Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Business analist

Careerguide - Doetinchem - 03-04-2024 Naar vacature  

Toon jij eigenaarschap en streef je naar concrete veranderingen en verbeteringen in bedrijfsprocessen? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Organisatie
Locatie
Doetinchem
Salaris
€ 3.236 - € 5.857 per maand
Gepubliceerd op
02-04-2024
Deel deze vacature
Whatsapp
Ben jij een gedreven professional die excelleert in het analyseren, optimaliseren en implementeren van bedrijfsprocessen? Toon jij eigenaarschap en streef je naar concrete veranderingen en verbeteringen in bedrijfsprocessen? Word jij enthousiast van het behalen van doelstellingen en het realiseren van een hoge medewerkers- en klanttevredenheid en hou jij ervan om in een snel groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?

Als business analist zorg jij voor concrete verandering en verbetering van bedrijfsprocessen. Jij ondersteunt de business op het gebied van inrichten, analyseren en verbeteren van bedrijfsprocessen. Jij brengt alle wensen en belangen in kaart van stakeholders om besluitvorming voor te bereiden en waar nodig af te dwingen en zorgt voor voldoende draagvlak. Jij functioneert als spin in het web tussen de ondersteunende afdelingen zoals IT, data, verzekeringstechniek en marketing.

Jouw uitdagingen als business analist zijn:

  • Verantwoordelijk zijn voor het voorzien, onderkennen en vertalen van de behoeftes van de business naar bruikbare oplossingen;
  • Medeverantwoordelijk zijn voor het invoeren van de oplossingen. IT is hierbij vaak een essentieel onderdeel;
  • Het vormen van de brug tussen business, IT en data en rekening houden met alle aspecten van de bedrijfsvoering;
  • Het verantwoordelijk zijn voor het verbeteren van (data)processen en kwaliteit van data;
  • Het escaleren van kritische aangelegenheden.

Wat staat daar tegenover?

Jij komt te werken bij een informele en dynamische organisatie waar je alles mag worden, behalve ongelukkig. Jij krijgt de mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Wij bieden geen baan maar een loopbaan. Daarnaast bieden wij jou:

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling en een bruto fulltime salaris tussen de € 3.236 en € 5.857, afhankelijk van ervaring;
  • Een persoonlijk keuze budget (PKB), opgebouwd uit verschillende arbeidsvoorwaarden waaronder 8% vakantietoeslag. Het budget kun je voor verschillende doeleinden gebruiken;
  • Een werkweek van 32 tot 40 uur;
  • Flexibiliteit door hybride werken;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), waarvan 5 vakantiedagen op zijn genomen in jouw persoonlijk keuze budget (PKB);
  • Twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag;
  • Een pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding: Reis jij met de auto? Dan krijg je € 0,21 per km. Kom jij wandelend of met de fiets? Dan krijg je € 0,25 per km. Reis jij met het OV? Dan worden jouw OV kosten (op basis van reizen 2e klas) volledig vergoed;
  • Een thuiswerkvergoeding (€ 2,15 per dag) en een thuiswerkbudget;
  • Personeelskorting bij het afsluiten van jouw verzekeringen, hypotheek, aan- en verkopen en taxeren van jouw huis.

Hoe ziet het team eruit?

Jij werkt hybride met als standplaats Doetinchem. Werken vanuit een andere locatie binnen onze groep behoort ook tot de mogelijkheden. Er heerst een informele werksfeer met gedreven en betrokken collega’s. Een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar jij volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven, persoonlijke ontwikkeling en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop.

Wat wij van je vragen?

Jij bent een echte teamspeler gericht op verbinding en samenwerking. Jij kan anderen enthousiasmeren, houdt van uitdagingen en kunt goed in teamverband werken. Jij bent in staat ideeën en plannen overtuigend aan anderen te presenteren. Daarnaast:

  • Minimaal een afgeronde wo-opleiding in een bedrijfskundige of Beta-richting;
  • Minimaal drie tot vijf jaar ervaring als business analist, consultant of Lean Six Sigma black belt;
  • Ervaring in projectmatig werken;
  • Beschik jij over goede sociale vaardigheden en kan jij zowel in teamverband als zelfstandig werken;
  • In staat om te schakelen tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau;
  • Passie voor continuous improvement in klantprocessen;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Jij bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Uitstekende schriftelijk en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Ondernemend en zelfsturend;
  • Kritisch en onderzoekend;
  • Analytisch sterk en pragmatisch;
  • Coachend leiderschap.

Wie zijn wij?

Alpina Group is een landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities. Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan- en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars. Nationale en internationale verzekeraars kunnen bij Alpina Group terecht voor business process outsourcing. Alpina Group telt zo’n 2.000 medewerkers.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Careerguide