Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Shift Manager

Stadion Uitzenden - Venlo - 20-04-2024 Naar vacature  

Startdatum: Vanaf 29-04-2024
Publicatiedatum: 2024-04-19

Werkgever:
Stadion Uitzenden B.V.

Wat ga je doen?

Als shift manager ben je verantwoordelijk voor het aansturen, monitoren, coachen van het team en draag je zorg voor de dagelijks te verwerken inkomende en uitgaande goederen en de bijbehorende processen. Je geeft direct leiding aan maximaal 3 teamleiders en indirect aan circa 50 logistiek medewerkers. Samen met je collega shift manager ben je verantwoordelijk voor ± 100 logistiek medewerkers en 4-5 teamleiders. Je rapporteert aan de Warehouse Manager DC.

Het is een diverse functie waarbij overzicht behouden, monitoren, signaleren en bijsturen van medewerkers en processen centraal staan. De werkzaamheden vinden plaats van maandag tot vrijdag in een 2-ploegendienst van 06.00 tot 15.00 uur en van 15.00 uur tot 24.00 uur.

Je weet het klantbelang en de correctheid van leveren prima te combineren en alles naar klantwens uit te voeren. Naast het aansturen, is het ook van belang dat jij als shift manager op de werkvloer staat en meehelpt waar nodig. Ook beheers je coachende eigenschappen waarmee je het team motiveert en werkt aan continu verbeteren van processen.

Daarnaast bestaan jouw taken uit:
  • Organiseren, coachen, instrueren en managen van een team en teamleiders;
  • Signaleren van afwijkingen ten aanzien van het productiviteit- , kwaliteitsniveau en veiligheidsniveau en dit verbeteren, doorvoeren en borgen;
  • Je bent continu bezig met het verbeteren en motiveren van je team;
  • Je zorgt samen met je team dagelijks voor het behalen van de gestelde doelen en prestaties;
  • Je neemt deel aan projecten die gericht zijn op verbetering van de organisatie en de processen;
  • Aansturen van magazijnmedewerkers (± 50 fte);
  • Organiseren en voeren van werkoverleg met magazijn medewerkers;
  • Deelnemen aan trainingen;
  • Plannen van personeel en werkzaamheden;
  • Verbeteren van het team, de organisatie en de processen;
  • KPI’s behalen met het volledige team;
  • Signaleren en oplossen van problemen;
  • Focus op kwaliteit en sturing hierop;
  • Schakelen met andere afdelingen ( teamwerk) en de volledige verantwoordelijkheid dragen;
  • Waarborgen van een veilige en schone werkomgeving;
  • Assisteren van de Warehouse Manager DC bij alle toegewezen taken.
Rubix is een totaalleverancier voor onderhouds- en productie-benodigdheden met meer dan 800.000 artikelen. Ze zijn trots op wat ze de klanten te bieden hebben. Rubix is als marktleider in Europa onderscheidend.

Er zijn 8500 makers en doeners, die met specialistische kennis en technische expertise, bedrijven in alle industrieën helpen om hun uitdagingen in het productie-en verwerkingsproces structureel op te lossen. Rubix biedt zekerheid en continuïteit aan de klanten en medewerkers én zijn vooruitstrevend in de aanpak. Dat Rubix daarmee de klanten helpt om beter te worden, dáár zijn ze trots op.

Dit bezit je:

  • Jij hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 3-5 jaar ervaring in een logistieke omgeving;
  • Je communiceert gemakkelijk en gaat proactief te werk;
  • Met je positieve instelling weet jij mensen voor je te winnen en stimuleer je de ontwikkeling van je team;
  • Je hebt goede kennis van MS Office en WMS;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met procesverandering in de logistiek;
  • Je bent resultaat gedreven, flexibel, creatief, ondernemend en kostenbewust;
  • Je kunt zelfstandig werken en bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlands en Engelse taal;
  • Flexibel en bereid eventueel Zaterdagen te werken;
  • Je gaat respectvol met je collega’s om en staat voor een open en eerlijke cultuur;
  • Je bent een rolmodel , collegiaal en ben je bewust van je voorbeeldfunctie;
  • Je bent in staat buiten kaders te denken;
  • Je hebt affiniteit met techniek en kennis hiervan is een pre;
  • Met je enorme drive , geduld en doorzetvermogen ben je in staat met je team een cultuuromslag te creëren;
  • Fact based besluitvaardigheid;
  • Je bent stressbestendig.

Wat ontvang je?

  • Marktconform salaris;
  • Ploegentoeslag van 13,75% omdat je werkt in 2-ploegen (tussen 6:00-24:00 uur);
  • Cao Technische Groothandel met een goed arbeidsvoorwaardelijk pakket;
  • Een afwisselende baan binnen een organisatie met een open en informele werksfeer;
  • Werkzaam in een groeiende en financieel sterke (internationale) organisatie;
  • Direct een contract bij de werkgever.
Heb jij interesse in deze uitdagende en afwisselende functie in de logistiek als Shift Manager? Neem dan contact met ons op via 077-2058710 of stuur een mail naar venlo@stadionuitzenden.com. Je mag natuurlijk ook op deze pagina je gegevens en CV achterlaten. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!

Froukje Lips
frm: Reageer
Froukje Lips
Verstuur
Niet alle velden zijn gevuld
Het e-mailadres is onjuist
Het formulier is onjuist ingevuld
Bedankt voor je sollicitaties! Wij hebben 3 reacties op openstaande vacatures van je mogen ontvangen. Er zal zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je worden opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Bedankt voor je inzending! We beoordelen je CV en nemen z.s.m. contact met je op via e-mail of telefoon. Mocht je tussentijds een vraag hebben? Neem dan

frm
Bedankt voor je inzending! We beoordelen je CV en nemen z.s.m. contact met je op via e-mail of telefoon. Mocht je tussentijds een vraag hebben? Neem dan

met ons op!

Schrijf je in voor onze job-alert en ontvang de nieuwste vacatures!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Stadion Uitzenden
Meer Shift Manager vacatures