Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Woonservicepunt

Woonpunt - Maastricht - 18-04-2024 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker Woonservicepunt, ook wel bekend als klantenservicemedewerker! Ben jij beschikbaar voor minimaal 20 uur en maximaal 36 uur per week? Dan zoeken wij jou!

Wat ga jij als medewerker Woonservicepunt doen?

Als medewerker Woonservicepunt, ook wel bekend als klantenservice medewerker, ben je onderdeel van een hecht team. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de eerstelijns service richting onze huurders, collega’s en partners. Huurders bellen jou op met de meest uiteenlopende vragen omtrent het huren van een woning. Van het zoeken naar een nieuwe woning, tot het inplannen van een monteur bij een lekkende kraan. Aan jou de taak om met behulp van de juiste informatie deze vragen te beantwoorden. Je bent van nature empathisch ingesteld en je bent daardoor in staat om prettige gesprekken te voeren met een diversiteit aan mensen. Naast het telefonisch beantwoorden van vragen verwerk je ook alle administratieve handelingen die voortvloeien uit het gesprek.

Wie ben je?

Jij bent de betrouwbaarheid zelve: als jij zegt dat je iets doet, doe je het ook. Werkzaamheden voer je nauwkeurig uit. En als het dan toch niet lukt, dan probeer je de nadelige gevolgen daarvan zelf zo klein mogelijk te houden. Je werkt snel en zorgvuldig. Je bent van nature behulpzaam. Dat laat je niet alleen zien met het werk dat je voor huurders of anderen uitvoert, maar ook door de manier waarop je dat doet. Met oprechte aandacht voor degene die je helpt. Om die oprechte aandacht te kunnen geven, beschik je over goed ontwikkelde sociale en culturele vaardigheden. Je bent je bewust van het effect van jouw gedrag bij anderen.

Je werkt volgens de regels, werkinstructies en kernwaarden die bij Woonpunt gelden. Onze kernwaarden zijn vertrouwen, aandacht, perspectief en doen. Je weet welke taken je moet uitvoeren en in welke volgorde. Binnen de opdrachten die je dagelijks krijgt of de werkzaamheden die je dagelijks uitvoert, stel je je zelfstandig op. Zaken die afwijken van de regels en instructies merk je snel op en leg je voor aan collega’s. Van fouten leer je en bij twijfel raadpleeg je een collega. Jouw bijdrage gaat verder dan alleen het werkproces. Je pikt signalen op en geeft deze door aan je collega’s die daarmee aan de slag moeten. Ook die rol neem je serieus.

Welke opleiding en ervaring heb je?
Van kandidaten verwachten we minimaal een MBO-diploma en enige ervaring binnen een klantcontactcentrum. We vinden het belangrijk dat je over goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) beschikt, handig met de computer bent, een goede telefoonstem hebt en ‘oor’ hebt voor onze huurders! Een goede kennis van de Engelse taal en een achtergrond in onderhoudswerkzaamheden is een pre.

Dit hebben wij jou te bieden;
Een leuke baan in een organisatie die volop in ontwikkeling is. Je komt terecht in ons kantoor in de buurt van het MECC in Maastricht, bij leuke collega’s die je hulp met open armen ontvangen. Voor de duur van een half jaar tot een jaar krijg je een aanstelling voor 20 tot 36 uur per week. Verlenging kan t.z.t. besproken worden o.b.v. beschikbare ruimte binnen het Woonservicepunt. Je ontvangt je rooster ca. drie weken vooruit. Flexibele inzetbaarheid is voor ons heel belangrijk en uiteraard stellen wij ons ook zo flexibel mogelijk richting jou op bij het maken van de roosters. Natuurlijk ontvang je een passend salaris, dat afhankelijk van je kennis en ervaring tussen € 2.807 en € 3.615 bedraagt (op basis van een 36-urige werkweek). En als kers op de taart nog een 13e maand.

Woonpunt, meer dan een verhuurder! Wie zijn we?
Woonpunt biedt fijn en betaalbaar wonen aan zo’n zestienduizend huishoudens in Zuid-Limburg. Samen met bewoners en partners zorgen we voor veilige en leefbare buurten waar mensen zich thuis voelen. Buurten die klaar zijn voor toekomstige generaties, met woningen die voldoen aan de standaard van morgen. We zorgen voor betaalbare woningen voor iedereen die dat nodig heeft. Dat doen we met liefde en passie voor onze bewoners. Om de organisatie extra ondersteuning te bieden zoeken we collega’s. Doeners, om samen waar te maken wat we beloven. Met oprechte aandacht, nieuwsgierigheid en doorzettingsvermogen.

Zoals iedereen bij Woonpunt werk je voor onze huurders. Zo’n zestienduizend huishoudens in Zuid-Limburg die prettig wonen in onze (grotendeels sociale) huurwoningen. Binnen de organisatie werk je voor het team Woonservicepunt, onderdeel van de afdeling Wonen & Leven.

Nog extra informatie nodig over de vacature?

Voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Kevin Kock, teamleider Woonservicepunt via
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Woonpunt
Meer Medewerker Woonservicepunt vacatures