Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectleider Gebiedsontwikkeling
De gemeente Schagen is op zoek naar een Projectleider Gebiedsontwikkeling voor 32 tot 36 uur per week.
Ons gemeentehuis is ingericht als ontmoetingsplek voor circa 400 medewerkers en 47.000 inwoners. Wij richten ons op hoogwaardige dienstverlening aan onze inwoners en ondernemers. En we zoeken altijd naar de hoogst mogelijke vorm van participatie. Gemeente Schagen staat voor een uitdagende woningbouw ambitie. Dat doen we door proces- en projectgestuurd te werken, (persoonlijk) leiderschap te tonen en door continu te streven naar verbeteringen. We kunnen jouw hulp daar goed bij gebruiken. Zin om mee te doen? Meer over onze visie vind je op
.
Wie ben jij
Jij vindt het geweldig om projecten op het gebied van gebiedsontwikkeling te realiseren. Je bent omgevingsbewust en een natuurlijke netwerker, waarbij je door goed te overleggen alle stakeholders in beweging weet te krijgen. Je beschikt over analytisch vermogen en weet een goede risicoanalyse te maken om zo de haalbaarheid van ontwikkelingen en plannen helder te maken. Je bent een bruggenbouwer die de verschillende belangen samen kan brengen en tot gedragen oplossingen kan komen.Samenwerken is daarbij jouw tweede natuur, of het nu met ontwikkelaars, collega’s, inwoners, politiek, of andere overheden is. Jij draait je hand er niet voor om. Je bent een echte teamplayer! Onze organisatievisie en kernwaarden passen jou als een jas; je ziet voor je hoe jij vanuit jouw rol kunt helpen deze visie waar te maken en de kernwaarden te versterken. Je bent bekend met het functioneren binnen een bestuurlijke omgeving en weet het vertrouwen, als stevige gesprekspartner, van bestuurders te winnen. Je bent iemand die zelfstandig kan werken en op basis van de uitgangspunten van projectmatig werken de regie neemt bij het organiseren van je werk.
Daarnaast heb je inhoudelijke kennis op het gebied van Ruimtelijke Ontwikkeling, regelgeving, gebiedsontwikkeling en bouwkosten, bij voorkeur op hbo-/ wo-niveau. Ook heb je ervaring met projectontwikkeling en projectcoördinatie in processen waarbij zowel publieke als private partijen betrokken zijn. Competenties Analytisch vermogen, mondelinge communicatie, omgevingsbewustzijn, onderhandelen,
overtuigingskracht en schriftelijke communicatie.
Wat ga jij in deze functie doen
Jouw rol is het managen van verschillende woningbouw- en gebiedsontwikkelingsprojecten. Van plan tot uitvoering. Het betreft zowel ontwikkelingen vanuit de gemeente als ontwikkelingen compleet van en door derden (ontwikkelaars). En de opgaves variëren van kleinschalige woningbouw tot compleet nieuwe wijken. Je organiseert een projectteam waarmee je samen tot een gedragen ontwikkeling weet te komen. Vanuit jouw rol stuur je daarbij op kwaliteit, budget, planning en risico’s.
Tijdens het project overleg je met alle, in- en extern, betrokken partijen. Je stuurt erop dat alle belangen op elkaar worden afgestemd en dat hierover integraal wordt geadviseerd aan college en raad. Je bent verantwoordelijk voor participatietrajecten en betrekt onze inwoners en ondernemers bij de besluitvorming.
Wat bieden wij?
Een veelzijdige functie in een leuk team, met de vrijheid om tijd- en plaatsonafhankelijk te werken. Een ambitieuze organisatie die volop in ontwikkeling is. Omdat jouw werkgeluk voor Schagen belangrijk is, hebben we aandacht voor jouw werkvermogen en investeren we graag in jouw ontwikkeling. Onder andere door vijf trainingen die alle medewerkers krijgen en die je helpen je vaardigheden te ontwikkelingen waardoor je je persoonlijk leiderschap kunt vergroten, effectiever en prettiger kunt samenwerken en die je helpen je werkvermogen en werkgeluk te vergroten. Ben je benieuwd hoe onze collega’s dat ervaren? Bekijk dan ons
hierover.
Een, op basis van kennis en ervaring, passend salaris van maximaal € 5.169,- bruto (schaal 11), op basis van een 36-urige werkweek, exclusief 17,05 % Individueel Keuzebudget waarmee je meer keuzevrijheid hebt over je geld. Je krijgt daarnaast ook een budget voor de aanschaf van een laptop en mobiel.
Meer weten?
Voor vragen of meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jacco Zutt, teamleider Ruimtelijke Projecten. Je kunt hem bellen of appen via 06 12 62 04 26. Voor vragen of meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Ian Slats, HR-adviseur. Je kunt hem bereiken via 06 83 80 74 30. Of kijk op www.schagen.nl voor meer informatie over de organisatie.
Een online assessment en het inwinnen van referenties kunnen deel uitmaken van de tweede ronde van de selectieprocedure. Interesse? Klik dan op de
en stuur jouw sollicitatie in voor 22 maart 2021. We horen graag van je!
meer...
Meer vacatures van Stedebouwarchitectuur