Inloggen - Registreer  

Loket medewerker IND

Start People - Amsterdam - 19-04-2024 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar loketmedewerkers voor het IND (Immigratie Naturalisatie Dienst) in Amsterdam. Wil jij graag bij de overheid aan de slag? Lees dan snel verder!

Als medewerker ondersteuning bij het loket Amsterdam verricht je alle werkzaamheden rondom het uitreiken van verblijfsdocumenten en het afnemen van biometrische gegevens bij klanten.

De voornaamste werkzaamheden zijn:
  • Uitreiken van documenten;
  • Afnemen van biometrie;
  • Behandelen van in- en uitgaande post;
  • Verwerken van betalingen aan het loket, denk hierbij aan het innen van leges, zowel contant als per pin en daarbij het controleren op echtheid van contant geld;
  • Opmaken van de kas aan het begin en einde van de werkdag;
  • Administratief verwerken van het klantcontact;
  • Het steeds zorgdragen voor de juiste identificatie van de aanvrager.

Wat we je bieden

  • Een interessante en gevarieerde functie voor minimaal 24 uur parttime of 36 uur fulltime per week;
  • Salaris tussen € 16,64 en € 20,77 bruto per uur (BBRA schaal 6 - afhankelijk van je relevante werkervaring);
  • Volledige vergoeding van reiskosten bij OV-gebruik, €0,07 per km met de auto en €0,20 per km met de fiets;
  • In eerste instantie een contract voor bepaalde tijd van 6 maanden via Startpeople;
  • Wij regelen de aanvraag van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor je;
  • Toegang tot diverse cursussen en trainingen via ons online platform OnlineAcademy.

Functie-eisen

Je hebt een mbo werk- en denkniveau (medewerker Verwerken & Behandelen S6) en kunt goed in zowel teamverband als zelfstandig werken. Je hebt kennis van geautomatiseerde systemen. Verder beschik je over algemene kennis van de Vreemdelingenwet of wil je je deze kennis eigen maken. Je houdt ontwikkelingen in regelgeving en interne werkwijzen bij. Zelfontwikkeling is iets waar je regelmatig aan werkt.

Voor de werkzaamheden die gerelateerd zijn aan het uitreiken van documenten wordt een verplichte opleiding documentencontrole (Doc1) aangeboden.
Voor het beantwoorden van klantvragen is het van belang dat je een uitstekende mondelinge beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal.

Herken jij jezelf hierin en heb je:
  • Een mbo opleiding, bij voorkeur in een administratieve richting, of havo;
  • Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal. Tijdens het gesprek wordt hier aandacht aan besteed;
  • Aantoonbare ervaring en affiniteit met het werken in een digitale werkomgeving;
  • Ervaring in het werken met digitale middelen;
  • De flexibiliteit om ook in de avond te werken.

Benodigde competenties:
  • Klantgericht;
  • Flexibel;
  • Stressbestendig;
  • Resultaatgericht;
  • Samenwerkend.

Over het bedrijf

De directie Dienstverlenen (DV) is opgebouwd uit de afdelingen Klantkanalen, Keten, Communicatie, Expertise en Toezicht & Handhaving en wordt ondersteund door specialistische stafleden die er onder meer voor zorgen dat elk project binnen DV geborgd is.

Richting de aanvragers zelf zijn wij het gezicht van de IND bij het afnemen van biometrie, het uitreiken van verblijfsdocumenten, het verstrekken van informatie en het verzorgen van het directe klantcontact op maat aan de balie, de telefoon en digitaal.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People