Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inhouse intercedent

Actief - Breda - 15-10-2021 Naar vacature  

Uitvoering W&S 1e fase (werving & searching)

Wat je doet

Als intercedent ben je werkzaam voor een van onze grote klanten binnen de facilitaire dienstverlening in de regio West-Brabant en Zeeland. In deze rol heb je de juiste drive om de juiste kandidaten te werven, organiseer je intakegesprekken, hou jij je bezig met de personeelsplanning en ben jij de persoon die het relatiebeheer onderhoudt, zowel met de klant als onze flexcollega’s.

Samen met je 3 collega’s van team schoonmaak Zuid ben je verantwoordelijk voor de begeleiding van medewerkers waarbij jouw focus met name ligt op recruitment, relatiebeheer, poolmanagement en planning. Op basis van afspraken met de klanten zorg je dagelijks voor voldoende flexcollega’s, je plant hen in en zorgt in de tussentijd dat je flexpool altijd goed gevuld is. Ook houd je je bezig met verzuimbeheer, contractbeheer en salarisadministratie.

Wat we bieden

  • Werken bij een “Best Workplace”, onze medewerkers komen op de 1e plaats.
  • Leaseauto, laptop, telefoon
  • Work hard Play hard, wij vieren onze successen! Dit doen wij met leuke teamuitjes, spetterende feestjes en gave weekendjes weg.
  • Actief Academy; persoonlijke ontwikkeling door training en opleiding.
  • Persoonlijk keuze budget van 2% welke in te zetten is voor vrije tijd of meer salaris.
  • Aantrekkelijke bonus regeling, vanaf dag 1 deel je hierin mee
  • FiscFree, interessante bruto-netto regeling.
Je ontvangt hoge kortingen op electronica (bijv: Iphone, IWatch, Tablet) fitness abonnement of fietsen.
  • De mogelijkheid om je vakantiegeld uit te laten betalen wanneer jij wil.

Wie ben jij

Jij verliest zelden of nooit het overzicht. Als eerste aanspreekpunt voor de flexcollega’s ben jij altijd op de hoogte van wat er speelt bij hen en weet je meteen de vertaalslag te maken naar je klant. Voor jouw klanten ben je een volwaardige gesprekspartner, je denkt proactief mee over een optimale dienstverlening.

  • Je blinkt uit in een omgeving waar geen dag hetzelfde is
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling of minimaal 2 jaar in een commerciële werkomgeving met veel contact met mensen en waarbij je ook bezig was met het stuk plannen, regelen en organiseren
  • Je bent communicatief sterk en servicegericht
  • Je toont initiatief en hebt een positieve instelling
  • Je neemt eigen verantwoordelijkheid
  • Je bent woonachtig in de regio Bergen op Zoom / Roosendaal, zodat je al de klantlocaties en ons hoofdkantoor in Breda makkelijk kunt bereiken.
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je bent 32-40uur beschikbaar

Daarom Actief!

Onze kernwaarden zijn Persoonlijk, Dichtbij en Doen! Daar staan we voor. Voorop staat dat je vooral jezelf kunt zijn en plezier in je werk moet hebben. We zijn daarom niet voor niks uitgeroepen tot een “Best Workplace”. Dat maakt uitzendbureau

zo leuk!
We zijn ambitieus en blijven groeien en hebben nu zo'n 50 locaties door het hele land. Het investeren in relaties is waar het in ons vak om draait. Dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor flexcollega’s en collega’s. We staan graag klaar voor elkaar. Want dan presteer je het best. Voor elkaar.

meer...



Meer vacatures van Actief