Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inkoper/Contractmanager

AanbestedingsCafe - Venlo - 07-11-2022 Naar vacature  

Antares is een ambitieuze woningcorporatie met ongeveer 6.000 woningen en ruim zestig collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Venlo, stadsdeel Tegelen. We bieden een betaalbaar, goed onderhouden en duurzaam thuis voor mensen die daar niet zelf in kunnen voorzien. Samen met onze huurders en partners zorgen we voor een leefbare woonomgeving. Elke dag werken we samen aan woongeluk door de klantbeleving centraal te stellen in alles wat we doen. De kernwaarden authentiek, dichtbij en verbonden vormen ons DNA en verbinden ons met elkaar. Wil je meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Kijk dan eens op onze website:

.

Wij zijn per direct op zoek naar een:

Inkoper/Contractmanager (28-32 uur)

…die scherp stuurt op kwaliteit voor de huurder, zonder verspilling van middelen.

Jouw team

Als inkoper ben je als ‘eenpitter’ onderdeel van het team Bedrijfsvoering, dat bestaat uit professionals op diverse vakgebieden. Ons doel is om de interne klant maximaal te ondersteunen in hun werk. Door jouw expertise kun je daar wezenlijk aan bijdragen.

Jouw werk

Woningcorporaties staan voor grote uitdagingen, qua nieuwbouw, renovatie en verduurzaming. Daarom is ‘professioneel opdrachtgeverschap’ een centraal thema binnen de corporatiewereld. Contractmanagement is daarbij essentieel. We moeten scherp sturen op het leveren van woningen van goede kwaliteit voor onze huurders. Als inkoper speel je hierin een belangrijke rol, zowel op operationeel als op strategisch en tactisch niveau. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie, bewaking en verdere ontwikkeling van het inkoopbeleid. Hiervoor is samenwerking met collega’s en relatiebeheer met leveranciers noodzakelijk. Net als kennis van processen, materie en de markt. Het is van groot belang om na het sluiten van contracten ook de prestaties van leveranciers te monitoren. Je vervult hierbij een coördinerende, adviserende en uitvoerende rol.

Aansluitend op bovenstaande ben je vanuit je functie verantwoordelijk voor:
  • Een up-to-date inkoopbeleid en daarvan afgeleid het aanbestedingsbeleid en de onderliggende processen
  • Het initiëren en coördineren van en het adviseren over nieuwe inkoopovereenkomsten en contracten met voorkeursleveranciers
  • Het up-to-date houden van de lopende overeenkomsten in het contractregister
  • Het contractbeheer en contractmanagement van alle inkoopovereenkomsten, inclusief leveranciersbeoordeling en leveranciersmanagement
  • Het actief overdragen van kennis aan collega’s over inkoopgerelateerde thema’s.

Jouw profiel

Beschik jij over een afgeronde hbo(+)-opleiding, bij voorkeur (technische) bedrijfskunde, bouwkunde, of commerciële economie en ben je NEVI gecertificeerd? Heb je ook kennis van of in ieder geval affiniteit met het werken binnen een woningcorporatie en heb je enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie?

Herken jij je tot slot ook nog in onderstaande competenties? Dan MOETEN wij echt even kennismaken met elkaar!
  • Onderhandelen
  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Overtuigen
  • Ondernemerschap
  • Initiatief
  • Analyseren en oordeelsvorming
  • Marktgerichtheid
  • Op strategisch, tactisch en operationeel niveau (samen)werken

Ons aanbod

Jij werkt nauw samen met diverse collega’s en bent expert van jouw vakgebied. Je krijgt daarbij veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Daarnaast is er ruimte voor groei in een platte, klantgerichte én tikkeltje eigenwijze organisatie met een informeel karakter en toffe collega’s.

Wat hebben wij nog meer te bieden?

Deze functie is ingeschaald in
salarisschaal J: € 3.969 – € 5.361
op basis van een 36- uurs werkweek en
cao Woondiensten 2023
. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw ervaring en aangevuld met een loopbaanbudget (€ 900 per jaar op basis van 36 uur), vitaliteitsbudget (€ 250 per jaar) en een eindejaarsuitkering van 3% bij het behalen van de teamdoelen.

Hebben we een match?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je zin om bij ons aan de slag te gaan? Overtuig ons dat we voor jou moeten kiezen en mail je motivatiebrief en CV naar:

o.v.v. ‘inkoper’ en ter attentie van Maud Kleeven.

Wil je meer weten?


Heb je vragen over deze afwisselende functie, neem dan contact op met Tom Eikenboom (manager Bedrijfsvoering) via 085 – 485 9982 of mail naar:
.
Een VOG en een assessment maken deel uit van de procedure.
Reageren kan zolang de vacature open staat op onze eigen website.
meer...



Meer vacatures van AanbestedingsCafe