Inloggen - Registreer  

Planner Backoffice Uitvaart (40 uur)

Monuta - Apeldoorn - 15-11-2022 Naar vacature  

  • Planner Backoffice Uitvaart (40 uur) Apeldoorn
Je ziet op bord dat er vandaag veel overlijdensmeldingen zijn. Je moet meerdere uitvaarten, rouwbezoeken en verzorgingen plannen. Je voelt dat het een drukke dag gaat worden met een uitdagende planning. Het is hierbij belangrijk dat alle nabestaanden zich persoonlijk gehoord en geholpen voelen en niets van deze hectiek merken, daar ga jij voor zorgen. In jouw regio, die loopt van Zeist, Apeldoorn tot Winterswijk heb je 3 teams van collega’s en 15 locaties. Je kijkt welke collega’s je op welke dag in kunt plannen. Je probeert een gestroomlijnde planning te maken en houdt rekening met de woonplaats van de collega en de locatie waar je ze inplant. Je wilt de collega’s niet van hot naar her sturen. De Medewerkers Hospitality, Uitvaart en Laatste Verzorging zijn ingepland voor de verschillende activiteiten zoals aula werkzaamheden, uitserveren van de catering en de verzorging. Na lang puzzelen is de planning rond en vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Je werkdag zit er weer op, met een goed gevoel sluit je de computer af. 

Dat is precies de reden dat je Planner Backoffice Uitvaart bent geworden. Vanuit jouw functie lever jij een belangrijke bijdrage aan onze missie: Voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.

de baan

Als Planner Backoffice Uitvaart zorg je ervoor dat de uitvaarten efficiënt gepland en gecoördineerd worden. Je reserveert de beschikbare ruimtes zodat deze zo optimaal mogelijk worden benut. Dit betekent dat je de collega's plant voor onder meer uitvaarten, aulaplechtigheden, condoleances, catering, vervoer, thuiscontroles en laatste zorg. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor alle bestellingen omtrent de uitvaarten. Het eerste contactmoment met de nabestaanden verloopt via de Planner Backoffice Uitvaart. Je staat hen telefonisch te woord over allerlei vragen tot de Uitvaartverzorger het contact met de nabestaanden overneemt. Tevens ben je als Planner Backoffice Uitvaart verantwoordelijk voor de financiële administratie van de uitvaarten.

Jouw werkplek, het regiebureau, bevindt zich in het recentelijk vernieuwde uitvaartcentrum aan de Veenhuizerweg in Apeldoorn. Het team bestaat uit 10 collega’s en wordt aangestuurd door Anouk Jansen, Coördinator Regiebureau.

Het Regiebureau is dagelijks, dus ook in de weekenden en feestdagen, geopend van 8.00 – 21.00 uur. Er wordt gewerkt volgens een rooster die 6 weken van tevoren bekend is waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met je wensen. Ongeveer één keer in de drie weken wordt je in het weekend en op feestdagen ingeroosterd. Het rooster wordt opgesteld conform de wettelijke regels omtrent werk- en rusttijden.

Jij voegt waarde aan het team toe door:
  • efficiënt uitvaarten en bijbehorende werkzaamheden te plannen en te coördineren. Jouw collega's kunnen met een gerust hart het planwerk en de administratie bij jou neerleggen;
  • de planning te maken voor de Medewerkers Hospitality, Uitvaart en Laatste Zorg op basis van het rooster;
  • agendabeheer, contacten onderhouden met leveranciers en het doen van bestellingen, controle van de inkoopfacturen en het verzorgen van de overige (financieel) administratieve werkzaamheden die komen kijken op de uitvaartcentra.

de kandidaat


Je bent de Planner Backoffice Uitvaart als je:
  • beschikt over een MBO 4 werk en denkniveau;
  • ervaring hebt met MS Office applicaties; we werken met Word, Excel, Outlook en Teams;
  • op zoek bent naar een baan waar de taken plannen, regelen en administratie centraal staan;
  • binnen een straal van 50 km van onze uitvaartlocatie in Apeldoorn woonachtig bent.

Als je ons team wilt komen versterken, vinden wij het ook belangrijk dat je:
  • een echte multitasker bent met een flexibele en oplossingsgerichte instelling. Bij onverwachte situaties bewaar je de rust en het overzicht op de afdeling;
  • positief kritisch bent en kwaliteit belangrijk vindt. Je verbetert jezelf continu en spreekt ook anderen aan om samen tot een optimaal resultaat te komen;
  • je thuis voelt in een organisatie en binnen een afdeling die continu in beweging is. Je vindt het een uitdaging om zelf actief een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de afdeling;
  • goed om kunt gaan met emotionele en verdrietige omstandigheden van de nabestaanden. Het werken met overledenen schrikt jou niet af.

ons aanbod


Als jij als Planner Backoffice Uitvaart aan het werk gaat, krijg je:
  • een startsalaris tussen € 2.761,- en € 3.226,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • een laptop en telefoon tot je beschikking;
  • een tijdelijk contract van 7 maanden met kans op een vast dienstverband;
  • een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand en goede pensioenregeling;
  • een persoonlijk inwerktraject en begeleiding op de werkvloer waarna je je verder kunt ontwikkelen. Want wij investeren graag in jouw persoonlijke groei;
  • een team van bevlogen, gedreven en betrokken collega's.
Vragen? Susanne of Gerda van de afdeling Recruitment beantwoorden ze graag via 055- 5391046 (maandag tot en met donderdag van 8.30 – 15.00 uur) of vacatures@monuta.nl. Dit emailadres is enkel bedoeld voor het beantwoorden van vragen, alleen online sollicitaties in behandeling genomen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Monuta