Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Support
20 - 24 uur per week.
Ben jij onze nieuwe collega die weet van aanpakken? Voor ons Customer Support team bij Capriole Coffee Service zijn wij op korte termijn op zoek naar een Medewerker Customer Support. Vind je het leuk om in contact te staan met klanten en collega’s? En sta jij altijd klaar voor onze bezoekers op het hoofdkantoor in Den Haag? Lees dan snel verder.Hoe ziet je dag eruit?
Je begint de dag met een speciale thee, lekkere espresso of flat white. Vervolgens start je de computer op, want de eerste mails zijn al binnengekomen. Ondertussen gaat de telefoon over: een klant wil graag een bestelling plaatsen. Je neemt de bestelling op en voert het in. Het magazijn pakt dit meteen op. Klant blij!Het volgende moment komt er een bezoeker binnen. Je staat diegene te woord en biedt een kop koffie of thee aan. Tien minuten later zit je achter je bureau en de telefoon gaat weer: er is iets misgegaan bij een bestelling van een klant. Maakt niet uit, want jij lost het meteen op. Je belt met de koerier om erachter te komen waar het pakket is gebleven of je zorgt ervoor dat een verkeerd geleverde bestelling retour komt.
In de middag is er behoefte aan extra ondersteuning op de afdeling Sales Support. Geen probleem, jij pakt het op. Je maakt een offerte voor de accountmanager en zo zorg je ervoor dat de klant – zoals beloofd – binnen 2 dagen een offerte krijgt.
Het is wel duidelijk: het is een veelzijdige functie. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon, het ontvangen van bezoekers en bent faciliterend in algemene zin. Daarnaast ondersteun je afdeling Sales Support indien nodig. De communicatie met de klant en collega’s staat centraal en je weet wensen te vertalen naar de praktijk. Je werkt nauwkeurig en bent goed in de diverse computersystemen.
Als Medewerker Customer Support werk je zowel zelfstandig als in een teamverband. Je bent onderdeel van de afdeling Customer Support en werkt nauw samen met een collega medewerker van de klantenservice. Het team Customer Support bestaat in totaal uit 6 medewerkers en een Hoofd Customer Support die het hele team aanstuurt. De lijnen in ons bedrijf zijn kort en de sfeer is open en informeel.
Wat heb jij in petto?
- Je hebt een afgeronde MBO opleiding, minimaal niveau 2/3 MBO, richting Receptioniste/Secretaresse.
- Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring.
- Ervaring met een commerciële binnendienstfuncie is een pré.
- Je bent klantgericht.
- Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid.
- Planmatig en gestructureerd kunnen werken.
- Kennis van het Officepakket.
Wat kun je van ons verwachten?
- Prima salaris.
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vaste baan.
- Pensioenregeling, bedrijfsfitnessregeling, veel aandacht voor bewegen en MVO.
- Een gezellig team met leuke collega's.
- Opleidingsmogelijkheden en professionele begeleiding.
- Parttime baan voor 20 - 24 uur per week. Op de maandag en woensdag dien je hele dagen beschikbaar te zijn. Overige uren kunnen verdeeld worden op dinsdag en/of vrijdag. Dit is bespreekbaar.
Wie zijn wij?
Bij Capriole Coffee Service halen we iedere dag alles uit de kast om onze zakelijke klanten in Nederland en België de lekkerste koffie op het werk te laten drinken. Capriole Coffee Service adviseert, levert apparatuur en ingrediënten en verzorgt de technische service.Capriole Coffee Service is een familiebedrijf waar de kernwaarden eerlijkheid, klantgerichtheid en gedrevenheid doorklinken in de bedrijfscultuur. De sfeer binnen ons bedrijf kun je typeren als laagdrempelig, loyaal, humorvol, maar vooral ook praktisch en oplossingsgericht. Meer informatie over ons bedrijf en onze producten vind je op
.
Heb je interesse in deze vacature?
Stuur dan een sollicitatiebrief met CV per e-mail viameer...
Meer vacatures van Capriole