Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel Administratief Medewerker Franstalig

Flexibility - Goes - 05-04-2024 Naar vacature  

€ 2900 - 3900 per maand
MBO
33 - 40 uur
16-04-2024
Maak deel uit van een enthousiast team van 12 professionals als Commercieel Administratief Medewerker Franstalig in regio Goes.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je vragen en klachten behandelt en zorgt voor een optimale oplossing. Klaar voor een dynamische rol met veel verantwoordelijkheid? Solliciteer nu en maak van deze functie jouw nieuwe baan!

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?

  • Fungeren als direct contactpunt voor klanten, zowel nationaal als internationaal, en het afhandelen van vragen en klachten over producten;
  • Verantwoordelijk zijn voor de correcte registratie van klantvragen en klachten, en ervoor zorgen dat deze effectief worden opgevolgd door de interne organisatie;
  • Zorgen voor een snelle terugkoppeling naar de klant met de juiste informatie, waarbij snelheid en nauwkeurigheid essentieel zijn;
  • Signaleren en analyseren van trends in klantvragen en klachten en deze communiceren naar de interne organisatie;
  • Fungeren als de schakel tussen verschillende afdelingen, zoals de salesafdeling en de kwaliteitsafdeling, om een effectieve samenwerking te bevorderen;
  • Samenwerken met de afdeling kwaliteit om bij te dragen aan de voortdurende verbetering van klachtenprocedures;
  • Nemen van de juiste preventieve corrigerende maatregelen om klachten te voorkomen en klanttevredenheid te waarborgen;
  • Maandelijks en op verzoek van Sales Managers verzorgen van klachtenrapportages en deze indien nodig toelichten;
  • Betrokken zijn bij klantenaudits en audits van certificerende instanties, en ervoor zorgen dat deze succesvol worden doorlopen.

Wat bieden wij?

  • Afwisselende en uitdagende functie van 32 - 40 uur bij een groeiende internationale organisatie in de food;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.900 – €3.900,- o.b.v. 40 uur gebaseerd op opleiding en ervaring;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV dagen;
  • 8% vakantiegeld en 4,5% eindejaarspremie;
  • Goede pensioenregeling waarvan 50% minder eigen bijdrage;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Volop ruimte voor ontwikkeling-en scholingsmogelijkheden;
  • Gedegen inwerkperiode;
  • Een enthousiast team van specialisten die iedere dag willen blijven leren.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over MBO 4 werk-en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring;
  • Goede beheersing van Microsoft Office en ERP/MRP;
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Franse taal;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent commercieel en klantgericht ingesteld;
  • Je kunt goed werken in een team, maar ook zelfstandig;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flexibility