Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel medewerker Binnendienst

My Micro Group - Beek en Donk - 04-01-2022 Naar vacature  

Voel jij je thuis in een commerciële zakelijke omgeving?
Heb jij affiniteit met onze missie en productassortiment?

Dan hebben wij een mooie job voor je als:

Commercieel medewerker binnendienst

Wat vragen wij

Functie
Commercieel medewerker binnendienst
Uren per week
40
Opleidingsniveau
MBO

Vacature

Functieomschrijving

Wij geven apparaten een langer leven. Dat is onze missie. Wij bieden reserve onderdelen aan van elektronische apparatuur zoals smartphones en laptops. Dit doen we via verschillende webshops. Met het aanbieden van deze onderdelen willen wij voorkomen dat nog goede producten worden weggegooid, en daarmee de berg e-waste wordt vergroot!

Doe mee, en maak van onze missie, jouw missie.
Als Commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de omzet bij onze klanten in de Benelux. Dit doe je door telefonische up- en cross-selling van ons productportfolio en door het uitbouwen en acquireren en van klantrelaties.

Je analyseert periodiek data om trends en omzet te volgen en daarop jouw acties af te stemmen.

Je bent vooral bezig met het

  • Het zorgen voor een duurzame relatie met je klanten (relatiebeheer)
  • Aanspreekpunt zijn voor de klant en het realiseren van de omzetgroei van bestaande klanten
  • Het commercieel en administratief ondersteunen van de accountmanagers onder meer door het analyseren van data en trends en deze omzetten in acties
  • Invoeren van order- en klantgegevens, afwikkeling van betalingen, opstellen van verkooporders, offertes en calculaties
  • (Pro)Actief uitbouwen van het klantenbestand
  • Meedenken en voorbereiden van (online) mailingen en publicaties
  • Het continue inventariseren van klantfeedback, ontwikkelingen en trends in de markt en vertalen in commerciële acties

Functie-eisen

Voor deze functie zoeken wij een collega die beschikt over

  • Een opleiding op MBO niveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
  • Een gezonde dosis klant- en resultaatgerichtheid en persoonlijke drive
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Snel kunnen schakelen en klant- en servicegericht zijn
  • Je bent graag een spin in het web en houdt overzicht
  • Je bent sterk in je communicatie en werkt graag samen
  • Een competitieve en ondernemende instelling.

Wij zetten daar tegenover

  • Een marktconform salaris
  • Een inspirerende baan in een dynamische markt
  • Korting op onze artikelen
  • Een goede pensioenregeling
  • Opleidingsmogelijkheden
  • 25 vakantiedagen (fulltime)
  • Reiskostenvergoeding (>10 km)

En……heb je interesse?

Stuur ons jouw gegevens (CV en motivatie). Maak ons nieuwsgierig en wellicht nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek.

Wij bieden

  • Werken bij een dynamisch, vooruitstrevend en ambitieus bedrijf
  • Gezelligheid & Goede atmosfeer :-)
  • Mooie korting op al onze artikelen

Jouw contactpersonen

Carina Vermeulen

HR Manager
Vacature delen

Bekijk onze video

Overtuigd? Solliciteer direct

×
Deel op social media
Over MyMicroGroup
MyMicro Group is een online handelshuis in onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. En daarmee geven wij die apparaten een langer leven. Dat is onze missie. We sparen grondstoffen voor nieuwe apparaten en de berg e-waste groeit minder snel. Doe mee en maak van onze missie, jouw missie.

meer...



Meer vacatures van My Micro Group