Inloggen - Registreer  

Eastern Neighbours Film Festival Marketing

Arttrace - via Culturele - Den Haag - 01-05-2024 Naar vacature  

Eastern Neighbours Film Festival (ENFF)
in
Den Haag
zoekt een
Marketing- en Communicatiemedewerker
voor een
wisselend aantal uren per week

| Vacature voor een Betaalde functie, Freelance/ZZP | Sluitingsdatum:
31-05-2024
Het Eastern Neighbours Film Festival-ENFF, brengt een boeiende selectie van relevante cinema uit Oost- en Zuidoost-Europa naar Nederland. Maar het ENFF is meer dan alleen een filmfestival. Naast het vertonen van hoogwaardige films, bieden wij ook inspirerende masterclasses, levendige filmdebatten en een divers nevenprogramma. Van 27 november tot en met 1 december 2024 vindt de 16e editie van het Eastern Neighbours Film Festival plaats in het sfeervolle Filmhuis Den Haag. In september, oktober en november zijn er On Tour-vertoningen georganiseerd in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Dordrecht.

Wij zoeken een enthousiaste en zelfstandige

Marketing- en Communicatiemedewerker (v/m/x)

van september tot december

Wisselend aantal uren per week, met de piek rond het festival.

Wie zoeken we?

  • Je hebt een aantoonbare ervaring als Marketing- en Communicatiemedewerker in de festivalwereld of een vergelijkbare functie bij een culturele instantie en / of project.
  • Je hebt hbo- of wo-werk- en -denkniveau.
  • Je bent zorgvuldig en secuur, professioneel, zelfstandig en kan met flexibiliteit en strakke deadlines omgaan.
  • Je bent zeer taalvaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels en bent in staat foutloos teksten te redigeren en opstellen.
  • Je hebt een begrijpend gevoel voor branding en (massa)communicatie.
  • Je bent ervaren in het creëren van strategische promotie via een breed scala aan media.
  • Je weet op inventieve wijze doelgroepen te vinden, bereiken en binden.
  • Onze voorkeur gaat naar iemand die woont / werkt in Den Haag en omgeving.

Werkzaamheden

  • Ontwikkelen en implementeren van een PR- en communicatieplan voor het festival, inclusief media outreach, social media strategie, nieuwsbrieven en e-mailmarketing.
  • Samenwerken met het festivalprogrammeringsteam om persmateriaal en berichten te ontwikkelen die de visie en missie van het festival nauwkeurig weergeven.
  • Relaties opbouwen en onderhouden met lokale en nationale mediakanalen, waaronder kranten, tijdschriften, radio- en televisiestations en online publicaties.
  • Ontwikkelen van een sociale media strategie voor alle kanalen, waaronder Instagram, Facebook en LinkedIn.
  • Ontwikkelen en uitvoeren van een doelgroepenstrategie.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische en verantwoordelijke functie.
  • Een actueel en hoogkwalitatief festivalprogramma met films, debat en events.
  • Een groot netwerk binnen de landelijke (en internationale) culturele sector.
  • Een plek binnen een klein en enthousiast internationaal team, dat bestaat uit professionals en tientallen vrijwilligers. Ons team en medewerkers zijn verspreid door Nederland en in het buitenland. De organisatie is flexibel, en er is ruimte om je eigen functie vorm te geven.
Het gaat om een projectfunctie van ongeveer 3,5 maanden. In eerste instantie zal de tijdsinvestering beperkt zijn, maar naarmate we dichter bij het festival komen, zal dit intensiveren. De piekperiode beslaat ongeveer twee weken, zowel vóór als tijdens het festival. Tijdens een gesprek kunnen we meer gedetailleerde informatie verschaffen over de planning en verwachtingen.

De vergoeding is tussen € 3.000,- en € 3.500,- , afhankelijk van ervaring en vaardigheden.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Arttrace