Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Meldkamer klantenservice medewerker

Interparking - Rotterdam - 02-10-2022 Naar vacature  

Meldkamer klantenservice medewerker
Rotterdam
Klant contact center
Op ons hoofdkantoor

Deel op:

Wil jij onderdeel uitmaken van onze klantenservice en de klant een ultieme klantbeleving bieden? Dit doen wij door op een professionele, vlotte en vriendelijke manier hulp te bieden aan de klant! Als medewerker klantenservice sta je onze klanten telefonisch te woord en ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je biedt hen hulp bij vragen en uitdagingen.

Heb jij ervaring met klantcontact, biedt je graag hulp op een klantvriendelijke manier en weet jij hoe je om moet gaan met klachten? Dan zijn wij op zoek naar jou voor onze meldkamer klantenservice!

Beschikbaarheid
Het betreft een functie van 24 tot 40 uur per week. Indien mogelijk kun je meer ingezet worden. Het gaat om een functie met onregelmatige werktijden (dag, avond, nacht, weekend).

Wat ga je doen?
Als meldkamer klantenservice handel je samen met je collega’s intercomoproepen af die op de centrale meldkamer in Rotterdam binnen komen vanuit onze parkeervoorzieningen. Door middel van een intercomtoestel, de CCTV en bedieningsapparatuur bied je snel en adequaat ondersteuning aan de klant. Daar hoort ook bij het toezicht houden op de parkeervoorziening t.a.v. parkeerbewegingen, betaalafhandeling en proactief handelen bij het signaleren van eventuele onrechtmatigheden.

Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het op een juiste en klantvriendelijke wijze afhandelen van inkomend telefoon- en e-mailverkeer. Dit houdt ook in dat je je bezig houdt met klachtenafhandeling middels het geruststellen van en het bieden van hulp aan de klant.

Wat is je profiel?
  • Minimaal MBO niveau 3 of 4 werk- en denkniveau;
  • 0 tot 3 jaar ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Aantoonbare ervaring met klachtenafhandeling is een pré;
  • Positief en commercieel;
  • Hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
Wie ben jij?
Jij bent klantgericht en kunt goed samenwerken met je team. Je gaat voor het behalen van een optimaal resultaat en toont iedere dag inzet om de klant te voorzien in zijn behoeften. Je gaat nauwkeurig te werk en kunt daarnaast goed zelfstandig aan de slag.

Wie zijn wij?

Wij bieden jou een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid in werkzaamheden. Wij bieden jou:
  • een werkplek op een toplocatie in het centrum van Rotterdam;
  • een bruto maandsalaris tussen de €1.900 en €.2.400 o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • 25 vakantiedagen;
  • uitzicht op een vast contract;
  • een goede pensioenregeling;
  • leuke personeelsuitjes en vrijdagmiddagborrels georganiseerd door onze feestcommissie;
  • de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
  • Toegang tot een exclusief online platform waarbij je hoge kortingen ontvangt bij diverse merken.
Daarnaast kun je een bonus ontvangen als je een nieuwe collega aandraagt!
meer...



Meer vacatures van Interparking