Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Care Agent
Functieomschrijving
AlsCustomer Care Agent
bij Eteck ben je het aanspreekpunt voor klanten bij vragen, verzoeken of problemen. Ze kunnen jou en je collega's (de klantenservice van Eteck) telefonisch, via de mail of via social media bereiken: het wisselt op welk communicatiekanaal je ingedeeld wordt. Ook handel je terugbelverzoeken af die automatisch in het systeem verschijnen wanneer klanten telefonisch (te lang) in de wacht moeten staan. Klanten worden automatisch klant als ze op een adres waar Eteck levert, gaan wonen. Het is dus niet hun eigen keuze geweest om klant te worden; hier moet je wel rekening mee houden tijdens de gesprekken.
Meestal ligt de oplossing voor klanten niet direct voor het oprapen. Je gaat informatie verzamelen en weet de juiste collega’s binnen Eteck hiervoor te vinden. Het is belangrijk dat je alles goed afstemt met collega's, aangezien de klant zit te wachten. Ook is verwachtingsmanagement richting de klant essentieel. Uiteindelijk bundel je alle informatie tot een duidelijk antwoord of een goede oplossing waar de klant echt iets aan heeft.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Afhandelen van klantvragen, klachten en storingsmeldingen (telefoon/mail/social media);
- Verwerken van verhuizingen;
- Verzorgen van correspondentie met klanten;
- Informeren van klanten (informatiebrieven / telefonisch / mail / bewonersavonden);
- Overleggen / communiceren met collega’s inzake (collectieve) klachten, storingen en onderhoudswerk;
- Aangaan van betalingsregelingen met klanten;
- Eventueel: bijdragen aan het optimaliseren van de dienstverlening (processen / IT-systemen);
- Opvolgen van storingsmeldingen en de technische klantvragen hierover beantwoorden;
- Communiceren met onderhoudspartners over storingsmeldingen, de opvolging hiervan en de werkbonnen;
- De (eerste) technische beoordeling van storingsmeldingen doen en bijbehorende actie ondernemen;
Vereisten
Wat verwachten wij dat je nodig hebt:
- MBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in klantcommunicatie, zowel mondeling als schriftelijk
- Tech-savvy
- Affiniteit met techniek
Onderweg naar 0
Elke dag werken we keihard aan onze impact. Impact op de verduurzaming en impact op de tevredenheid van onze klanten. En zoals wij het zeggen: we zijn er nog niet, wij zijn onderweg! Onderweg naar 0. Nul CO2-uitstoot, nul gebruik van fossiele brandstoffen, nul storingen en nul klachten.Jij hebt de mogelijkheid om daaraan mee te werken. Als je bij Eteck binnenstapt ervaar je een mooie mix van persoonlijkheden, expertises én gevoel voor humor. Die snel groeiende groep collega's heeft allemaal één ding gemeen: passie voor hun vak. De beste willen zijn in wat we doen om uiteindelijk te kunnen bereiken waar we zo hard voor werken. Die beoogde nul!
En dat doen we veel vanuit huis. Voor de ene collega is dat in de Randstad en voor de ander in Goes of Twello. Ons kantoor is gloednieuw en staat in Voorburg en we werken ook een aantal dagen vanuit huis.
Binnen Eteck vormen wij een hecht team waar passie, duurzaam, klantgericht en vertrouwen belangrijke kernwaarden zijn. Onze dynamische en informele organisatie telt ca. 90 zeer gemotiveerde medewerkers waar aandacht is voor ieder individu. Er is bij ons veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij geloven erin dat het stimuleren van creativiteit zorgt voor maximale persoonlijke ontwikkeling en voldoening in je werk.
Waarom het fijn werken is bij ons:
- we zijn dol op eigen initiatieven en frisse ideeën - kom maar door!
- we hebben intern korte lijnen - geen gesloten kantoortjes
- we bieden je een lekkere lunch - moet je wel even op kantoor komen
- we krijgen 30 verlofdagen per jaar op fulltime basis - die krijg je nooit op!
- we hebben informeel contact met elkaar - darten met je manager kan altijd
- we vieren meerdere keren per jaar een goed feest - bijzijn is meemaken!
meer...
Meer vacatures van Eteck