Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teammanager gastvrijheid & services Team facilitair

Hospitality Group - Amsterdam - 23-03-2021 Naar vacature  

Teammanager gastvrijheid & services – Team facilitair
Teammanager gastvrijheid & services – Team facilitair
‘Als innovatieve people manager met een bedrijfskundige aanpak en ervaring in de zorg draag jij jouw steentje bij aan de liefdevolle ondersteuning van ouderen en mensen met een verstandelijke beperking, op unieke locaties in hartje Amsterdam’

De functie

Als teammanager gastvrijheid & services heb je een aanzienlijke bijdrage in het ontwikkelen, uitvoeren en borgen van de facilitaire producten- en dienstenportefeuille en ben jij kartrekker in een Amsta-brede facilitaire dienstverlening op de verschillende locaties. Denk hierbij aan dienstverlening als eten & drinken, ontvangst en schoonmaak. Belangrijk uitgangspunt in het ontwikkelen, uitvoeren en borgen van de dienstverlening is het doorontwikkelen en verankeren van de visie op gastvrijheid en services. Verder ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse facilitaire dienstverlening op jouw locaties. In nauwe samenwerking met de clustermanagers zorg, zorg je ervoor dat de dienstverlening is afgestemd op de behoefte van de cliënten en in lijn is met de visie van Amsta. Iets meer dan twee jaar geleden is er ten aanzien van de dienstverlening een nieuwe visie ontwikkeld en is Amsta volop in beweging.

Jij maakt de vertaalslag en stimuleert de teams in de verdere professionalisering. Op locatie zijn de clustermanagers jouw directe sparringpartners en zoek je de samenwerking op. Ook adviseer je gevraagd en ongevraagd de manager gastvrijheid en services over nieuwe producten, services en dienstenaanbod. Verder weet je natuurlijk je collega teammanagers goed te vinden. Als teammanager gastvrijheid en services geef je binnen de toegewezen locaties, met daarbij de locaties met bewoners met een verstandelijke beperking, leiding aan 30 tot 40 medewerkers op het gebied van gastvrijheid en services. Je legt verantwoording af aan de manager gastvrijheid en services.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Aansturen medewerkers gastvrijheid en services, inclusief verzuim- en personeelsbeleid
  • Verantwoordelijk voor de borging van de Amsta waarden als het gaat om facilitaire zaken
  • Invoeren en borgen van professionaliteit in werkwijzen en procedures
  • Sturen op budgetten, begrotingen en financiële systemen en de vertaalslag kunnen maken naar de operatie
  • Ontwikkelen en bewaken van Amsta-brede standaarden voor facilitaire dienstverlening
  • Bewaken uniforme werkwijze waar dat moet en met oog voor de specifieke doelgroepen
  • Signaleren van marktontwikkelingen en dit vertalen naar de situatie bij Amsta

Wie ben jij?

Op het gebied van facility management heb je intussen ruime ervaring opgedaan. Je bent op zoek naar een plek waar je al je creativiteit, kennis en ervaring kan inzetten. Het creëren van nieuwe vormen van dienstverlening is iets wat je van nature doet. Je bent inspirerend, doortastend en toont daadkracht. Bovendien beschik je over ambitie, positieve energie en analytisch denkvermogen. Dit kun je communicatief uitstekend overbrengen en weet mensen mee te krijgen. Je bent benaderbaar en hebt een bepaalde natuurlijke charme en charisma. Je kunt goed omgaan met weerstand en verschillende belangen. Met jouw zakelijke en bedrijfskundige insteek zorg je dat je van maximaal toegevoegde waarde bent. Als leidinggevende geef je je team ruimte en vertrouwen en je zet mensen in hun kracht. Natuurlijk heb je een grote voorliefde voor - en ervaring binnen de zorg en gastvrijheid en services staan bij jou hoog in het vaandel.

Functie eisen

  • Afgeronde HBO opleiding, in de richting Facilitair Management of Hoge Hotelschool
  • Aantoonbare leidinggevende ervaring
  • Meerdere jaren brede ervaring in de zorg (is een harde eis), met voorkeur voor VVT
  • Commercieel en bedrijfskundige kennis en ervaring voor het maken en beoordelen van kosten- batenafwegingen bij vernieuwingsvoorstellen
  • Kennis en ervaring in begrotingsmethodiek en -beheer
  • Ervaring in visie- en conceptontwikkeling en implementatiemanagement
  • Kennis van en met contractmanagement
  • Aantoonbare projectmanagementvaardigheden (bij voorkeur afgeronde cursus projectmanagement)

Competenties

  • Zelfstandig en proactief
  • Initiatiefrijk
  • Cliënt- en Gastgericht en kwaliteitsgericht
  • Kwaliteitsgericht
  • Samenwerken
  • Geduldig
  • Integer
  • Analytisch sterk
  • Doorzettingsvermogen
  • Enthousiast

De organisatie

Amsta biedt zorg en ondersteuning aan Amsterdammers die, om welke reden dan ook, niet in staat zijn hun leven op eigen kracht vorm te geven. De cliënt kan bij Amsta rekenen op professionele, praktische, persoonlijke en liefdevolle ondersteuning. Vanuit deze kernwaarden ambieert Amsta een kwalitatief goede zorgaanbieder te zijn bij wie de cliënt en zijn of haar behoefte centraal staat. Op 30 locaties verspreid over de stad zijn woon- en zorgcentra, kleinschalige woonvoorzieningen en studio’s. De locaties zijn uniek, omdat deze vooral gevestigd zijn in het centrum van Amsterdam, dichtbij de samenleving en de gezelligheid van de stad. Zo voelen de bewoners de betrokkenheid met hun geliefde stad en samenleving. Om hoogwaardige zorg aan de cliënten te leveren heeft Amsta ambitieuze doelen gesteld en zijn de eerste stappen hierin gezet. Zo is er gekozen voor een organisatiestructuur van centraal naar decentraal, wordt er meer gestuurd op het creëren van diversiteit in wonen en leven en zijn er formules ontwikkeld waarbinnen de dienstverlening moet worden ingericht. De balans tussen de vrijheid om eigen keuzes te maken en de kwaliteit van leven staan hierin centraal.

Arbeidsvoorwaarden

Werken bij Amsta is werken in hartje Amsterdam, in een authentieke werkomgeving met een open en dynamische cultuur. Je werkt in een inspirerende werkomgeving met leuke collega’s waarin zelfstandigheid en eigen initiatief wordt gewaardeerd. Je salaris valt in schaal FWG 60, conform de cao VVT (minimaal € 3.196,14 en maximaal € 4.744,40), aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan en een eindejaarsuitkering. De voorkeur gaat uit naar een fulltime dienstverband van 36 uur per week. Er zijn voldoende scholingsmogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen. Uiteraard worden alle middelen zoals laptop en telefoon ter beschikking gesteld om flexibel te kunnen werken.

Informatie en sollicitatie

Deze vacature is inmiddels succesvol vervuld. Je kan hier niet meer op reageren. We verwijzen je graag naar de openstaande vacatures op onze website.
meer...



Meer vacatures van Hospitality Group