Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Word jij nieuwe Backoffice Employee

Majestic - Spijkenisse - 22-07-2021 Naar vacature  

Optimale arbeidsomstandigheden zijn belangrijk voor het bedrijfsleven. Wij van Majestic Safety Products & Services – een internationaal opererende importeur/groothandel op het gebied van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) en onderdeel van het beursgenoteerde en wereldwijd opererende Bunzl Plc (www.bunzl.com) – weten dat als geen ander. Met onze PBM zorgen we ervoor dat mensen aan het einde van de dag weer veilig thuiskomen bij hun dierbaren… PROTECT WHAT REALLY MATTERS.

Ter uitbreiding van onze Backoffice afdeling in Spijkenisse zijn wij per direct op zoek naar een

Backoffice Employee
 

Wat ga je als Backoffice Employee doen?

Als Backoffice Employee kom je terecht in een leuk en bruisend team van Backoffice collega’s en de teamleider. Je zult werkzaam zijn op locatie Spijkenisse. Als Backoffice Employee ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoering van alle taken binnen de afdeling Backoffice. Je hebt als doel om de klanttevredenheid te vergroten door een optimale afhandeling van alle administratieve taken die onder jouw verantwoordelijkheid komen te vallen.

Wat voor soort werkzaamheden kun je verwachten? In deze functie ga je aan de slag met onder andere de volgende zaken:
  • Invoeren van orders;
  • Behandelen en bewaken van klachten en retouren;
  • Invoeren en begeleiden van Printshoporders;
  • Onderhouden van contacten met ons Distributiecentrum in Bergen op Zoom inzake leveringen, klachten, retouren, reserveringen, eventuele knelpunten en doorlooptijden;
  • Onderhouden van contact met de klanten inzake alle Backoffice gerelateerde vragen;
  • Onderhouden van contacten met interne collega’s met betrekking tot de levertijden, beschikbaarheid etc.;
  • En alle andere voorkomende werkzaamheden die voortvloeien uit de taken en verantwoordelijkheden van deze functie en de afdeling Backoffice.

Wat breng jij mee?

  • Je hebt succesvol een Mbo-opleiding afgerond en je beschikt over minimaal 1-2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring met SAP is een pré;
  • Je bent 32 – 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent secuur, klantgericht en klantvriendelijk;
  • Je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk) en kan goed in teamverband werken;
  • Je bent stressbestendig en schakelt snel en gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden.

Als je bij ons komt werken…

Krijg je allereerst een goed inwerktraject zodat je optimaal van start kunt in je nieuwe baan. Binnen Majestic heerst een informele sfeer waarbij we naast prestaties ook werkplezier erg belangrijk vinden. Je start met een uitdagende, fulltime functie bij een stabiele internationale organisatie die gekenmerkt wordt door een transparante, no-nonsense cultuur. In deze functie werk je samen met jouw collega’s op ons kantoor in Spijkenisse. We hebben een actieve personeelsvereniging met leuke activiteiten en er staat iedere dag een verzorgde lunch klaar. Het salaris is altijd in overleg en afhankelijk van opleidingsniveau, kennis en ervaring. Daarnaast ontvang je van ons:

  • 25 vakantiedagen (met de optie om enkele dagen bij te kopen);
  • Twee vrijwilligersdagen per jaar die je naar eigen inzicht mag inzetten (in overleg);
  • Een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een gepaste thuiswerkvergoeding;
  • Een jaarlijkse bonusuitkering afhankelijk van het bedrijfsresultaat;
meer...



Meer vacatures van Majestic