Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Senior Specialist Mid- en Back Office Beleggingen
Hoe ook jij het verschil maakt
Als Senior Specialist maak je deel uit van een ervaren team professionals binnen de afdeling Vermogensbeheer en Treasury. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het aanleveren van periodieke performance ratings en rapportages aan zowel het ALCO als externe stakeholders.Binnen de functie is geen dag hetzelfde: naast de generieke werkzaamheden zoals het administratief beheer van de aangekochte beleggingen, maak je kwantitatieve analyses, voer je trades door en zet jij jouw kennis in op het verzamelen, controleren en rapporteren van data. Door het stellen van de juiste vragen zorg jij ervoor dat de juiste informatie wordt gerapporteerd. Je staat stevig in je schoenen en kunt helder communiceren.
In jouw werkomgeving speelt beleggingsdata een belangrijke rol. Volledigheid, traceerbaarheid en kwaliteit van de data zorgen voor de juiste mandaat compliance processen. Het is jouw rol om zo veel mogelijk uit deze data te halen en de richtlijnen zo effectief mogelijk te monitoren.
Het team waarin jij komt te werken bestaat uit teamleden met verschillende achtergronden waardoor je optimaal de kans krijgt om jouw kennis te delen en van anderen te leren en jezelf verder te blijven ontwikkelen.
Onze afdeling is in beweging en werkt altijd aan verbetering. Naast de reguliere werkzaamheden krijg jij alle ruimte om pro-actief projecten op te pakken. Zo voer je naast jouw dagelijkse werkzaamheden op ad hoc basis ook de regie over diverse projecten, zoals het inregelen van nieuwe instrumenten, nieuwe asset classes en nieuwe externe managers en andere nieuwe toeleveranciers. Daarnaast richt je je op het opstellen en verbeteren van duurzaamheidsrapportages. Op deze manier krijg jij de kans om met jouw unieke talent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise en innovatieve ideeën centraal staan.
Zo bouwen we samen aan de toekomst.
Samenwerken aan een gezonder Nederland. Wat betekent dat voor jou?
Wij hebben oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juiste zorgoplossingen en jouw persoonlijke groei. Bij VGZ werken wij plaats en tijd onafhankelijk en zijn wij ervan overtuigd dat je door de juiste werk/privé balans het langst gezond blijft. Het team waarin jij komt te werken bestaat uit teamleden met verschillende achtergronden waardoor je optimaal de kans krijgt om jouw kennis te delen en van anderen te leren en jezelf verder te blijven ontwikkelen.Daarnaast bieden we jou:
- Een salaris tussen € 4.600,- en € 5.600,- br/mnd obv 38 uur (afh van werkervaring; salarisschaal H van de CAO van VGZ)
- Een uitgebreide studieregeling gericht op ontwikkeling, loopbaan en verbreding van je inzetbaarheid
- Een persoonlijk opleidingsbudget van € 500,- per jaar
- Vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%)
- Uitgebreide pensioenregeling bij SBZ Pensioen
- Zorgverzekering via de VGZ-personeelscollectiviteit
- Naast aantrekkelijke kortingen, ontvang je een werkgeversbijdrage van € 57,- bruto per maand
- Het gezondste kantoor van Nederland
- Gedurende je dienstverband bij VGZ krijg je een volledig verzorgde thuiswerkplek ter beschikking gesteld
Dit is wat jij meebrengt
Waar wij voor staan, daar kun jij je in vinden. Jij vindt het belangrijk dat het werk dat je doet, impact heeft op onze maatschappij. Om deze rol succesvol in te kunnen vullen ben jij nieuwsgierig en leergierig. Je bent een verbinder en neemt pro-actief eigenaarschap van de zaken die op jouw pad komen. Daarnaast kom jij het beste tot je recht in een organisatie met een open organisatiestructuur waarin we elkaar continu uitdagen om nog beter met elkaar samen te werken. Humor staat in ons team ons hoog in het vaandel!Deze zaken zien wij graag terug in jouw cv:
- Minimaal 10 jaar relevante werkervaring in de beleggingssector;
- Een afgeronde HBO of universitair opleiding in de richting Financieel, Economie of Beleggingen;
- Ervaring en/of affiniteit met riskmanagement en/of beleggingskennis is een pré;
- Ervaring met Agile werken en zelforganisatie is een pré.
De zorg in Nederland is goed, en dat willen we graag zo houden, want goede zorg is voor iedereen onmisbaar. Maar hoe moet dat, als er te weinig personeel is en de kosten blijven stijgen? Onze aanpak: we zetten ons al een aantal jaar samen met zorgverleners in voor betere zorg voor de patiënt tegen lagere kosten. Zinnige zorg noemen we dat. We stimuleren zorginstellingen om slimme initiatieven van zorgverleners over te nemen. Dit leidt vaak tot meer tijd voor de patiënt, betere adviezen en digitale oplossingen om meer patiënten snel te kunnen behandelen.
Voorop in gezondheid en zorg
Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg, voor iedereen. Dát is waar wij ons iedere dag voor inzetten. We zijn een coöperatie zonder winstoogmerk en willen voorop lopen in het ontwikkelen en aanbieden van gemakkelijke, vernieuwende en passende oplossingen op het gebied van gezondheid én zorg.Klaar om het verschil te maken?
Werken bij VGZ betekent werken in een organisatie waar integriteit centraal staat. Pas dan kunnen onze verzekerden en samenwerkingspartners er namelijk écht op vertrouwen dat de informatie die zij met ons delen, in goede handen is. Ook financiële integriteit waarbij we op een transparante en bewuste manier omgaan met financiële middelen, hoort daarbij. Om deze integriteit te kunnen waarborgen, screenen wij iedereen die werkzaamheden gaat verrichten voor VGZ. Ook zijn wij als zorgverzekeraar wettelijk verplicht om de betrouwbaarheid van medewerkers in een integriteitsgevoelige functie te onderbouwen.Dat wij als organisatie een grote verantwoordelijkheid dragen, voelen wij. Risicobewust handelen is dan ook voor iedere VGZ’er een belangrijk onderdeel van het werk.
Solliciteer nu op deze vacature via onderstaande sollicitatiebutton. We zijn benieuwd naar de reden waarom je bij ons wilt komen werken. Heb je nog vragen over de vacature? Laat het ons weten via hrrecruitment@vgz.nl.
meer...
Meer vacatures van Vgz