Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Backoffice medewerker zakelijke markt Stedin

Delta Recruitment - Rotterdam - 27-04-2024 Naar vacature  

Functie omschrijving Backoffice medewerker zakelijke markt Stedin

Stedin Netbeheer verzorgt het transport van elektriciteit en gas over haar netwerk, maar is ook de beheerder van alle data met betrekking tot de aansluitingen die op het net aangesloten zijn. Het team Operatie Markt Zakelijk Project (OMZP) zorgt dat de contract- en aansluitregistraties verwerkt worden. Het team draagt direct bij aan het congestiemanagement door middel van contractuele vastlegging van afname en teruglevering en het handhaven hiervan. Ook nieuwe flex contractvormen zijn onderdeel van je werkzaamheden.

Hoe jouw dag als Medewerker Operatie Markt eruit ziet bij Stedin?
Na een heerlijke kop koffie (of thee) die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, heb jij samen met jouw teamcoördinator en jouw andere teamleden een dagstart waarin de werkzaamheden worden besproken. Daarna start je samen met je team aan de uitvoering van alle dagelijkse werkzaamheden rondom aansluittransportovereenkomsten (ATO), monitoren van verbruiken (handhaven), contractbeheer (Flex) ten einde borgen van congestiemanagement.

Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je van je eigen of verse lunch en van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt even de stad in voor een wandeling.

Je werkt aan het optimaliseren van de administratieve processen binnen het team en de keten. Zo analyseer en verzamel je informatie om deze te kunnen verwerken en eventuele verbeterinitiatieven ook in de praktijk toe te passen.

Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Functie eisen Backoffice medewerker zakelijke markt Stedin

  • Je hebt een opleiding, werk- en denkniveau op minimaal MBO niveau.
  • Sterke voorkeur voor ervaring in de energiemarkt.
  • Je kunt goed overweg met verschillende computersystemen.
  • Je hebt kennis van en aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie.
  • Systeemkennis van SAP is een pre.
  • Je dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift.

Het aanbod

Het is een functie voor 32, liefst 40 uur per week. Starten per 1-5 voor de periode van 1 jaar. Verlenging is mogelijk.

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is Stedin in Rotterdam. Er wordt (na inwerken) ongeveer 50% thuis gewerkt

Welkom bij Delta Recruitment!

Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Delta Recruitment
Meer Backoffice medewerker zakelijke markt Stedin vacatures