Inloggen - Registreer  

Planner voor de afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer

ThuiszorgInHolland - Haarlem - 07-04-2024 Naar vacature  

Vacature categorie:

Planner

Type vacature:

Part Time

Vacature locatie:

Haarlem
Voor ons hoofdkantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een collega voor de
afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer

Een greep uit de werkzaamheden:

  • Je verzorgt een optimale en sluitende planning waarbij de beste match tussen cliënten en medewerkers wordt gemaakt;
  • Je draagt zorg voor een kwalitatief adequate en klantvriendelijke beantwoording van vragen gesteld door cliënten en medewerkers;
  • Je plant vooruit voor een langere periode en houdt hierbij rekening met diverse wet- en regelgeving;

Wie zoeken wij?

  • Relevante werkervaring als personeelsplanner binnen de zorg;
  • Kennis van zorgprocessen;
  • Minimaal MBO 4 of HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van ONS Nedap is een grote pré;
  • Je bent vindingrijk, oplossingsgericht, assertief, accuraat en flexibel;
  • Je neemt samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor jouw werkgebied;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris conform de cao VVT;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen;
  • Reiskostenvergoeding conform de cao VVT;
  • Een leuke en afwisselende baan binnen een dynamische organisatie.

Ben je enthousiast geworden?

Stuur dan je sollicitatie met cv naar solliciteren@thuiszorginholland.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sabrina Bierman, coördinator afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer, via 088-9911300.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van ThuiszorgInHolland