Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

1e lijns helpdeskmedewerker ICT Appèl

Appèl - via Nederland Vacature - Den Bosch - 03-05-2024 Naar vacature  

Appèl B.V. | 's-Hertogenbosch

Wij vragen

32 - 40 uur
MBO
Reguliere baan
Passie voor eten, drinken én gastvrijheid!
Enige werkervaring in de catering of horeca.
Feilloos in te spelen op wensen van de gast én opdrachtgever.

Wij bieden

Tussen € 2400 en € 2800 bruto o.b.v. 40 uur
Een Medewerkers-App om inspiratie en nieuws te delen met collega’s door het hele land;
Eindeloos veel mogelijkheden voor persoonlijke én professionele ontwikkeling via onze eigen Academy
Ideale werktijden

Waarom onze organisatie

Als werkgever ondersteunen we jou in je persoonlijke én professionele ontwikkeling.
Als werkgever ondersteunen we jou in je persoonlijke én professionele ontwikkeling.
Vind altijd een passende locatie bij jou in de buurt.

Onze recruiter

Yvonne Hertzberger

Taken en verantwoordelijkheden

1e lijns helpdeskmedewerker ICT in Den Bosch gezocht!

Hey enthousiaste ICT held, mag ik even jouw aandacht? Appèl biedt per direct een uitdagende functie als helpdeskmedewerker ICT in Den Bosch voor 40 uur per week. Ben jij sociaalvaardig, leergierig, en heb je een enorme passie voor ICT én lekker eten en drinken? Dan pas jij zeker op ons hoofdkantoor! Als 1e lijns helpdeskmedewerker ICT zorg jij ervoor dat alles vlekkeloos verloopt, zowel op het servicekantoor in ’s-Hertogenbosch als op de meer dan 600 cateringlocaties door heel Nederland.

Als 1e lijns helpdeskmedewerker ICT in Den Bosch ben jij het aanspreekpunt voor collega’s op het servicekantoor én onze cateringlocaties door het hele land.

Op ons servicekantoor werken dagelijks ongeveer 130 gedreven mensen. Deze collega’s komen naar je toe als hun PC, telefoon of printer niet (goed) werkt, ze een nieuw programma willen activeren, of toegang wensen tot een bepaald systeem. Met jouw ICT-kennis, communicatieve vaardigheden én creativiteit los jij vliegensvlug ad hoc taken op. Ook telefonisch weet jij vaktermen perfect te vertalen in bruikbare instructies om problemen op een externe locatie te verhelpen. Jij weet wel raad met de vragen over de kassasystemen! Met een flinke portie gedrevenheid en sterk staaltje teamwork zorg jij er samen met jouw directe collega’s dat alles weer werkt. Daarnaast zijn er nog veel afwisselende taken waardoor geen dag hetzelfde. Kortom; een afwisselende baan als 1e lijns helpdeskmedewerker ICT in Den Bosch.

Geboden wordt

Wat serveert Appèl?
  • Per direct een functie als 1e lijns helpdeskmedewerker ICT
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Kilometervergoeding van € 0,23 per km vanaf 10 km enkele reis tot max 40 km per dag;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Profiel kandidaat

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?
  • Je hebt een ICT opleiding afgerond, MBO niveau 3 en/of 4;
  • Je hebt ervaring met Office toepassingen, Windows 10 en Windows 11;
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig en kan jouw kennis goed overbrengen op collega’s;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en houdt van afwisseling;
  • Je bent nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen binnen ICT;
  • Je beschikt over een rijbewijs B;
  • Je bent stressbestendig en houdt van ad hoc taken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt naast passie voor ICT ook passie voor eten en drinken.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Appèl
Meer 1e lijns helpdeskmedewerker ICT Appèl vacatures