Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management assistent(e)
Kun jij afspraken als puzzelstukjes inpassen in complexe agenda’s? Zorg jij ervoor dat er geen mail of actiepunt over het hoofd wordt gezien? En vind je het fijn om te schakelen tussen diverse werkzaamheden? Lees dan snel verder!
10 - 20 uur | Per direct beschikbaar
Over de vacature:
Als management assistent(e)ondersteun je het vierkoppige managementteam
van Brainstud, en zorg je ervoor dat zaken op rolletjes lopen. Je houdt meerdere mailboxen nauwlettend in de gaten en beheert de daarbij behorende agenda’s. Hierbij pak je op wat je kunt: van het inplannen van afspraken tot het toesturen van informatie. Daarnaast woon je het maandelijkse MT-overleg bij, en zorg je voor de voorbereiding en notulering hiervan. Je werkzaamheden zijn dus erg divers, waardoor geen dag hetzelfde is!
Goed om te weten:
je kunt je uren en werklocatie flexibel indelen
. Onze voorkeur gaat er wel naar uit om (zeker in het begin) elke werkdag een paar uur werkzaam te zijn vanaf ons kantoor in Zwolle. Vanuit huis werken is ook mogelijk.
Over Brainstud
:Brainstud is een technologiebedrijf in de onderwijsmarkt. Het bedrijf is opgericht in 2013, met de droom om onderwijs schaalbaar en voor iedereen toegankelijk te maken. We zijn dus een commercieel bedrijf met een sociaal maatschappelijk hart, want we willen een positieve impact maken op het onderwijs: een systeem dat al eeuwen onveranderd is gebleven. Dit systeem veranderen doen we op twee manieren: door vernieuwende educatieve technologie en mooie leerprogramma’s te maken voor onderwijsinstellingen, opleiders en organisaties.
De werksfeer binnen het bedrijf is informeel en innovatief. We zijn een jong team van ca. 25 collega’s en hechten veel waarde aan teamwork, professionaliteit, gezelligheid en betrokkenheid. Daarom worden er regelmatig activiteiten en borrels georganiseerd.
Jouw taken & verantwoordelijkheden:
Ondersteuning van het managementteamAgendabeheer en het inplannen van afspraken
Beheer van diverse e-mailboxen, en daaruit voortkomende actiepunten afhandelen
Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (e-mails, telefoon en post)
Plannen, voorbereiden en notuleren van (periodieke) vergaderingen
Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
Ontvangen van gasten
Office-management gerelateerde werkzaamheden
Ondersteuning bij het organiseren van (personeels)activiteiten
Jouw skills:
Je bent proactiefJe hebt een relevante opleiding afgerond, of relevante werkervaring
Je werkt accuraat en bent punctueel
Je spreekt en schrijft goed Nederlands
Je spreekt en schrijft goed Engels (dit is een pré, geen must)
Je kunt makkelijk met verschillende ICT-tools en apps omgaan
Je bent representatief, gedreven en enthousiast
Je kunt goed samenwerken
Brainstud biedt:
Een leerzame, afwisselende baan bij een snelgroeiend bedrijfEen marktconform salaris
Veel eigen verantwoordelijkheid en werkzaamheden
Zelfstandigheid en ruimte om jezelf te ontwikkelen
De mogelijkheid om je uren flexibel in te delen
De mogelijkheid om vanuit huis te werken, of op ons
in Zwolle
Samenwerken met de beste en leukste
in het vak
Collega’s met verschillende achtergronden
Brainfood: gezamenlijke dagelijkse lunch en VrijMiBo’s van de zaak
meer...
Meer vacatures van Brainstud