Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Content Specialist

Twelve - Utrecht - 20-04-2022 Naar vacature  

Vind je het leuk om klantreizen te optimaliseren en aantrekkelijke en informatieve content te schrijven over innovatieve betaaloplossingen? Als Content Specialist bij Twelve schrijf je voor zowel onze klanten, als je collega’s. Je krijgt bij ons de kans je eigen draai te geven aan de invulling van je rol als Content Specialist! Join jij ons Twelve team in Utrecht?

Wat ga je doen?

Als Content Specialist heb je een belangrijke rol binnen onze Customer Care afdeling. Jouw functie is tweeledig: je bent dé persoon die klantbehoeften in kaart brengt en zorgt voor concrete oplossingen dat voorziet in de klantbehoefte. Je brengt de Customer Journey in kaart en zorgt ervoor dat de interne en externe kennisbank up-to-date is met de laatste informatie over onze betaaloplossingen. Je zorgt dus voor heldere content over onze (nieuwe) producten. Denk aan het maken van instructievideo’s, schrijven van handleidingen en communicatie over productupdates, zowel voor intern als extern gebruik.

Jouw collega’s van Customer Care beschikken, door jouw inzichten en oplossingen over de juiste informatie om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Je kijkt kritisch naar de Customer Journey en optimaliseert het klantproces waar mogelijk. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Samen met je eigen team werk je aan het beste resultaat. Daarnaast heb je een coördinerende rol bij je collega’s van de Operationele afdelingen, Marketing & Communicatie en Product Development als het gaat om klantcontent. Samen zorg je voor de juiste informatie en houd je de Customer Experience binnen Twelve hoog. Een veelzijdige en uitdagende functie dus!

Wat bied jij ons?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van Communicatie, Marketing of Journalistiek;
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van onderzoek doen, CJ/CX/CSAT, communicatie en/of customer care;
  • Je schakelt makkelijk met andere (technische) afdelingen;
  • Je bent klantgericht, werkt nauwkeurig en stelt kwaliteit altijd voorop;
  • Je bent organisatorisch sterk en goed in het managen van verschillende stakeholders en projecten;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Ervaring met CRM-systeem Zendesk is een pre.

 Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime functie, per direct beschikbaar (in overleg is 32-36 uur ook mogelijk);
  • Werken bij een snelgroeiende organisatie waar je veel ruimte krijgt om de functie van Content Specialist verder te vormen;
  • Een flexibele organisatie met korte lijntjes waar je kan doorgroeien;
  • Een plek waar jouw creativiteit en nieuwe ideeën worden gewaardeerd en aangemoedigd;
  • Een passend salaris, goede arbeidsvoorwaarden en ondersteunende faciliteiten, zoals een laptop en telefoon- en reiskostenvergoeding;
  • Uitzicht op het voetbalveld van FC Utrecht, fitnessmogelijkheden, (vrijdagmiddag)borrels en onvergetelijke uitjes!

Bedrijfsprofiel

Wij zijn Twelve, partner in innovatieve betaal- en besteloplossingen! Opgericht in 2007 door drie jonge ondernemers en uitgegroeid tot ruim 130 medewerkers in 2022. Inmiddels zijn we met onze betaaloplossingen marktleider in de Sport bij sportverenigingen en stadions, en een grote speler in de branches Horeca, Evenementen, Zorg, Catering en Musea. Door mee te denken met onze (potentiële) klanten werken we toe naar duurzame klantrelaties met een totaalpakket om iedereen een zorgeloze betaalwereld te bieden. Wij geloven in geïntegreerde softwareoplossingen en ultiem gebruikersgemak voor onze klanten.

Met vestigingen in Utrecht, Moordrecht en Antwerpen, groeien wij hard. Naast het harde werken vinden wij gezelligheid en het vieren van (persoonlijke) successen erg belangrijk. Zo kan je bijvoorbeeld genieten van de heerlijk verzorgde lunch op kantoor, een potje tafeltennis spelen met je collega’s of meegaan op ons legendarische jaarlijkse wintersportweekend!

meer...



Meer vacatures van Twelve