Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Office Manager (24 40 uur)

Zmgroep - Baarn - 02-05-2022 Naar vacature  

Kom jij ons team als Office Manager versterken?

Wij zijn op zoek naar een collega die samen met de Office Manager het gezicht wordt van de ZMGroep. Naast het visitekaartje van ons bedrijf ben jij verantwoordelijk voor de ontvangst van onze relaties en tover jij een glimlach op het gezicht van onze relaties en collega’s. Daarnaast beantwoord je de telefoon en ook de in- en uitgaande post. Tevens faciliteer je jouw collega’s in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan het bijhouden en bestellen van kantoorbenodigdheden, het bijhouden van verschillende agenda’s, het inplannen van vergaderingen en bijeenkomsten en het zorgdragen voor koffie-thee en eventuele lunch.

Ook wordt er van je verwacht dat je meedenkt hoe wij processen beter kunnen laten verlopen.
De functie is voor 24- 40 uur in de week. Daarnaast ben je bereid om tijdens vakanties van je collega 40 uur te werken.

Waarom zou je voor de ZMGroep kiezen?

De ZMGroep bestaat uit de Holding die overkoepelend werkzaam is,
s en
. Jij gaat werken bij de Holding. Onze klanten bevinden zich in het MKB-segment.
Onze visie is meedenken met onze klanten. Wij willen als zakelijke en financiële dienstverlener een werkzaam leven lang aan de zijde van de ondernemer staan. Wij willen ondersteunen en adviseren gedurende de hele levenscyclus van de onderneming: samen helder ondernemen.

Daarnaast hebben wij als ZMGroep het werkplezier hoog in het vaandel staan. Dit geven wij vorm door onze werknemers alle ruimte te geven om een goede balans te vinden in werk en privé, door o.a. gezamenlijk te lunchen en door goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast stimuleren wij je om je te blijven ontwikkelen. Ons kantoor bestaat uit allemaal professionals die hart voor de zaak hebben. Er heerst een open cultuur en we zitten in een mooi pand in Baarn, vlakbij de oprit naar de A1.

Wie ben jij?

Je bent organisatorisch sterk, leergierig en je staat open voor veranderingen. Je hebt het beste voor met onze relaties en bent een professional in jouw vakgebied.

Daarnaast beschik je over:
  • Een MBO diploma niveau III Office Assistant of Receptioniste;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Teamspirit;
  • Een proactieve houding;

De volgende competenties vinden wij belangrijk:
  • Klant- en resultaatgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Integriteit;
  • Samenwerken;

Wat hebben wij je te bieden?

Naast een goed salaris ( schaal I/ II min. € 1.725,00 tot max. € 3.100,00, afhankelijk van opleiding en werkervaring) en 8% vakantiegeld, krijg je per jaar 25 vakantiedagen en 2 roostervrije dagen. Ook neem je deel aan ons collectief pensioen. Je krijgt bij ons een vaste reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.

Wij vinden het belangrijk dat jij je eigen ontwikkeling centraal stelt. Vandaar dat wij een goede studieregeling hebben, zodat jij alle kansen hebt om je te blijven ontwikkelen. In eerste instantie krijg je een jaarcontract. Daarna hebben wij de intentie om dit, bij goed functioneren, om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.

Heb je interesse?

Voor een goede Office Manager nemen wij graag de tijd. Stuur je korte motivatie en cv naar onze HR-adviseur Eline Thalen:
. Indien je meer informatie over de functie wilt of vragen hebt, bel of mail dan gerust met Ilse de Haan: 06-24709378 /
.

Kortom; ik heb een toffe job!

Ik ben nu ruim drie jaar werkzaam voor ZMGroep en heb veel ruimte gekregen om mijzelf te ontwikkelen. Mijn functie is afwisselend, uitdagend en vooral erg leuk. Iedereen zegt altijd dat als Office Manager geen dag hetzelfde is, maar dat is ook echt zo! De telefoon blijft gaan en als gezicht van de ZMGroep mag ik dagelijks onze klanten verwelkomen. Hierdoor heb ik veel contact met onze klanten en dat maakt mijn werk juist zo leuk! Verder sta ik altijd klaar voor mijn collega’s. Ik zorg ervoor dat zij hun werk naar alle tevredenheid kunnen doen. Taken die hierbij horen zijn bijvoorbeeld het wekelijks regelen van vers fruit (voor de extra vitamines), maar ik zorg er ook voor dat alle kantoorbenodigdheden op voorraad zijn.

Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor onze interne nieuwsbrief. Ik zorg ervoor dat alle ins en outs in de nieuwsbrief komen te staan. Hierbij kan je denken aan een voorstelrondje van een nieuwe collega of een mijlpaal die we met zijn allen gerealiseerd hebben. Juist door dit soort dingen ook te doen, is mijn werk erg afwisselend.

Natuurlijk verwerk ik ook dagelijks de inkomende en uitgaande post. En zorg ik ervoor dat de agenda’s van diverse collega’s goed beheerd worden.
Kortom; ik heb een toffe job! En het lijkt mij leuk als jij de organisatie komt versterken, want we zijn een mooi bedrijf waarbij talent alle ruimte krijgt om zich te ontwikkelen.

meer...



Meer vacatures van Zmgroep