Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Category Buyer Facility & HR

AevesBenefit - Amersfoort - 13-01-2022 Naar vacature  

  • Category management
  • Amersfoort
  • 36 - 40 uur per week
  • Hoger Beroepsonderwijs
  • 3-5 jaar

Wil jij werken in een dynamische organisatie waar jij mee kan bouwen aan de ontwikkeling van de inkoopafdeling? Waar je kan gaan pionieren en de ruimte krijgt om de functie deels zelf in te vullen? Waar jij het verschil kunt maken en kansen kan pakken, met de (interne) klant als uitgangspunt?


AevesBenefit is voor Volkswagen Pon Financial Services op zoek naar een:

Category Buyer Facility & HR (Amersfoort)


Deel deze vacature via:

Over de organisatie

Volkswagen Pon Financial Services (VWPFS) is een gerenommeerde speler binnen de automotive branche. Ooit opgericht als Volkswagen Bank om klanten in staat te stellen een Volkswagen te kopen. Anno nu is VWPFS uitgegroeid tot een financiële speler van topformaat, voor vele automerken. Daar wordt hard aan gewerkt samen met importeur Pon en het dealernetwerk. Ze bieden een breed pakket van financiële, verzekerings-, lease- en mobiliteitsproducten aan. Met ruim 180.000 leasecontracten in het portefeuille behoren zij tot één van de grootste leasemaatschappijen van Nederland. Maar de droom reikt verder. VWPFS wil de grootste financieel specialist van Nederland worden op gebied van mobiliteit en daarbij ook nog eens marktleider op het gebied van zero emission zijn.

De organisatie is volop in beweging waar 550 gedreven en enthousiaste collega’s continue werken aan de verbetering van de dienstverlening. Ze hebben een toekomstdroom waar ze elke dag voor uit hun bed komen: volledige vrijheid in duurzame mobiliteit realiseren, voor iedereen. Inkoop speelt daarin een cruciale rol. De afdeling Procurement is verantwoordelijk voor de inkoop van o.a. NPR-goederen en diensten op het gebied van Business Development, Facility, HR, IT en Marketing. Voor de categorieën Facility en HR is het team op zoek naar een Category Buyer dat iets extra’s komt brengen binnen de organisatie.

Wat ga je doen

Als Category Buyer Facility & HR heb je een diverse functie. Je zal dan ook op het ene moment een bijdrage leveren aan de inkoopstrategie en zorgen voor een gedegen Category Plan. Op het andere moment neem je de interne klant mee op reis door het inkoopproces en adviseer je op tactisch niveau. Natuurlijk zijn er ook momenten dat je meewerkt in de operatie. Vanuit deze functie rapporteer je direct aan de Manager Procurement. Kortom een veelzijdige functie waarbij je je op verschillende fronten kunt ontplooien!

Tevens is het belangrijk dat je het leuk vindt om:
  • Een Category Plan op te stellen voor de categorieën Facility & HR. Je implementeert deze plannen en onderhoudt ze continu.
  • Te fungeren als sparringpartner voor je interne stakeholders en ondersteunt hen bij het opstellen van de inkoopspecificaties.
  • (Nieuwe) leveranciers te zoeken en het maken van een leveranciersselectie.
  • Te onderhandelen met leveranciers en maakt lange termijn afspraken, welke worden vastgelegd in contracten.
  • De verantwoordelijkheid te hebben voor Vendor Management; je zorgt ervoor dat contractafspraken worden nageleefd en dat de leveranciersperformance optimaal is. Hierbij vind je het leuk om leveranciers continu uit te dagen en voer je leveranciersprestatiemetingen uit.
  • Een bijdrage te leveren aan het verbeteren van het Procurement proces en bent vertegenwoordiger van de afdeling Procurement binnen de organisatie.

Wie zoeken wij

Je bent klantgericht naar zowel interne als externe stakeholders. Je bent ondernemend, communicatief sterk, toont initiatief, bent commercieel sterk en beschikt over een pragmatische instelling. Je krijgt energie van projectmatig werken en werkt graag naar een resultaat toe. Je durft besluiten te nemen en hebt een hand-on mentaliteit. Verder heb je:

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding. NEVI 1 en 2 is een pré.
  • Enige ervaring met inkoop- en leveranciersmanagement, bij voorkeur in een retail organisatie.
  • Ervaring met het inkopen van NPR-goederen en diensten op het gebied van Facility en HR is een pré.
  • Ervaring met diverse softwarepakketten zoals MS Office en een P2P systeem (bij voorkeur Proactis).

Wat bieden wij jou

Je komt terecht in een leuk team met gedreven en enthousiaste collega’s bij een organisatie die het belangrijk vindt om te investeren in jouw ontwikkeling. Doormiddel van een onbeperkt aanbod aan onlinetrainingen en gerichte trainingen (zoals NEVI I en II) krijg jij de kans om beter te worden in je vak. Na een goede inwerkperiode op kantoor wordt er gekeken naar de voor jou optimale balans tussen werken op kantoor en thuis. Verder zijn de arbeidsvoorwaarden goed geregeld en krijg je:

  • Een goed salaris, afhankelijk van je ervaring.
  • 25 vakantiedagen en een vrij besteedbaar individueel Keuze Budget, ter hoogte van 20,48% van je bruto salaris, voor bijvoorbeeld extra vakantiedagen, het leasen van een fiets of het betalen van een opleiding.
  • Bijdrage om een thuiswerkplek in te richten en een thuiswerkvergoeding.
  • Flinke bijdrage in de opbouw van je pensioen.
  • Diverse kortingen waar je gebruik van kunt maken, zoals op hun eigen leaseproducten en om jezelf te verzekeren.
meer...



Meer vacatures van AevesBenefit