Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker klantenservice en planning (tijdelijk)

Inzet.nl - Heerenveen - 19-04-2024 Naar vacature  

€15.00 – €18.00 per Uur
Een storing inplannen, een mail beantwoorden en een telefoontje afhandelen. Jij stelt prioriteiten en gaat aan de slag. Na jouw inwerktraject kun je de klant advies geven waardoor de storingsbezoeken beperkt worden. Lukt dit niet dan zorg jij dat de juiste monteur ingezet wordt om het probleem zo snel mogelijk op te lossen! Met deze kwaliteiten ben je van sterke meerwaarde binnen het team!

Deze functie vind je bij een organisatie die al meer dan 40 jaar een specialist is op het gebied van verwarming, warm water, koeling en duurzame technieken. Al meer dan 35.000 huishoudens vertrouwen op de ervaren en vakbekwame servicemonteurs. En het mooie is dat ze ondertussen ook aandacht hebben voor de medewerkers, dat zie je terug in de lange dienstverbanden. Er is weinig verloop onder het personeel en dat draagt natuurlijk meteen bij aan de stabiliteit van de organisatie!

of deel via

Wat ga je doen?

In deze rol neem je de service- en onderhoudsaanvragen aan. Deze krijg je zowel schriftelijk als telefonisch binnen. Je verwerkt de aanvraag en kijkt eerst of je zelf advies aan de klant kan geven waar ze verder mee kunnen. Hiermee probeer je storingsbezoeken te beperken. Daarnaast pak je administratieve taken en overige ondersteunende werkzaamheden op.

Je wordt onderdeel van het klantenservice en planning team en rapporteert aan de directeur.

Overige taken waar je je mee bezig houdt zijn:
  • Je maakt onderhoudsafspraken en zorgt voor het inplannen bij de juiste servicemonteurs
  • Je geeft informatie over abonnementsvoorwaarden en verwerkt dit volgens de geldende procedures en richtlijnen
  • Je zorgt voor de afhandeling van klachten en stemt dit zo nodig af met andere collega's en afdelingen
  • Je neemt storingsmeldingen aan en bepaalt de prioriteit
  • Het melden van problemen, stagnaties en kwaliteitsproblemen bij de verantwoordelijke medewerkers
  • Je signaleert knelpunten binnen het proces en doet suggesties ter verbetering
  • Je coördineert en voert de dagplanning uit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de onderhoudsplanning, storingsdienstplanning en de vakantieplanning van de monteurs.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Je kan goed plannen en het overzicht bewaren zodat er niet twee monteurs naar dezelfde storing gestuurd worden
  • Klanten die jou aan de telefoon krijgen zijn in goede handen, jij zorgt ervoor dat ze gehoord en geholpen worden
  • Je hebt ervaring met ERP systemen, het zou helemaal top zijn als je bekend bent met Syntess
  • Als iemand jou in het Fries aanspreekt dan kun jij diegene goed verstaan en begrijpen

Wat bieden we?

  • Een tijdelijke functie in verband met ziekte
  • Een functie voor in eerste instantie 4 maanden (mei tot en met augustus), eventuele verlenging wordt in augustus besproken
  • In de periode van 22 juli tot 9 augustus is het een baan voor 40 uur, daaromheen zijn minder uren bespreekbaar
  • Salarisindicatie tussen de €15,- en €18 bruto per uur op basis van opleiding en ervaring
  • Reiskostenvergoeding
  • Een organisatie met een fijne werksfeer en aandacht voor de medewerkers, het verloop is dan ook beperkt binnen de organisatie!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Inzet.nl