Inloggen - Registreer  

Missie (de essentie van de functie)

Fourtop - Hendrik Ido Ambacht - 04-05-2023 Naar vacature  

Fourtop heeft jou nodig als eerste aanspreekpunt voor onze klanten met een ICT-vraagstuk. Jij bent de klantgerichte serviceverlener waar onze klanten en collega’s positieve energie van krijgen. Jij neemt op een professionele manier jouw verantwoordelijkheid om samenwerkingen leuk en makkelijk te maken en waar dat nodig is zet jij nét dat stapje extra om onze klanten opgetogen te houden.

Taken en verantwoordelijkheden

Jouw taken bestaan hoofdzakelijk uit:
Op een professionele manier onze klanten te woord staan
Volledige service tickets aanmaken in Autotask met een duidelijke probleemomschrijving
Service tickets op een correcte manier afhandelen voor klanten;
  • Binnen 15 minuten op te lossen? > direct oplossen (junior)
  • Duurt het langer dan 15 minuten? > doorzetten naar de juiste specialist (junior)
  • Complexe ICT vraagstukken onderzoeken (Medior-Senior)
  • Is de looptijd langer dan 2 uur? > klant krijgt een statusupdate
Efficiënt oplossen van gebruikersincidenten bij onze klanten en Managed diensten;
  • Werkplek hardware zoals werkstations, laptops, docking stations, beeldschermen
  • Werkplek instellingen en software zoals Windows, printers, Office en andere software
  • Telefoons (VoIP) en mobiele apparaten zoals iPhone, iPad en Android toestellen
  • Gebruikersproblemen met Managed SSL-VPN en Managed Anti-spam
  • Netwerkproblemen met internet, netwerkcomponenten en Wifi oplossen
  • Netwerk printers
  • Problemen met gebruikersaccounts en wachtwoord reset in Active Directory, Exchange Server, Office 365 en eventuele andere applicaties
Correct uitvoeren van gebruikerswijzigingen en verzoeken voor onze klanten en Managed diensten;
  • Werkplek hardware gereed maken, waaronder firmware updates
  • Werkplek software gereed maken zoals inspoelen met Windows installatie, installatie van Office en andere software, installatie van N-Able en ESET
  • Werkplekken gereed maken voor uitlevering en/of installatie en vervanging op locatie
  • Gebruikerswijzigingen in de Managed SSL-VPN en Managed Anti-spam
  • Aanpassingen in netwerk printers en andere netwerkapparatuur
  • Aanmaken, aanpassen en verwijderen van gebruikeraccounts en mailboxen in Active Directory, Exchange Server, Office 365 en eventuele andere applicaties
Meedenken en signaleren van sales opportunities en registreert deze in Autotask
Een stand-by dienst lopen in het 24/7 stand-by rooster
Indien nodig help je andere afdelingen binnen Fourtop ICT
Speciale bevoegdheden
Jij hebt de bevoegdheid om de kluissleutel te gebruiken om de back-up tapes te vervangen (junior)
Je hebt toegang tot het datacenter (medior-senior)

Functie niveaus:

Eerste lijn (junior):

0 tot 2 jaar werkervaring of een BBL-er
MBO 3-4 werk- & denkniveau
Beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend en in het Engels communiceer en werk je makkelijk samen
Krijgt begeleiding van een collega of leidinggevende

Tweede lijn (medior):

2 tot 5 jaar werkervaring
MBO 4 werk- & denkniveau
Goede kennis van Office 365, Microsoft server & desktop producten en ITIL- processen
Werkt zelfstandig
Is een expert op één ICT kennisgebied

Derde lijn (senior):

5 jaar of meer werkervaring
MBO 4 werk- & denk niveau
Goede kennis van Office 365, Microsoft server & desktop producten en ITIL- processen.
Werkt volledig zelfstandig en begeleid junior & medior collega’s in de werkzaamheden
Is een expert op 2 of meer ICT kennisgebieden
Functie eisen
Voor deze functie is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken met klanten en collega’s. Beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend en in het Engels communiceer je makkelijk.

Je hebt geen negen tot vijf mentaliteit. Vanaf niveau medior is een rijbewijs een vereiste en draai je mee in het 24/7 stand-by rooster.
Wat bieden we jou
Een leuk team
Interne introductie en inwerkperiode
Marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een pensioenregeling en een winstbonus)
Mobiele werkplekvergoeding voor een laptop, tas, headset e.d.
Opleidingsmogelijkheden en groeimogelijkheden
Mogelijkheid tot participatie in aandelen van Fourtop ICT
Wie wij zijn
We bieden bij Fourtop al meer dan 20 jaar oplossingen voor een goede, veilige en flexibele ICT werkplek. Wij geloven dat samenwerken leuk en makkelijk moet zijn, dat is onze missie!

Werken bij Fourtop ICT betekent gezellig samenwerken in een platte organisatiestructuur. Binnen Fourtop vinden wij het belangrijk dat alle medewerkers met plezier naar het werk gaan. Daarnaast staan wij open voor nieuwe ideeën: samen staan we sterker.

We hebben bij Fourtop de volgende kernwaarden:

Opgetogen klanten
Verantwoordelijkheid
Plezier
Professionaliteit
People Planet Profit
frm: Solliciteren
Ben jij de
Support Engineer Medior (Onsite)
die we zoeken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Stuur je cv naar cv@fourtop.nl en wij nemen gegarandeerd contact met je op.
Door te solliciteren (door mijzelf in te schrijven) met mijn cv geef
ik
toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken en op te slaan. Je kunt er op elk moment voor kiezen deze gegevens te laten verwijderen, dit kan door een verzoek te sturen naar

frm
toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken en op te slaan. Je kunt er op elk moment voor kiezen deze gegevens te laten verwijderen, dit kan door een verzoek te sturen naar

.

Dienstverband

Vast

Aantal uur per week

40

Locatie

Hendrik Ido Ambacht
  • Met het verzenden van dit formulier geef je toestemming voor het verwerken van jouw data.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Fourtop