Inloggen - Registreer  

Assistent Filiaalmanager

Omoda - Amsterdam - 21-03-2022 Naar vacature  

Zoek jij een nieuwe uitdaging waarbij jouw creativiteit tot uiting kan laten komen, je leidinggevende skills kunt inzetten, je verder kunt ontwikkelen en dagelijks in de weer mag zijn met de meest toffe schoenen?

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Jouw dag begint met een lekkere kop koffie of thee samen met het team. Jullie bespreken samen de bijzonderheden voor vandaag. Tijdens openingstijden van de winkel zorg jij ervoor dat alle klanten een ultieme shopbeleving ervaren. Je coacht jouw collega’s en geeft tools en inspiratie om doelen te kunnen behalen. Met jouw input en enthousiasme zorg je ervoor dat het team kan uitblinken met als resultaat dat klanten met een tof item de deur uitlopen. Samen met de filiaalmanager neem je het werkrooster van volgende week en eventuele aandachtspunten nog door. Je sluit de dag af met een kascontrole en samen evalueer je hoe de dag is verlopen.

Verder heb jij op deze werkdag het verschil kunnen maken in:

  • Aansturen: Je zorgt voor een goede verdeling in de winkel en met jouw leidinggevende skills til jij ons zelfsturende team naar een nog hoger niveau;
  • coachen: gedurende de werkdag geef je feedback aan je collega’s en pak jij coachende rol op.
  • sparren: je hebt oog voor knelpunten en verbeterkansen en gaat wekelijks met de filiaalmanager in gesprek om nieuwe inzichten te bespreken. Zo dragen jullie bij aan het realiseren van een positief bedrijfsresultaat;
  • klantervaring: je hebt pro actief ideeën aangedragen om de klantervaring te verbeteren;
  • Inspireren: je hebt een inspirerende en motiverende voorbeeldrol richting het team.
  • Creativiteit: je zorgt voor een wisselende presentatie in de winkel om de verkoop te stimuleren;
Als assistent filiaalmanager bij Omoda Amsterdam ben je minimaal 32 uur inzetbaar. Je vindt het daarnaast geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

Functie-eisen

  • Je hebt een mensgerichte benadering waarmee je het beste uit het team en uit een individu weet te halen;
  • leidinggevende ervaring;
  • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging de klant het naar de zin te maken;
  • sociale en communicatieve vaardigheden;
  • ervaring met KPI’s is een pré;
  • je ziet continue verbeteringen en je ontvangt en geeft graag feedback;
  • je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem;
  • je bent up to date over de ontwikkelingen in jouw vakgebied om klanten de juiste adviezen te geven.

Omoda’s arbeidsvoorwaarden

  • leuke werksfeer!
  • de mogelijkheid om te werken aan jouw leidinggevende skills;
  • een vast contract op termijn bij goed functioneren;
  • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
  • 20% personeelskorting op de collectie en een maandelijkse winactie;
  • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
  • korting op je zorgverzekering bij bepaalde verzekeraars.

Team Amsterdam

Ons team bestaat uit zo’n 15 fashionlovers die met plezier werken in onze mooie en grootste winkel vlakbij de P.C. Hooftstraat. Wij zijn stuk voor stuk harde werkers en houden na werktijd wel van een feestje. In ons magazijn staat altijd een gezellig muziekje op. We kijken nu al uit naar je komst. Kom jij ons team versterken?

Amsterdam

Van Baerlestraat 60
1071BA, Amsterdam

Voor meer informatie

Tim Swagemakers
amsterdam@omoda.nl

Kun je de vacature die je zoekt niet vinden?

Meld je aan voor een JobAlert en krijg per e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Omoda