgeronde opleiding bij voorkeur in de richting bedrijfsadministratie. Je beschikt over minimaal 3 jaar administratieve werkervaring. Je hebt kennis en ervaring met de basis boekhoudprocessen, boekhoudpakketten (Exact Globe is een pré) en MS office (Excel) . Van nature ben je nauwkeurig, proactief, zelfstandig en betrokken. Je presteert goed onder druk en bent goed in structuur aanbrengen en prioriteiten stellen.

Wie we zoeken

Onze nieuwe collega is tussen de 20 en 24 uur per week beschikbaar. Je hebt ervaring als financieel administratief medewerker en ziet kansen en oplossingen waar het even lastig wordt, #hoedanwel! Je gelooft in de kracht van positieve psychologie. Zo zie je bijvoorbeeld feedback geven en ontvangen als een kans om te verbeteren en sterker te worden als team. Luistervaardigheden, meeveren, humor, hard werken en nuchterheid zitten in jouw DNA.

Taken

✓ Dagelijkse financiële administratie bijhouden en controleren
✓ Controleren van facturen en het contact onderhouden met onze leveranciers
✓ Uren boekingen verwerken en controleren
✓ Contact met medewerkers over de gewerkte en geschreven uren
✓ Contact met onze verzekeringsmaatschappijen (bijv. over schadeafhandelingen)
✓ Verwerken van declaraties
✓ Betalingen klaarzetten
✓ Overige administratieve werkzaamheden

Wat je bij ons krijgt

✓ Een passend salaris ingeschaald op jouw ervaring (€2000 – €2400 bruto per maand bij een 40-urige werkweek)
✓ Uitstekende (persoonlijke) doorgroeimogelijkheden, bij Roscom gaat werken en leren hand in hand
✓ Toegang tot onze unieke Academy
✓ Een werkplek bij een groeiend bedrijf waar plezier, betrokkenheid, aandacht en trots voorop staan
✓ Je kunt gebruik maken van ons fietsleaseplan

Over ons

Bij
voeren we door het hele land persoonlijke service- en saleswerkzaamheden uit voor verschillende Nederlandse A-merken. Daarbij hebben we maar één doel en dat is om de klanten van onze opdrachtgevers op een oprechte manier te helpen met service en advies op maat. 

We brengen authentiek contact in stand door geïnteresseerd te zijn in klanten, ons nieuwsgierig op te stellen en altijd een stap extra te zetten. Zo maken we klanten blij en verbeteren we de relatie tussen de klant en de opdrachtgever. Dit doen we met onze fieldmarketing campagnes in de stad, wijk of aan huis, en altijd in combinatie met ons callcenter ‘Roscall’.

Het helpen van klanten door te inspireren en ontzorgen zit in ons DNA. Zet je liever je voet tussen de deur en ga je goed op keiharde targets? Dan zul je je bij ons niet op je plek voelen. Vanuit Roscom richten wij ons juist op het samen behalen van de teamdoelstellingen. Dit wordt als prettig ervaren door collega’s doordat je op een gezonde en leuke manier aan resultaten werkt met elkaar.

Enthousiast? Solliciteer direct!

meer...



Meer vacatures van Roscom