Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Vastgoedmanager ’s-Herthogenbosch 32 tot

Actos Facilitair - Oud-Gastel - 17-12-2021 Naar vacature  

Provincie Noord-Brabant

Locatie

’s-Herthogenbosch

Aantal uur

32 tot 36 uur

Plaatsing

17-12-2022
Voor de provincie Noord-Brabant zijn we op zoek naar een Vastgoedmanager voor een tijdelijke functie van 12 maanden. Het is een functie voor 36 uur per week en de aanvang is bij voorkeur 10-01-2022. De standplaats is ’s-Herthogenbosch.

Opdrachtomschrijving

Uitdaging

Het team Technische Diensten maakt onderdeel uit van het programma Facilitaire Dienstverlening en voert de regie op onderhoud en beheer van het provinciehuis en de bijbehorende installaties. Ons provinciehuis is een ontwerp van Huig Maaskant en heeft een gemeentelijke monumentenstatus. In verband met de recente toevoeging van het Noord Brabants Museum, het steunpunt Oud-Gastel en de toekomstige overdracht van andere vastgoedobjecten in beheer zijn we korte termijn op zoek naar een ervaren en gedreven Vastgoedmanager, die als kwartiermaker het beheer van panden gaat professionaliseren. We zijn op zoek naar een Vastgoedmanager met passie voor het vak, die barst van enthousiasme en goede ideeën en daarbij het vermogen heeft om deze ideeën krachtig te onderbouwen en om te zetten in concrete plannen en resultaten. Ben jij die persoon die goed kan samenwerken met inhoudelijk deskundigen, niet-inhoudelijk betrokkenen, bestuurders en andere stakeholders en weet je draagvlak en steun te krijgen voor jouw analyses en plannen? Kun jij manoeuvreren tussen klantgerichtheid en politieke belangen en weet je daarin standvastig te blijven als de situatie daarom vraagt? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

In de rol word je verantwoordelijk voor het beheer van de diverse panden van Provincie Noord-Brabant. Als kwartiermaker is het je doel om dit beheer zowel commercieel, technisch als administratief te professionaliseren. Hiervoor doe je aan plan- en beleidsvorming en zorg je voor draagvlak bij interne en externe stakeholders. Tijdens de implementatiefase voer je (complexe) onderhandelingen over huur- en gebruiksovereenkomsten met externe partijen (veelal maatschappelijke organisaties die ondersteund worden door de Provincie Noord-Brabant), je begeleidt deze trajecten en stelt de overeenkomsten zelf op en je monitort de uitvoering van deze contracten. Je begeleidt de oplevering van panden en adviseert opdrachtgevers over onderhoudsplannen, investeringen en kleinschalige renovaties, dit in nauwe samenwerking met de technisch beheerder. Je hebt proactief contact met aannemers, adviseurs en de gebruikers van het pand. Je monitort en toetst de wettelijke verplichtingen, met interne en externe partners werk je aan de verduurzaming van het vastgoed. Inhoudelijk en administratief handel je huurgeschillen af en je bent sparringpartner voor het facilitaire team. Je bent werkzaam op diverse locaties, zo blijf je betrokken en ben je de ogen en oren voor de provincie. Je standplaats is het provinciehuis in Den Bosch.

Je werkt intensief samen binnen een team van negen collega’s en legt verantwoording af aan de opdrachtnemer Technische Diensten.

Kandidaat omschrijving

Wat verwachten we van jou?

We zoeken naar een ondernemende en gedreven Vastgoedmanager met diepgaande kennis en ruime ervaring in het beheer van vastgoed, bij voorkeur ook (monumentale) overheidsvastgoed. Je weet hoe je meerjarige multidisciplinaire onderhoudscontracten, -begrotingen en -plannen moet opstellen. Je hebt een afgeronde vastgoed gerelateerde opleiding op minimaal hbo-niveau, bijvoorbeeld Vastgoed & Makelaardij, Bouwmanagement & Vastgoed of Vastgoedmanagement. Daarnaast beschik je over ruime ervaring met kwaliteits- en contractmanagement, huur/verhuur van vastgoed. Je bent bedreven in het projectmatig werken. Je bent communicatief sterk, doortastend en oplossingsgericht, ondernemend, zelfstandig, proactief en vernieuwend.

Eisen

Opleiding

Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO-/WO opleiding en aanvullende training/cursus op gebied van vastgoedmanagement.

Werkervaring

Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring als vastgoedmanager opgedaan in de laatste 10 jaar.

Overige eisen

Aantoonbare kennis en ervaring met opstellen van meerjarige multidisciplinaire onderhoudscontracten, - begrotingen en -plannen. Beschikking over ruime ervaring met kwaliteits- en contractmanagement, huur/verhuur van vastgoed.

Spreekt deze functie je aan, stuur dan jouw sollicitatie naar Glenn Buitenhuis va de ‘Solliciteer direct” knop of bel +316 83 85 04 16
meer...



Meer vacatures van Actos Facilitair