Planner voor de afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer
Vacature categorie:
PlannerType vacature:
Part TimeVacature locatie:
HaarlemVoor ons hoofdkantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een collega voor de
afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer
Een greep uit de werkzaamheden:
- Je verzorgt een optimale en sluitende planning waarbij de beste match tussen cliënten en medewerkers wordt gemaakt;
- Je draagt zorg voor een kwalitatief adequate en klantvriendelijke beantwoording van vragen gesteld door cliënten en medewerkers;
- Je plant vooruit voor een langere periode en houdt hierbij rekening met diverse wet- en regelgeving;
Wie zoeken wij?
- Relevante werkervaring als personeelsplanner binnen de zorg;
- Kennis van zorgprocessen;
- Minimaal MBO 4 of HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van ONS Nedap is een grote pré;
- Je bent vindingrijk, oplossingsgericht, assertief, accuraat en flexibel;
- Je neemt samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor jouw werkgebied;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Wat bieden wij:
- Een marktconform salaris conform de cao VVT;
- Eindejaarsuitkering van 8,33%;
- Pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen;
- Reiskostenvergoeding conform de cao VVT;
- Een leuke en afwisselende baan binnen een dynamische organisatie.
Ben je enthousiast geworden?
Stuur dan je sollicitatie met cv naar solliciteren@thuiszorginholland.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sabrina Bierman, coördinator afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer, via 088-9911300.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van ThuiszorgInHolland