Medewerker Planning en Organisatie
Jij bent een professional met passie voor het organiseren van trainingen en wordt blij van alle facetten welke hier bij komen kijken. Je krijgt energie van het in goede banen leiden van het gehele organisatorische en administratieve proces rondom trainingen en kunt dit vertalen naar een excellente dienstverlening. Jij wordt blij als je bedrijven en hun medewerkers kunt stimuleren en ondersteunen in hun persoonlijke en professionele groei.
Als Coördinator Planning en Organisatie bij ExplainiT is het jouw ambitie om met een professionele aanpak en klantgerichte houding trainingen te plannen en organiseren, waardoor je onze accountmanagers ondersteunt in de uitvoering van de gemaakte afspraken. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van relaties op operationeel niveau, het signaleren van knelpunten in de uitvoering van trainingen en proactief omzetten van deze signalen naar op maat gemaakte dienstverlening.
Als Coördinator Planning en Organisatie zorg jij er voor dat alle randvoorwaarden voor het verzorgen van excellente trainingen perfect geregeld zijn. Jij bent hierin de verbindende factor tussen de klant, trainer en accountmanager. Samen met je team kun je hierin het verschil maken.
Taken en verantwoordelijkheden
- Het primair (commercieel) ondersteunen van de accountmanagers;
- Je bent zowel intern als extern het aanspreekpunt voor het plannen, organiseren en de administratieve afhandeling van trainingen van klanten;
- Je hebt contact met contactpersonen van klanten, cursisten en de trainers;
- Je bewaakt de administratie van trainingen en de daarbij behorende facturatie;
- Je zorgt ervoor dat alle randvoorwaarden rondom trainingen goed en op tijd geregeld zijn;
- Je bent een spin in het web voor de accountmanagers als het gaat om het ontvangen van koopsignalen vanuit trainingsevaluaties;
Jouw profiel
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord en geschrift;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je hebt HBO denk- en werkniveau;
- Je bent communicatief vaardig;
- Je wordt blij van het wegwerken van lijsten;
- Je bent een kei in plannen en organiseren;
- Je bent flexibel en beschikt over een sterk aanpassingsvermogen;
- Je bent stressbestendig, accuraat en weet prioriteiten te stellen;
- Ervaring met werken in een CRM-systeem en Word/Excel is een pré.
Wat wij bieden
Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische, ambitieuze, open en informele organisatie met leuke collega’s. Daarnaast bieden wij een marktconform salaris, goede persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en diverse interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. De arbeidsomvang voor deze functie bedraagt bij voorkeur 40 uur per week.
Enthousiast?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Luuk IJland, 088-122 55 88. Je sollicitatie kun je sturen naar info@explainit.nl.Bij ExplainiT?
Waarom zou ik dat willen?
Nou, bijvoorbeeld omdat je dan bij het beste en leukste trainingsbedrijf van Nederland werkt. We zijn onlangs nog voor de tweede keer op rij verkozen tot 'Beste Opleider van Nederland’ in de categorie Automatisering & ICT/IT. Als organisatie maken we onderdeel uit van INVINITIV, waar we met meer dan 70 collega’s werken voor 2000 klanten. We trainen met impact en zorgen voor een unieke leerbeleving. Op jaarbasis trainen we meer dan 15.000 werknemers, die we de juiste kennis, vaardigheden en inzichten leren voor een digitale toekomst. Onze dienstverlening is opgeknipt in 3 pijlers:IT
,
Methodieken
en
Gedrag
. In onze beleving zijn deze onlosmakelijk met elkaar verbonden. Door het brede aanbod aan vaardigheidstrainingen is geen dag hetzelfde en word jij telkens uitgedaagd om het beste advies aan te dragen richting prospects en klanten. Prospects en klanten bevinden zich in allerlei branches, van zorg tot industrie, van klein tot groot. Jij krijgt de mogelijkheid om deze organisaties te helpen!
Ja vast.
Maar ik ben geen nerd.
Dat hoeft ook niet. Als je maar wél iets hebt met IT, digitale vaardigheden en sales. Er is niets leuker dan iets aan de man te brengen dat écht toegevoegde waarde heeft, zoals onze trainingen met eigen ontwikkelde software. Wat ons drijft is dat organisaties efficiënter werken door te digitaliseren en werknemers te voorzien van de bijbehorende vaardigheden.Oké.
En hoe steekt het Sales Traineeship in elkaar?
Je krijgt een gedegen opleidingstraject dat past bij jouw ontwikkeling. Meestal is dit twee jaar, waarna je 'naar buiten' gaat en junior accountmanager wordt. In de eerste twee jaar leer je vanuit het kantoor in Hengelo onze trainingen en software, maar ook ons bedrijf kennen en krijg je je sales basics op orde. Afspraken maken, behoeften bepalen, het overbrengen van een boodschap, het maken van offertes en het scoren van offertes: het komt allemaal voorbij.Je komt te werken in een kennisorganisatie, een organisatie waarin we elkaar inspireren, informeren, uitdagen en beter maken. Om jou te voorzien van een vliegende start, word je goed voorbereid. Je gaat een mooi en intensief traject in, waarbij je spreekwoordelijk bij de hand wordt genomen om alle facetten van onze dienstverlening te gaan ontdekken. Je wordt gekoppeld aan een senior collega die jouw buddy wordt. Jullie trekken gezamenlijk op bij eenvoudige en complexe klantvragen. Afhankelijk van de vraag adviseer je onze klanten en maak je passende voorstellen. Je doet in deze periode veel kennis, inzichten en vaardigheden op voor het autonoom uitvoeren van je rol.
