Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk medewerker (systeembeheer)

Felton - Amersfoort - 21-04-2021 Naar vacature  

Servicedesk medewerker (systeembeheer)
Het oplossen van eerstelijns incidenten, uitvoeren van remote werkplekbeheer, IT kennis delen met klanten en collega’s. Zomaar een aantal activiteiten waar jij je als servicedesk medewerker systeembeheer mee bezig houdt. Is dit op je lijf geschreven? Vertel het ons!

Al ruim 35 jaar creëren we hier
onze ideale job
, en Felton zorgt voor alles wat nodig is.
 Veilige ICT (cloud) infrastructur
en
zijn
‘ons ding’ 
dus we weten wel wat managed services, cybersecurity en outsourcing betekent. Felton groeit snel en we bieden daarmee veel goede kansen voor professionals. Zoek je groei die goed voelt? Wil je fluitend door je werkdag gaan? Kom dan praten en ervaren wat Felton voor jou kan betekenen.

Stel je voor dat je als servicedesk medewerker bij Felton werkt.

Dan ben je dagelijks met je team in de weer met:
  • Het uit voeren van remote werkplekbeheer.
  • Collega’s en klanten helpen met jouw kennis van IT.
  • Het na grondige analyse oplossen van eerstelijns incidenten.
  • Het maken van back-ups.
  • Tickets aanmaken zodat collega’s tweedelijns en derdelijns calls goed kunnen uitvoeren.
  • Jezelf te ontwikkelen om door te groeien naar systeembeheerder.

We zijn benieuwd wie jij bent en welke talenten je meebrengt.


Tijdens een eerste kennismaking horen wij graag over:
  • Je eerste ervaringen op IT gebied binnen een (managed services) bedrijf.
  • De mbo-3 of 4 opleiding die je hebt afgerond.
  • Je kennis van Microsoft Server, HyperV, VMWare of Cisco, Azure, SQL en Office365.
  • De certificaten of trainingen die je al hebt gedaan, bijvoorbeeld MCSE/MCITP (deels) of CCNA certificering.
  • Eigenschappen om jezelf te ontwikkelen naar een top servicedesk medewerker.
  • De trotse momenten en voorbeelden waarbij IT incidenten door jou goed zijn opgepakt.

Welkom bij Felton!


Goed werk wordt goed beloond bij Felton. Onze arbeidsvoorwaarden zijn het bewijs van onze waardering van jou als servicedesk medewerker:
  • Je krijgt alle ruimte en hulp om je ‘hardskills’ als servicedesk medewerker verder te ontwikkelen.
  • Je maakt deel uit van het Felton topteam.
  • Je krijgt training en begeleiding door senior collega’s om je grenzen te verleggen.
  • Je ontvangt een compleet pakket extra’s zoals 28 vakantiedagen, een goed pensioen, etc.
meer...



Meer vacatures van Felton