Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker intermodaal (M/V)
Ben je nauwkeurig en vind je het prettig om dagelijks diverse administratieve taken uit te voeren? Dan hebben we wellicht een baan die bij je past. Binnen het administratieve team van Schenk Intermodal worden alle transportgegevens digitaal verwerkt en klaargezet voor de facturatie. Je wordt onderdeel van een team dat bestaat uit een teamleider en 3 administratieve collega’s. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het controleren en corrigeren van de ritgegevens en het invoeren van data in de systemen. Met jouw zorgvuldige, secure blik signaleer je tijdens jouw dagelijks werk tijdig eventuele afwijkingen. Je zorgt voor een snelle tijdelijke oplossing, zodat de facturatie geen vertraging oploopt. Vervolgens werk je binnen het team aan een structurele oplossing, zodat deze afwijkingen in de toekomst niet meer voorkomen. Je werkt zo mee aan het optimaliseren en verder automatiseren van het gehele proces.
Jouw taken bestaan onder andere uit:
- Dagelijkse ritafhandeling (uren, km en volumes)
- Voorbereiding en afhandeling facturatie
- Aanmaken, verwerken en factureren dossiers t.b.v. verhuur materiaal
- Dagelijks aanmelden van extra kosten bij de klant
- Opvolgen van de algemene mailbox
- Algemene administratieve ondersteuning planning Intermodaal
- Opbouwen kennis klantenbestand Intermodaal (allround)
- Opvang administratieve werkzaamheden collega’s bij verlof, ziekte e.d.
Onze ideale kandidaat beschikt over:
- MBO werk- en denkniveau
- Gevoel met en logica van cijfers en transport
- Ervaring in transport is een pré
- Accuraat en punctueel
- Collegiaal, werken in teamverband
- Verantwoordelijk en kostenbewust
- Goede vaardigheden in MS Office (m.n. Word, Excel)
- Flexibel instelling en om kunnen gaan met aanpassingen/veranderingen
- Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar
Waarom Schenk?
Schenk is van oorsprong een familiebedrijf dat in bijna 100 jaar is uitgegroeid tot een grote professionele vervoerder van gevaarlijke stoffen.Werken bij Schenk betekent werken binnen een platte organisatiestructuur, waarbij iedereen zich verantwoordelijk voelt voor het succes van de organisatie. Goede ideeën helpen de organisatie vooruit en worden niet alleen gewaardeerd maar waar mogelijk tot uitvoering gebracht
.
Verder bieden we je:
- Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd, opleidingen en werkervaring
- Arbeidsvoorwaarden conform de “CAO voor het Beroepsgoederenvervoer over de weg en de verhuur van mobiele kranen”
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. collectieve ziektekosten- en arbeidsongeschiktheidsverzekering
- Mogelijkheid tot het verder volgen van trainingen en vakgerichte opleidingen
- Een werkomgeving met veel aandacht voor veiligheid en kwaliteit
- Uitzicht op een vast dienstverband
Trefwoorden: administratief medewerker, administratie, Schenk Intermodal, mbo werk- en denkniveau, transport
meer...
Meer vacatures van Schenk