Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

April Nieuw Medewerker Vastgoedbeheer Algemeen

Breman - Zwolle - 16-04-2024 Naar vacature  

"Ceintuurbaan 15, 8022 AT Zwolle, Netherlands"
Algemeen
32 - 40 uur
Facilitair
Vacature fulltime
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven junior medewerker vastgoedbeheer om de manager vastgoed te ondersteunen. Als junior medewerker vastgoedbeheer heb je een breed takenpakket met betrekking tot het beheer en de ontwikkeling van ons eigen vastgoed, zowel administratief als operationeel. Je gaat een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren en opzetten van processen voor het vastgoedbeheer. Het betreft een nieuwe functie waar volop ruimte is voor eigen inbreng en eigen ideeën.

Wat ga je doen?

  • Administratieve taken: Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van administratieve gegevens met betrekking tot vastgoedbeheer, zoals het verwerken van serviceaanvragen, het opstellen en beheren van onderhoudsplannen en het registreren van gegevens in ons systeem. Daarnaast ondersteun je de Manager Vastgoed.
  • Operationele ondersteuning: Je biedt operationele ondersteuning bij allerhande vragen en problemen met betrekking tot vastgoedbeheer, zowel intern als extern.
  • Technisch inzicht: Je hebt basis technische kennis en inzicht om vastgoed en de installaties in grote lijnen te begrijpen en zo bij te dragen aan de invulling van Vastgoedmanagement.
  • Softwarebeheer: Je zorgt voor de juiste invulling van software voor het beheer van vastgoed en installaties, en draagt bij aan de optimalisatie van dit systeem.
  • Meerjaren onderhoudsplannen: Je ondersteund in het opstellen van meerjaren onderhoudsplannen voor ons vastgoed en de installaties.
  • Partnerschappen opbouwen: Samen met de manager vastgoed werk je actief aan het opbouwen en onderhouden van partnerschappen om een landelijke dekking te garanderen voor het onderhoud van ons vastgoed.
  • Hands-on mentaliteit: Je hebt een hands-on mentaliteit en kan ook zelfstandig werken. Je bent bereid om mee te gaan naar vestigingen en kan eventueel vervanging bieden tijdens vakantieperiodes.

Iedereen energiepositief

Wij zijn Breman. Een familiebedrijf van ruim 1700 installatie-experts die vanuit 25 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Iedereen energiepositief in 2025, dat is ons doel. Dan geven wij meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. En als we samenwerken, kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dát is waar wij voor gaan en waar jij een impactvolle bijdrage aan kan leveren.

Wat doet Breman?

De collega’s bij de gespecialiseerde Breman vestigingen zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen onze werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT-ers, HR-specialisten en alle andere collega’s ervoor dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Breman Centrale Diensten

Breman Centrale Diensten ondersteunt onze vestigingen in het hele land. Met zo’n 70 vakkundige en gezellige collega’s zorgen we er samen voor dat de bedrijven in het land de informatie, tools, administratieve en proces ondersteuning ontvangen voor de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan ondersteuning op het gebied van IT, inkoop, salarisadministratie, HR, communicatie, marketing, en juridische zaken.

Het Breman familiegevoel

We bestaan bijna 100 jaar en zijn één van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Toch voel je bij ons de warmte van een familie en een hechte groep. Bij Breman draait het om de mens! Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren we in jou. Met onze eigen Breman Academy bieden we opleidingen en kansen voor persoonlijke groei. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Kortom, we werken samen als een echte familie.

Dit neem je mee

  • Je bent nauwkeurig, proactief en kunt goed zelfstandig werken.
  • Je hebt MBO- niveau 4 werk en denk niveau.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken
  • Je kan goed uit de voeten met de belangen van verschillende stakeholders
  • Je hebt affiniteit met vastgoedbeheer en bent gemotiveerd om je hier verder in te ontwikkelen.

Dit krijg je van ons

Bij Breman heb je het goed voor elkaar. Zowel op het gebied van materiaal en tools, als qua fijne collega’s en ontwikkelingsmogelijkheden! Wat betekent dit concreet?

  • Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we erop vertrouwen dat jij de specialist bent;
  • Een goed salaris dat meegaat met jouw ontwikkeling + een winstregeling;
  • Per jaar krijg je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime dienstverband);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je goede pensioenregeling en meer;
  • Jouw ontwikkeling is belangrijk! Daarom faciliteren wij doorgroeimogelijkheden. Onder andere via opleidingen en ons E-learning platform;
  • Een informele werksfeer met een hechte groep collega’s;
  • Naast al het harde werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman feest waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Breman
Meer april Nieuw Medewerker Vastgoedbeheer Algemeen vacatures