Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Facilitair adviseur Myosotis 36 uur Bepaalde tijd

Ijsselheem - Kampen - 10-06-2022 Naar vacature  

We zien dat de Nederlandse bevolking komende decennia in rap tempo vergrijst. Ouderen van vandaag en morgen wonen vaker en langer op hoge leeftijd zelfstandig, ook als de beperkingen toenemen. Zodoende is IJsselheem volop in transitie om te anticiperen op die veranderende zorgvraag. Dit maakt jouw toekomstige rol als adviseur facilitair natuurlijk extra interessant. Als adviseur facilitair geef je adviezen en realiseert innovatieve en inspirerende oplossingen voor het facilitair domein. Jij bevordert dan ook een open en veilige cultuur waarin geleerd, ontwikkeld en verbeterd mag worden. Wil jij onderdeel worden van onze zelforganiserende teams? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

In het kort:

36 uur
Bepaalde tijd

Waar ga je werken?

In de regio's Kampen, Zwolle, Zwartewaterland, Heerde en Hattem. In het domein Wonen & Leven zitten onze 15 woonlocaties en in het domein Thuis & Herstel de revalidatielocaties en de wijkverpleging. Je werkt vanuit ons kantoor op de hoofdlocatie Myosotis in Kampen, maar kunt ook vanuit huis of op een van de andere locaties werken.

Facilitair domein

Als adviseur facilitair ben je samen met je vakcollega's lid van het team Technische, Interne en Facilitaire Dienstverlening dat onderdeel uitmaakt van het domein Bedrijfsvoering en Vastgoed. Je geeft facilitair advies en ondersteunt teams, regisseurs en directeuren op gebied van: linnenbeheer, huishouding/schoonmaakonderhoud, binnenbeplanting, tuinonderhoud, dienstkleding, inrichting en meubilair, stoffering, receptie, wagenparkbeheer, logistiek, verhuizingen, bewegwijzering en kunst.

Never a dull moment, geeft (toekomstige collega) Helga aan.

Wat ga je doen?

Door de transitie die wij de afgelopen jaren hebben doorgevoerd, zijn er meerdere projecten waarbij we jouw input als adviseur facilitair goed kunnen gebruiken. En vanwege de diversiteit aan locaties ligt hier een mooie uitdaging voor jou.Jij geeft functioneel richting aan de teams receptie, huishouding, linnen en logistiek. Tevens maak je met hen afspraken over tevreden klanten, tevreden medewerkers en kwaliteit van dienstverlening. Je faciliteert hen, initieert verbetervoorstellen en ziet erop toe dat deze dienstverlening binnen het budget van de locaties op deze onderdelen blijft. Je werkt direct samen met een ervaren collega voor heel IJsselheem en weet de juiste informatie op te halen zowel vanuit zorgteams als binnen de gehele bedrijfsvoering. Want ook op beleidsmatig vlak ga jij aan de slag met de kaders op het gebied van facilitaire dienstverlening. Hierin adviseer je ook de directeuren van de domeinen Wonen en Leven, Thuis en Herstel en Bedrijfsvoering en Vastgoed.

Ook behoort het volgende tot jouw takenpakket:
  • je zorgt voor een adequate communicatie- en overlegstructuur;
  • je onderhoudt contacten met interne stakeholders en zorgt ervoor dat de samenwerking en afstemming tussen al deze partijen soepel verloopt;
  • je bent inhoudsdeskunidge voor de facilitaire contracten, communiceert met externe leveranciers over afspraken en stuurt op kwaliteit;
  • je voert het HR-beleid uit voor wat betreft scholing;
  • je coördineert of neemt deel aan diverse projectgroepen waarbij facilitaire input noodzakelijk is;
  • je focust gedurende jouw werkzaamheden op de aandachtsgebieden o.a.: schoonmaakonderhoud, linnenbeheer, glasbewassing, afval, tuinonderhoud, aankleding woon/leefomgeving, parkeerbeheer, wagenpark, dienstkleding, hygiëne en infectiepreventie.

Wie ben jij?

Je bent zelfstandig, pro-actief en een echte verbinder. Jij weet anderen te bewegen. Je ziet wat waar moet gebeuren en weet op een bevlogen manier de zaken in gang te zetten. Jou vinden we dan ook niet vaak in je kantoor; jij bent overal op de vloer aanwezig. Zowel om de handen uit de mouwen te steken als om op strategisch niveau mee te denken over onze uitdagingen. Communiceren gaat jou op alle niveaus dan ook prima af. Tot slot ben je een persoon met gevoel voor humor en energie; met jou is het fijn werken.

Verder voldoe je aan het volgende:
  • minimaal een hbo-diploma Facility Management;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • ruime ervaring met het coachen van teams;
  • ervaring met het doorvoeren van veranderingen op tactisch niveau;
  • affiniteit met de zorg is een pre.
Voor deze functie is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.

Wat krijg je van ons?


Kies je voor IJsselheem, dan krijg je naast vrijheid én de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen ook nog:
  • een jaarcontract voor 36 uur per week, met intentie tot een vaste aanstelling;
  • salaris tussen € 3.084,- en € 4.426,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG 55 CAO VVT);
  • 8% vakantiegeld (mei) en 8,33% eindejaarsuitkering (november);
  • laptop en telefoon;
  • fiscale voordelen bij onder andere de aankoop van een (elektrische) fiets, laptop, mobiel of een fitness abonnement;
  • uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Heb je nog vragen?

Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Helga Vliek (adviseur facilitair) beantwoordt met plezier jouw vragen via 06 – 2258 0625. Of bel de regisseur Jacqueline van der Werff via 06 – 1107 9347.

meer...



Meer vacatures van Ijsselheem