Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretarieel-administratief medewerker Sophia Kinderziekenhuis

Erasmus Mc - Rotterdam - 18-04-2024 Naar vacature  

Als secretarieel administratief medewerker zorg jij dat de polikliniekspreekuren vlekkeloos verlopen en ondersteun je het team.
Reageer t/m 23-04-2024
07.02.24.TS
24 uur
MBO
Administratief en Secretarieel
Reageer t/m 23-04-2024
07.02.24.TS

Functie inhoud

Jij bent als secretarieel administratief medewerker, samen met je collega’s, de administratieve ondersteuning voor de afdeling. Je voert diverse secretariële werkzaamheden uit.

Een groot deel van die werkzaamheden bestaat uit het verzorgen van de ondersteuning voortvloeiend uit de polikliniekspreekuren.

Dit betekent:
  • Het plannen van (combinatie) afspraken.
  • Post- mail en dossierbehandeling voor patiënten en verwijzers.
  • Scanwerkzaamheden.
  • Het verzorgen van communicatie richting de patiënten (mail, app en telefoon).
Door jouw inzet als secretarieel administratief medewerker op de backoffice loopt de administratie van alle spreekuren gesmeerd. In deze functie is het belangrijk dat je prioriteiten kunt bepalen. Je moet ook duidelijk communiceren met patiënten, hun ouders, collega's of zorgverleners en initiatief nemen door zaken snel op te pakken. Samenwerking met andere specialismen doe je graag en nieuwe uitdagingen ga je niet uit de weg.

Werkomgeving

Je werkt samen in een team van 5 administratief medewerkers in de backoffice van verschillende specialismen. Jullie zoeken elkaar op en ondersteunen elkaar waar nodig. Daarbij nemen jullie elkaar waar bij vakantie en afwezigheid. Je durft verantwoordelijkheid te nemen en het werk continu te verbeteren. De werktijden zijn van 08:00-16:30.

Profiel

Je hebt als secretarieel administratief medewerker goede communicatieve vaardigheden zodat je de ouders van patienten, met wie je vaak telefonisch contact hebt, goed te woord staat. Je raakt niet gestrest van hectiek en piekbelasting, je stelt prioriteiten en organiseert het zo dat je al jouw taken gedaan krijgt.

Daarnaast heb je:
  • Een afgeronde administratieve of secretariële opleiding op mbo-niveau.
  • Ervaring met zorg-administratieve processen.
  • Goede vaardigheid met Word en Excel.
  • Kennis van medische terminologie en ervaring met HiX zijn een pluspunt.
Bekijk
de voorwaarden voor indiensttreding bij Erasmus MC.

Wat bieden wij

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2.475,- en € 3.280,- (schaal 5) bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Doorgroeimogelijkheden en opleidingen.
  • Je kunt fulltime of parttime werken. Samen bespreken we jouw inzetbaarheid op de afdeling. Een goede werk-privébalans vinden we belangrijk.
  • Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
  • Een 13e maand die we in november uitkeren en een reiskostenvergoeding.
  • Een pensioenverzekering bij het ABP. Wij betalen 70% van je pensioenpremie waardoor je netto salaris hoger uitvalt dan je misschien denkt.
  • Sportfaciliteiten in het Erasmus MC. En heb je een lekke band? Onze fietsenmaker repareert deze graag.
Alle
zijn conform de cao Universitair Medische Centra.

Meer informatie

Maak van deze vacature als secretarieel administratief medewerker jouw nieuwe baan! Solliciteer nu via de sollicitatiebutton. Het begint met doen.
Inhoudelijke vragen over de vacature? Tim Twigt, Manager Ambulante Zorg Kinderen, beantwoordt deze graag via
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Erasmus Mc