Sales Trainee
Fase 1
Je leert ExplainiT, je collega’s en natuurlijk ook je buddy kennen.Je leert onze diensten en onze software kennen.
Je ontwikkelt je op professioneel en persoonlijk vlak.
Je maakt afspraken met prospects en probeert hen verder in het sales traject te positioneren.
Junior Accountmanager
Fase 2
Het lukt je om van prospects klanten te maken, succes geeft energie!Je doet steeds meer kennis op van de trainingsbranche door zelf deel te nemen aan trainingen en door praktijkervaring.
Je legt meer en meer de verbinding met de (senior)accountmanagers, omdat je projecten complexer worden. Dit daagt jou alleen maar meer uit.
Accountmanager
Fase 3
Je hebt inmiddels een gedegen klantenportefeuille.Je weet exact wat er binnen je klantenbestand leeft qua opleidingsbehoefte.
Je wordt gewaardeerd als gesprekspartner en bent in staat om ons volledige dienstenpakket te etaleren.
Je houdt jezelf bezig met veranderingen, nieuwe trainingen, etc. en je wilt hier alles van weten om dit te vertalen naar klantspecifieke oplossingen. Doordat jij klantverwachtingen overtreft wordt de relatie sterker! Hier sta jij voor!
Even wat feitjes op een rij.
Dat maakt het wel zo overzichtelijk
Dit vind je leuk
Deuren intrappen bij prospects (ho, niet letterlijk)Scoren, scoren en nog eens scoren
Behoeften van potentiële klanten in kaart brengen
Netwerken
Jezelf blijven ontwikkelen zowel op persoonlijk als professioneel vlak
Hier herken jij je in
Je hebt HBO werk- en denkniveauJe hebt 0-3 jaar werkervaring
Je hebt gezond verstand
Je stelt ambitieuze doelen en je neemt zelf de verantwoordelijkheid om hier een succes van te maken
Dit zoek je bij ons
Geld verdienen, en goed ookEen belangrijk deel uitmaken van een leuk bedrijf
Toffe sfeer in ons leuke bedrijf
Platte organisatie met veel ruimte voor jouw initiatieven
Goede arbeidsvoorwaarden, je werkt immers in het digitale domein
Bij ExplainiT?
Waarom zou ik dat willen?
Nou, bijvoorbeeld omdat je dan bij het beste en leukste trainingsbedrijf van Nederland werkt. We zijn onlangs nog voor de tweede keer op rij verkozen tot 'Beste Opleider van Nederland’ in de categorie Automatisering & ICT/IT. Als organisatie maken we onderdeel uit van INVINITIV, waar we met meer dan 70 collega’s werken voor 2000 klanten. We trainen met impact en zorgen voor een unieke leerbeleving. Op jaarbasis trainen we meer dan 15.000 werknemers, die we de juiste kennis, vaardigheden en inzichten leren voor een digitale toekomst. Onze dienstverlening is opgeknipt in 3 pijlers:IT
,
Methodieken
en
Gedrag
. In onze beleving zijn deze onlosmakelijk met elkaar verbonden. Door het brede aanbod aan vaardigheidstrainingen is geen dag hetzelfde en word jij telkens uitgedaagd om het beste advies aan te dragen richting prospects en klanten. Prospects en klanten bevinden zich in allerlei branches, van zorg tot industrie, van klein tot groot. Jij krijgt de mogelijkheid om deze organisaties te helpen!
Ja vast.
Maar ik ben geen nerd.
Dat hoeft ook niet. Als je maar wél iets hebt met IT, digitale vaardigheden en sales. Er is niets leuker dan iets aan de man te brengen dat écht toegevoegde waarde heeft, zoals onze trainingen met eigen ontwikkelde software. Wat ons drijft is dat organisaties efficiënter werken door te digitaliseren en werknemers te voorzien van de bijbehorende vaardigheden.Als accountmanager bij ExplainiT is het jouw ambitie om met een professionele aanpak en klantgerichte houding de wensen van onze actieve en prospectieve accounts te onderzoeken en hen te ondersteunen in de ontwikkeling van de benodigde digitale vaardigheden. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van relaties op verschillend DMU niveau, het signaleren van trainingsvraagstukken en omzetten in concrete leerdoelen. Naast deze commerciële expertise ben je uitstekend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de IT. Bovendien ben jij de verbinder voor onze klanten en onze trainers. Deze combinatie van persoonlijkheid en kennis zorgen ervoor dat jij samen met je team het verschil kunt maken.
Oké.
En hoe steekt het in elkaar?
Je komt te werken in een kennisorganisatie, een organisatie waarin we elkaar inspireren, informeren, uitdagen en beter maken.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Explainit