Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service Medewerker Inkomen
- Service Medewerker Inkomen
Insurance
Den Haag - The Hague
Aegon Netherlands
De keten Inkomen kent één klantenteam waar de acceptatie en verwerking plaatsvindt voor alle inkomensproducten voor werkgevers en werknemers. Je maakt onderdeel uit van het Serviceteam Klantenbeheer, waarin je samen met je collega’s zorgt voor een uitstekende klantrelatie die resulteert in een hogere NPS Score. Je werkt met korte lijnen en duidelijke verantwoordelijkheden.
Als Servicemedewerker ben je vanwege je kennis van alle inkomensproducten multi-inzetbaar. Je hebt een uiteenlopend takenpakket waarin aandacht voor onze klanten centraal staat. Daarnaast heb je ook oog voor het verbeteren van de effectiviteit in onze organisatie en de optimalisatie van onze processen.
De functie in een notendop
Als specialist ben je verantwoordelijk voor:
- Afhandelen van complexe mutaties;
- Communiceert mondeling en schriftelijk (al dan niet digitaal) met klanten over mutaties en aanvragen; Aansturen van interne en externe deskundigen op doorlooptijden en kwaliteit;
- Denkt mee en komt met ideeën over verdere optimalisatie van de administratieve processen;
- Eenvoudige acceptatiewerkzaamheden;
- Communiceert mondeling met klanten over mutaties en aanvragen;
- Stimuleert het gebruik van beschikbare IT-tools voor indienen van mutatieverzoeken en aanvragen door tussenpersonen;
- Handelt klachten af;
- Neemt deel aan afdelingsprojecten;
- Controleert en verwerkt signalerings- en foutlijsten
- Verzorgt het juridisch incassoproces voor het eigen klantenteam;
- Signaleert als gebruiker van systemen verbetermogelijkheden in de werking van systemen en dient verbeteringsvoorstellen in om te zorgen voor een hoge performance;
- Test wijzigingen in applicaties.
- Leidt medewerkers op in 1 of meer specialismen;
- Is op basis van klantsignalen continu op zoek naar verbeteringen in eigen keten en initiëren van deze verbeteringen (o.a. verbetering automatisering, verhoging STP-percentage);
- Voert kwaliteitscontroles uit ter verbetering van de effectiviteit en efficiency van de werkprocessen (zowel interne controles als controles ten behoeve van Operational Risk management).
Dit is jouw toekomstige functie, want je hebt/bent:
- MBO werk- en denkniveau
- Vakdiploma’s (minimaal WFT-Basis en WFT Inkomen, danwel binnen 1 jaar in staat om deze diploma’s te behalen)
- Volledige branche kennis (specialist in 1-2 branches, basiskennis van andere branches)
- Uitgebreide kennis van acceptatierichtlijnen van de inkomensproducten
- Kennis van Microsoft (m.n. Word en Excel)
- Uitstekende kennis van gehanteerde systemen
- Enige relevante werkervaring
- Je gaat tussen € 2.411,- en € 3.445,- verdienen op basis van 40 uur, fhankelijk van kennis en ervaring.
- Je krijgt een dertiende maand en vakantievergoeding in de vorm van een maandelijks flexbudget van 16,7% van je maandsalaris
- Alle ruimte én budget om je persoonlijk te ontwikkelen
- Minimaal 27 vakantiedagen
- Vergoeding van je reiskosten
- Korting op Aegon-producten
- Een uitstekende pensioenregeling
Meer vacatures van Aegon