Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Gevorderd assistent-accountant MKB
Dit ga je doen als Gevorderd assistent-accountant MKB
Amsterdam | 32-40 uurJij bent geen stilzitter want je leert graag nieuwe dingen. Jij hebt al enige ervaring opgedaan waardoor jij in jezelf en jouw kunde gelooft. Jouw vakinhoudelijke- en persoonlijke skills worden pas echt zichtbaar als jij jezelf mag uitdagen in een omgeving die jóu uitdaagt. Als gevorderd assistent-accountant MKB is jouw betrokkenheid bij onze klanten de sleutel tot succes.
Jij krijgt als gevorderd assistent-accountant MKB veel vrijheid. Dat is fijn, want jij weet zelf heel goed met verantwoordelijkheden om te gaan. Hoe lekkerder jij presteert, des te meer en complexere opdrachten jouw kant op komen. Dat gaat in overleg, want bij dit accountantskantoor bespreken ze samen met jou waar jouw uitdagingen liggen en wat jouw wensen zijn. Elke dag is anders voor jou. De ene dag bezoek je een klant om de administratie bij te werken en de volgende dag ben je op kantoor om jaarrekeningen samen te stellen en de beginnend-assistent collega’s verder op weg te helpen. Jij bent een belangrijke schakel in het team en houdt anderen én jezelf scherp. Dat doe je door vooral jezelf te zijn en zorgvuldig en resultaatgericht te werken. Bovenal wil jij je vakinhoudelijk én persoonlijk blijven ontwikkelen.
Samengevat:
✓ Ontwikkel je in jouw carrière als accountant in een vooruitstrevende werkomgeving;
✓ Jouw klanten en collega’s geef je vaak een update over de voortgang van opdrachten;
✓ Werk je samen met de relatiebeheerder om zo steeds complexer en dus zelfstandiger werk te doen;
✓ Je gaat aan de slag met complexe jaarrekeningen en belastingaangiften (OB, IB, VPB) waarbij jouw leidinggevende jouw ‘go-to-person’ is voor advies;
✓ Omdat jij vakinhoudelijke ontwikkelingen op de voet volgt en goed luistert naar jouw klant, geef jij hen het beste en meest actuele advies;
✓ Jouw assistenten stimuleer je door hen jouw tips en tricks over te brengen en het beste uit zichzelf te halen.
Dit breng je mee
Wie ben jij en wanneer floreer jij? Deze vragen stel jij jezelf (ook) regelmatig. Want jij bent reflectief, analytisch en in staat om onder woorden te brengen wat jij nodig hebt om lekker te kunnen werken. Je bent van nature verantwoordelijk waardoor jij planningen altijd overziet.Geen dag gaat voorbij zonder dat jij weer iets nieuws geleerd hebt. Jij bent tevreden als je klanten tevreden zijn. Daarbij is klantcontact ‘a piece of cake’ voor jou omdat jij graag met mensen werkt. Je bent een goede luisteraar maar weet net zo rustig en helder kennis over te brengen. Je wordt blij van afwisseling en vindt de diverse dossiers en klanten hét pluspunt van jouw functie. Jij kent jouw tempo en houdt een goede afwisseling tussen werk- en privézaken in de gaten. Jij durft issues bij en met jouw klanten bespreekbaar te maken. Je schroomt niet om je collega’s in te zetten als klankbord en maakt gebruik van hun hulp bij zakelijke- en persoonlijke vraagstukken. Verder kun jij je vinden in de volgende wensen:
✓ Een afgeronde hbo/wo-opleiding Accountancy of Economie afgerond en je studeert of interesseert je voor de AA-opleiding;
✓ 2 tot 6 jaar werkervaring;
✓ Jij denkt in cijfertjes en met jouw analytische skills breng jij dit netjes in kaart;
✓ Transparant communiceren betekent voor jou dat je helder, open en initiatiefrijk bent;
✓ Go team! Jouw prestatie, is een teamprestatie. Jij stimuleert en motiveert jezelf én anderen het beste uit zichzelf te halen;
✓ Iets nieuws leren word jij blij van. Zowel vakinhoudelijk als persoonlijk spot jij kansen en neem jij initiatief in jouw groeipad;
✓ Omdat jij zorgvuldig en gefocust werkt, maken zij ons geen zorgen over jouw planning.
Dit bieden zij jou
✓ Waardering. Uiteraard in de vorm van een goed salaris en aandacht voor jouw welbevinden in een gezonde werk- en privébalans;✓ Een arbeidsvoorwaardenpakket dat bij jou past. Denk aan een opleidingsplan, telefoonabonnement of reiskostenvergoeding, net waar jouw situatie om vraagt;
✓ Een laptop en telefoon (IPhone13);
✓ Thuiswerken en flexibiliteit;
✓ Een gedeeltelijk premievrij pensioen;
✓ Minimaal 29,5 vakantiedagen;
✓ Sfeerverhogers: de gezellige werksfeer zorgt voor een platte organisatie;
✓ Fit en vriendschap. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd om jou fit te houden, in de breedste zin van het woord. De On the Move-activiteiten zorgen ervoor dat je in beweging blijft en jouw collega's beter leert kennen.
meer...
Meer vacatures van We Matter