Inloggen - Registreer  

Managementassistent

Coa - Groningen - 21-04-2022 Naar vacature  

Reageren kan doorlopend
3572
Houd jij van en organiseren? Ben je iemand die andere graag ontzorgt en hierbij ten alle tijden het overzicht weet te bewaren in een hectische werkomgeving. Door de rust die jij bewaart en de structuur die jij brengt, kan op onze locaties de focus naar goede begeleiding van de bewoners. Herken jij je hierin? Dan kun jij als managementassistent het verschil maken op verschillende locaties, waaronder

Groningen, Ter Apel en
Delfzijl. 
Deel deze vacature

Jouw rol als managementassistent

Je ondersteunt de locatiemanager door het afhandelen van telefoon- en mailverkeer en het beheren van de agenda. Je vormt een filter voor de locatiemanager en geeft belangrijke zaken direct door. Je maakt roosters en bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor, zowel inhoudelijk als organisatorisch. Tijdens bijeenkomsten en vergaderingen stel je notulen op. Je maakt actielijsten en bewaakt de gemaakte afspraken. Je bent assertief, integer en schrijft heldere en begrijpelijke teksten. 

Functie-eisen

Opleiding

: je hebt minimaal een mbo-diploma op het gebied van (office)management (bijvoorbeeld Managementassistent, Secretarieel Medewerker en/of een vergelijkbare Schoevers-diploma).

Werkervaring

: je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als managementassistent of een soortgelijke functie. 

Kennis

: je kent de regels en afspraken op administratief en secretarieel gebied.

Persoonlijkheid

: je bent accuraat, omgevingsbewust, proactief, stressbestendig en communicatief vaardig. 

Flexibiliteit

: je past plannen aan als de omstandigheden daar aanleiding toe geven.

Wat bieden we jou?

Wij bieden jou de mogelijkheid om te werken aan jouw toekomst én die van de bewoners van het azc. Je hebt afwisselende werkzaamheden en je werkt in een hecht team. Daarnaast hechten we veel waarde aan jouw vrijheid en zelfstandigheid.

Salaris

: € 2.826,94 - € 3.499,70 bruto o.b.v. 36 uur

Dienstverband

: 24-36 uur per week (in eerste instantie voor 12 maanden, met zicht op vast dienstverband) 

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

: o.a.pensioen, vitaliteitsuren, loopbaanbudget en een Individueel Keuzebudget van 18% (incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering)

Vakantieverlof

: 144 uur bij een fulltime dienstverband (plus 26 uur in IKB)

Ruimte voor ontwikkeling: 

wij hechten veel waarde aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling. We bieden daarvoor verschillende mogelijkheden. Denk aan het volgen van een opleiding, waardoor je nog beter kunt functioneren in je huidige functie of kunt doorgroeien.

Het COA hecht sterk waarde aan integriteit en betrouwbaarheid. Zodra wij jou een aanbod doen voor indiensttreding voeren we een pre-employment screening uit. De screening bestaat uit ten minste de volgende onderdelen: aanvraag Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), Diploma- en certificaten controle, Identiteitscontrole.

Waar ga je werken? 

Als managementassistent kom je te werken op één van onze opvanglocaties in de regio Groningen, waaronder
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Coa