Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Manager Front- & Backoffice
Als Manager Front- & Backoffice ben je onderdeel van het CBRE team dat werkzaam is voor onze klant MSD te Oss. In deze functie stuur jij een team van circa 6fte Contract Support Medewerkers aan en draag jij de verantwoordelijkheid voor een correct verloop van alle voorkomende administratieve werkzaamheden binnen het account. Hierbij kun je denken aan orderadministratie, mailbeheer, facturatie, registratiesystemen klachten/meldingen en (management-)rapportages.
Jij bent succesvol als het team de contractueel overeengekomen KPI’s behaald, de klanttevredenheid hoog houdt én verbeteringen weet te realiseren. Daarbij zorg jij immer voor een professioneel imago naar klanten en bezoekers én fungeer je als een echte frontman of -vrouw voor jouw team.
Als Manager Front- & Backoffice zijn jouw dagelijkse taken en verantwoordelijkheden onder te brengen in 4 aandachtsgebieden:
- Je weet goede relaties op te bouwen met managers, leveranciers en de klant. Je zorgt dat je besparingsmogelijkheden identificeert en waar mogelijk implementeert om de besparingsdoelen voor CBRE en de klant in het contract te maximaliseren.
- Je bent het aanspreekpunt voor een optimale naleving van de QHSE-vereisten. Je ziet erop toe dat de externe dienstverleners (Subcontractors) ook via deze vereisten hun werk doen. De eventuele risico’s en gevaren rapporteer je in de QHSE Management Portal.
- Je ondersteunt bij het opleveren van de maandelijkse contract- en accountbeoordelingen en support het team waar nodig met facturaties en opvolging, margeberekeningen en inkooporders. Verder heb je een belangrijke rol in het maken van diverse managementrapportages.
- Als teamlead ben je een échte frontman of -vrouw voor het Contract Support team en krijg je te maken met management taken en -verantwoordelijkheden waaronder effectief inzetten van het team. Maar ook het organiseren van meetings, coaching en het voeren van beoordelingsgesprekken.
Wat heb je ons te bieden?
- Je beschikt over een HBO.diploma;
- Heb je meerdere jaren relevante werkervaring.
- Bekendheid met financiële processen, contractonderhoud en verbetertrajecten.
- Goede leidinggevende vaardigheden.
- En beschik je over een bovengemiddelde Engelse taalvaardigheid en goede communicatieve vaardigheden.
Dit hebben wij jou te bieden!
- Een startsalaris tussen de €38.400,- en €52.000,- bruto per jaar inclusief vakantiegeld.
- Laptop en iPhone.
- Vaste pensioenregeling én optionele collectieve zorg- en woonhuisverzekeringen.
- 8,33% Vakantiegeld, 25 vaste verlofdagen, tot 10 verlofdagen aan te kopen én 2 bonus verlofdagen bij 1 jaar niet ziek.
- Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden middels de GWS Academy of externe opleiders.
Over CBRE Global Workplace Solutions
CBRE Global Workplace Solutions is wereldwijd markleider in geïntegreerd technisch, facilitair, vastgoed- én projectmanagement. Wij laten de vastgoedportfolio en de medewerkers van onze klanten excelleren. Wij geloven namelijk dat het creëren van een optimale werkplek waarde toevoegt, zoals een hogere productiviteit en gezondere medewerkers. Met een achtergrond in techniek, facilitair management, vastgoed- of projectmanagement vind je bij Global Workplace Solutions vanzelfsprekend een inspirerende werkomgeving, waar je op het allerhoogste niveau kunt werken met grote, nationale en internationale klanten.Entiteit:
Global Workplace Solutions
Werkervaring:
Professional
Regio:
Noord Brabant
Vakgebieden:
Staff en Support
Gewenst aantal uren:
Fulltime
Global Workplace Solutions
Dit is een vacature van Global Workplace Solutions. Meer weten over onze entiteit binnen de CBRE Group?Meer informatie?
Robbie van den Brink
staat je graag te woord"Oprechte interesse gecombineerd met persoonlijk contact. Zo vinden wij samen de juiste omgeving waar jij waarde gaat toevoegen."
meer...
Meer vacatures van Cbre