Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief Medewerker (16-18 uur)

Laarbeek - 17-04-2024 Naar vacature  

Nieuwsoverzicht homepage
De gemeente Laarbeek is een groene, landelijke gemeente. Landelijk gelegen in een kwalitatief hoogwaardige leefomgeving met aandacht voor zowel recreatie en toerisme als voor de bedrijvigheid. Eindhoven en Helmond liggen op korte afstand. Er wonen ongeveer 22.000 inwoners, verdeeld over de vier dorpen Aarle-Rixtel, Beek en Donk, Lieshout en Mariahout.

De organisatie

De organisatie Laarbeek is een organisatie die midden in de samenleving staat. We voelen ons medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van leven en werken van inwoners, bedrijven en verenigingen in de gemeente. We hebben een professionele en resultaatgerichte organisatie. Laarbeek is een organisatie waar medewerkers trots op zijn, en met plezier werken. Onze medewerkers kijken over de grenzen van hun werkterrein heen en denken mee met onze klanten.

We hebben een platte organisatie met ruim 140 medewerkers binnen drie afdelingen (Bedrijfsvoering, Leefomgeving en Samenleving). Je komt te werken voor de afdeling Leefomgeving. Daar werken ongeveer 50 professionals die landelijk beleid, vragen uit de samenleving en ambities van de gemeente vertalen in beleid en projecten. De lijnen binnen onze organisatie zijn kort en wij vinden het als collega’s belangrijk dat we onderling nauw samenwerken.

Hoe ziet jouw functie eruit? 

Als administratief medewerker bij de Gemeente Laarbeek zal je een gevarieerd takenpakket hebben waarbij je ondersteuning biedt aan de teams van de afdeling leefomgeving. Dat doe je samen met één andere collega die ook werkzaamheden als administratief medewerker uitvoert. Je hebt een aantal vaste taken, maar een deel van jouw werkzaamheden bestaat ook uit ad hoc taken die binnen de afdeling uitgevoerd moeten worden. Je taken zijn onder andere:

  • ondersteuning bieden aan jouw collega's van de afdeling Leefomgeving. 
  • secretaris van de straatnaamcommissie.
  • het organiseren en coördineren van verkeersexamens, inclusief het opstellen van planningen, communicatie met betrokken partijen en administratieve afhandeling.
  • het afhandelen van subsidieverzoeken, voor bijvoorbeeld startersleningen of monumenten. Dit is inclusief het verzamelen van benodigde informatie, controle van documentatie en communicatie met aanvragers.

Ben jij de geschikte kandidaat?

Je vindt het leuk om snel te schakelen tussen taken en kan inspringen waar het nodig is. Als jij gaat werken, weet je niet altijd hoe de dag eruit gaat zien en daar krijg jij energie van. Verder ben jij de ideale kandidaat als je:

  • een MBO werk- en denkniveau hebt,
  • uitstekende communicatieve vaardigheden hebt, zowel mondeling als schriftelijk.
  • het vermogen hebt om snel te kunnen schakelen tussen verschillende taken en kunt goed prioriteiten stellen,
  • een proactieve en flexibele houding hebt ten opzichte van werkzaamheden.
  • Ervaring in een administratieve functie is een pré, maar niet vereist.

Wat bieden we jou? 

Je komt te werken in een afdeling die volop in beweging is. De lijntjes zijn kort en collega's staan voor je klaar. 

Daarnaast bieden we je:
  • een salaris van maximaal € 3.481,- op basis van 36 uur (schaal 6 cao Gemeenten), Laarbeek kent het systeem van uitloopschalen (doorgroei naar functieschaal 7 is mogelijk),
  • een contract voor bepaalde tijd, met zicht op een vast contract,
  • een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris. Dat je naar eigen wens kunt besteden aan een deel van jouw arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid tot het maandelijks ophogen van het brutoloon,
  • een eigen vitaliteitsbudget van € 300 per jaar (als onderdeel van het IKB), vrij te besteden aan bijvoorbeeld het lidmaatschap van je sportvereniging of sportschool,
  • een aantrekkelijke werkomgeving waarbij we aandacht hebben voor jouw loopbaanontwikkeling,
  • flexibele werktijden met de mogelijkheid om (deels) thuis te werken. Daarbij verstrekken we een vergoeding om je thuiswerkplek goed in te rechten en krijg je uiteraard een telefoon en een laptop. 
  • een arbeidsongeschiktheidsverzekering, betaald door de werkgever.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Laarbeek
Meer Administratief Medewerker vacatures