Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Financieel administratief medewerk(st)er
Functie categorieën
Administratief medewerker
financieel medewerker administratie
Opleidingsniveaus
HBO
MBO niveau 4
Dienstverband
Bepaalde tijd met uitzicht naar onbepaalde tijd
Uur per week
32 - 40 uur per week
Vestiging
Dronten
Als financieel administratief medewerk(st)er heb jij oog voor cijfers en weet je onze administratie tot in de puntjes in orde en sluitend te maken.
Je hebt de belangrijke taak om onze inkoopfacturen te controleren en in te boeken. Daarnaast verwerk je de contant klanten met bijbehorende pinbetalingen. Om de registratie in goede banen te leiden, heb je korte lijnen met de collega’s van de diverse afdelingen binnen ons bedrijf. Je werkt secuur. Zodoende weet jij alle flows in goede banen te leiden. Je staat daarbij regelmatig voor grote uitdagingen. Het geeft jou echter een kick om verbanden te leggen, om te denken en uiteindelijk de eindjes aan elkaar te knopen.
Naast de eerder omschreven werkzaamheden ondersteun je je naaste collega’s met alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden, verwerk je inkomende mail en ben je medeverantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon. Daarbij ben jij de schakel tussen de klant en ons bedrijf. Je bent klantvriendelijk en professioneel aan de telefoon. Je beantwoordt korte vragen en verbindt het telefoongesprek door naar de juiste afdeling of collega.
Een dag als financieel administratief medewerk(st)er
Nadat je een kop koffie of thee hebt gepakt en je verbazing over de wedstrijd van gisteren hebt uitgesproken ga je achter je bureau zitten of staan. Gistermiddag om 17.00u liep je vast op een factuur. Eureka! Je hebt de oplossing gevonden en je belt de collega op de betreffende afdeling.
Dan gaat de telefoon. De telefoniste is reeds in gesprek dus pak jij de telefoon op. Vriendelijk zeg je: “1.2.3 Machineverhuur, goedemorgen met ….”. De klant wil een machine huren in Zwolle. Jij verbindt de klant door naar onze vestiging in Zwolle. ‘s Middags ga je verder met het inboeken van de inkoopfacturen. Een klant belt met een vraag over een factuur. Jij zoekt het een en ander uit en koppelt dit terug aan de klant. En zo vliegt jouw dag voorbij!
Wij:
- Een leuke baan in een team met 150 enthousiaste collega’s;
- Een tweejaarlijks bedrijfsuitje, waar nog lang over gesproken wordt;
- Een aantrekkelijke personeelskorting;
- 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
- Een werkplek in een groeiende organisatie
- Marktconforme salariëring met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Diverse cursus- en opleidingsmogelijkheden.
Jij:
- Je bent proactief en werkt zeer nauwkeurig;
- Je bent dienstverlenend, klantvriendelijk assertief en communicatief vaardig;
- Je bent flexibel ingesteld en schroomt niet om regelmatig de telefoon op te nemen.
- Je kunt zowel zelfstandig werken als in teamverband;
- Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld;
- Je hebt minimaal 1-2 jaar werkervaring in een financieel administratieve functie;
- Je hebt minimaal mbo-4-werk- en –denkniveau;
- Je beheerst het MS-Office pakket.
Over 1.2.3 Machineverhuur
123 Machineverhuur BV is een dynamisch verhuurbedrijf dat zich richt op de professionele verhuurmarkt. Wij zijn al 25 jaar actief in het verhuren van materieel voor bouw, infra, GWW, industrie en evenement, in de breedste zin van het woord.Vanuit vijftien vestigingen in Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Dronten, Eindhoven, Emmeloord, Genemuiden, Huizen, IJmuiden, Meppel, Raalte, Rosmalen, Tilburg, Zevenhuizen (ZH) en Zwolle bedienen we als jong en hecht team onze opdrachtgevers, die net als wijzelf veeleisende professionals zijn.
123 Machineverhuur is onderdeel van de Inter-Rent groep waar Inter-Techno en Gencom, ook deel van uitmaken.
meer...
Meer vacatures van 123 Machineverhuur