Inloggen - Registreer  

Zorgmanager

Ditvindikervan - via Medische banenbank - Arnhem - 10-04-2024 Naar vacature  

Kwaliteit ontstaat in de relatie tussen cliënt en begeleider. Dat is de kern van ‘Dit vind ik ervan!’, een erkend
cliëntervaringsinstrument
in de langdurige zorg. Het doel: zorgen dat cliënten de ruimte hebben om hun wensen, dromen en verlangens te onderzoeken, op een manier die bij hen past.

De manager is verantwoordelijk voor de aansturing en samenhang binnen de coöperatie, de financiën en het relatiebeheer.

De functie van manager ‘Dit vind ik ervan!’

Je bent het gezicht naar buiten. Potentiële klanten (zorgorganisaties) kunnen bij jou terecht voor vragen, bijgestaan door de coördinator scholing met betrekking tot vragen over het leren van de aanpak. Je bent benaderbaar voor bestaande klanten en weet wat er speelt binnen de organisaties. Bovendien houd je de ontwikkelingen bij binnen de zorg, waaronder innovaties, zorgtechnologie en de manier waarop cliëntervaring wordt onderzocht. Je hebt contact met externe stakeholders zoals de branchevereniging.

Als manager geef je direct leiding aan de coördinator scholing, de coördinator kwaliteit, evenals het secretariaat en de financiële administratie (belegd bij één van de partnerorganisaties). Je legt verantwoording af aan het bestuur.

Je zorgt ervoor dat de functies volgens afspraak en in samenhang worden uitgevoerd, inclusief de ‘schil’ om de coördinatoren heen (docenten en kwaliteitsadviseurs). Onder jouw leiding is er inhoudelijke samenhang en verbinding in het jaarplan. Je bent verantwoordelijk voor de financiën en zorgt ervoor dat we een kloppende, navolgbare financiële administratie voeren. Je legt intern verantwoording af (rapportages, jaarverslag) en bewaakt dat we ons extern aan de criteria houden waaraan het ervaringsinstrument moet voldoen.

Wat houdt dit in?

Zorg dragen voor een goed lopende interne organisatie en professionele vertegenwoordiging naar buiten. Dit doe je onder meer door:
  • potentiële klanten (zorgorganisaties) benaderen, te woord staan en begeleiden in hun keus voor een ervaringsinstrument;
  • relatiebeheer bestaande klanten;
  • richting geven en verantwoorden: opstellen (strategische) meerjarenplannen, begroting en jaarverslag, in afstemming met de coördinatoren, financieel adviseur en het bestuur;
  • toezien op de voortgang van de jaarplandoelen, eventueel eigen jaarplandoelen opvolgen;
  • voorbereiden en voorzitten coördinatorenoverleg, voorbereiden bestuurlijk overleg, aansluiten bij docentenoverleg en kwaliteitsoverleg. Tussendoor afstemmen en samenwerken met betrokkenen, mogelijk deelnemen aan werkgroepen;
  • contractbeheer (klanten, detachering of zzp-medewerkers, leveranciers);
  • erop toezien dat we ons houden aan de wet- en regelgeving, statuten, AVG.

Wat vraagt dit van je?

  • Je hebt ervaring als leidinggevende en bent gevoelig voor verhoudingen en belangen. Ervaring in een organisatie met leden is een pre.
  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Je volgt ontwikkelingen in de (gehandicapten)zorg en kan deze vertalen naar strategie.
  • Je bent organisatorisch sterk en weet goed overzicht te houden.
  • Je bent benaderbaar, kan goed luisteren, werkt verbindend en energiek.

Hoe waarderen wij je?

  • Een aanstelling voor 24 uur per week, in eerste instantie voor de duur van een jaar, met de intentie tot langdurige verbinding (middels detachering vanuit één van de partnerorganisaties of als zzp’er).
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden nader overeen te komen met als uitgangspunt FWG 65 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van vooropleiding en werkervaring.
  • Een inhoudelijk uitdagende functie in een organisatie die volop aan het groeien en ontwikkelen is. Een betrokken team met medewerkers uit verschillende organisaties.
  • Mogelijkheden tot opleiding en verdere ontwikkeling.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ditvindikervan
Meer Manager vacatures