Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Callcentermedewerker Expertisecentrum

Inzet.nl - Makkum - 08-06-2021 Naar vacature  

Ben jij niet bang om de telefoon op te nemen? En ben jij straks hèt visitekaartje bij een groeiend dynamisch bedrijf dat zich bezighoudt met educatieve dienstverlening?

Organisatie

Onze opdrachtgever, OsingadeJong is een educatieve dienstverlener voor scholen in het voortgezet onderwijs. Vanuit het pand aan de rand van het IJsselmeer in het Friese Makkum kunnen zij voor scholen vrijwel alle werkzaamheden op het gebied van leermiddelfondsen verzorgen. Dat is hun werk en daar zijn ze goed in.

Het team van ruim 25 vaste medewerkers wordt in de zomermaanden elk jaar uitgebreid met bijna honderd vakantiekrachten. Zij stellen de leermiddelenpakketten samen en houden zich bezig met de on-site dienstverlening op scholen in het land en helpen mee bij de fysieke distributie en warehousing voor uitgeverijen.

Functie

Als callcentermedewerker voor de afdeling Expertisecentrum Onderwijs zorg jij voor een goede en nette afhandeling van het klantencontact met leerlingen (particulieren). Jij bent de schakel tussen OsingadeJong en de klant!

In de zomer opent OsingadeJong op hun site een ‘webshop’ waarin leerlingen (particulieren) zelf hun boekenpakket kunnen samenstellen. Zij bellen ons met vragen over de bestelmogelijkheden en de artikelen, maar ook als het ze niet goed lukt om de bestelling op de juiste wijze te maken of als er iets is misgegaan.

Als callcentermedewerker ondersteun je klanten op het gebied van vragen, problemen en klachten.
Zo beantwoord je vragen over wanneer de uitlevering van de boekenpakketten plaatsvindt en geef je bijvoorbeeld de track en trace-codes door van postpakketten.

Je bent niet bang om de telefoon op te nemen en beseft maar al te goed dat jij hét visitekaartje van OsingadeJong bent!

Je taken en verantwoordelijkheden zijn als volgt:
  • Je beantwoord alle binnenkomende telefoontjes
  • Je staat leerlingen te woord met vragen, klachten of wijzigingen.
  • Je weet de juiste informatie te verstrekken of beroept een gespecialiseerde collega
  • Je verwerkt inkomende mail
  • Je registreert klachten en handelt deze af
  • Je verwerkt wijzigingen in het systeem
  • Jij signaleert en rapporteert bijzonderheden richting je leidinggevende.
De vacature is voor een functie van 32 uren per week en de gewenste startdatum is per direct (of na een eventuele opzegtermijn)

Functie-eisen


Onze ideale kandidaat heeft de volgende eigenschappen:
  • Je beschikt over minimaal MBO 3 /4 werk- en denkniveau
  • Je bent in de maanden Augustus/September minimaal 3 weken achtereenvolgend beschikbaar
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je bent servicegericht en hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Je kan goed luisteren en komt door juiste vraagstelling achter problemen van de klant.
  • Je bent de rust zelve bij stressvolle situaties
  • Je kan goed overweg met computers
  • Ervaring binnen een callcenter, horeca of winkel

Aanbod

Diverse verantwoordelijkheden
De kans om je te ontwikkelen in een werkomgeving bij een ambitieuze, groeiende organisatie
Een werkplek binnen een informeel bedrijf waar we houden van korte lijnen
Een passende beloning op basis van jouw werkervaring en opleiding
24 vakantiedagen en deelname aan bedrijfspensioenregeling
1 maand gratis sporten bij een jaarlidmaatschap van Sportstad Heerenveen
Collectiviteitskorting op je zorgverzekering bij ‘de Friesland Zorgverzekeraar’ en ‘Zilveren Kruis’
?

Inlichtingen

Heb je nog vragen? Bel voor meer informatie met Menno van Zwieten of Sandra Kalf via 0513 201 002.

Sollicitatie

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteren’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

meer...



Meer vacatures van Inzet.nl