Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratieve topper

Megens Installaties - Druten - 12-04-2024 Naar vacature  

Megens is een professioneel installatiebedrijf met een stevige focus op kwaliteit en innovatie. Onze klanten worden volledig ontzorgd als het gaat om adviseren, ontwerpen, installeren en beheren van technische installaties in de vorm van direct werkende en optimaal renderende totaaloplossingen. Dit doen wij met name voor de utiliteitsbouw, retail en de vrije sector woningbouw.

Door de constante aandacht voor kwaliteit, service en een flexibele werkwijze zijn we uitgegroeid tot een middelgroot regionaal en landelijk werkend bedrijf met ca. 130 werknemers. Wij bestaan uit meerdere “Megens-entiteiten” met vestigingen in Druten, Naarden en Apeldoorn die onderling nauw met elkaar verbonden zijn.

Door de groei, die wij in de toekomst door willen zetten, zoeken wij enthousiaste en gemotiveerde collega’s. Ben je benieuwd naar hoe er een dag bij Megens Installaties eruit ziet? Bekijk dan deze video!

Wij bieden

  • Uitdagende en zelfstandige job bij onze vestiging in Druten;
  • Een parttime baan van ongeveer 20 uur;
  • Uitgebreide opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele begeleiding bij je werkzaamheden;
  • Eigen werkplek met zit-sta bureau en goede apparatuur;
  • Een compleet vernieuwd en energieneutraal kantoorpand in Druten;
  • Prettige informele werksfeer waarbij de werknemer centraal staat;
  • Vrijdagmiddagborrel in ons eigen inpandige bedrijfscafé;
  • Onvergetelijke personeelsuitjes;
  • Fietsplan;
  • We helpen je, indien gewenst, te stoppen met roken;
  • Dagelijks gratis vers fruit in de kantine aanwezig;
  • Collectiviteitsafspraken bij verschillende zorgverzekeraars;
  • 38 vakantiedagen per jaar o.b.v. fulltime;
  • Gratis Timemanagement- en EHBO-cursus;
  • En nog veel meer!
Het belangrijkste van je werkzaamheden is het beheer van de crediteuren en debiteuren, waarbij je zorgt voor een vlekkeloze financiële administratie en tijdige betalingen. Je werkt in een team maar het is jouw primaire taak. Je collega’s staan je bij met raad en daad.

Als onze administratieve topper maak je onze klanten extra blij doordat je ze gastvrij ontvangt bij de receptie. Wanneer een klant belt sta je ze netjes en vriendelijk te woord. Jij bent namelijk de eerste persoon die men spreekt en ziet wanneer iemand contact opneemt met Megens. Je helpt iedereen snel en accuraat met de vragen die ze hebben. Mensen voelen zich direct welkom wanneer ze met jou hebben gesproken. Ook behoort tot je werkzaamheden het tijdig verwerken van de inkomende en uitgaande post.

Je komt te werken in een gezellig team van 11 personen van verschillende entiteiten die voor elkaar door het vuur gaan. Deze club van enthousiastelingen ondersteunen alle andere medewerkers zodat zij kunnen uitblinken in hun werk. Hopelijk kom jij dit nog verder versterken!

Jouw profiel

  • Je kunt goed communiceren;
  • Je bent representatief, vriendelijk en brengt goede woordgrappen mee;
  • Je hebt gevoel voor details, werkt secuur en neemt verantwoordelijkheid voor je werkzaamheden;
  • Je hebt kennis van financiële administratie en hebt hier relevante werkervaring in;
  • Je beschikt over voldoende digitale vaardigheden om te kunnen werken met de programma’s van Microsoft Office;
  • Maar het allerbelangrijkste: Je hebt passie en bent gemotiveerd om te leren en te groeien in je werkzaamheden.

Jouw tijd is geld waard!

Wanneer je zelf bij ons solliciteert en het leidt tot een sollicitatiegesprek, betalen wij een eenmalige vergoeding voor jouw tijd. Dus kijk snel op onze website

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Megens Installaties