Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Communicatiemedewerker en Contentcreator
De Graafschap is één van de meest bijzondere voetbalclubs van Nederland.
De club van de Achterhoek heeft een geuzennaam (Superboeren), heeft een eigen taal (D’ran, Attamottamotta en Deurdonderen) en niet onbelangrijk: de club is van de achterban, van de Achterhoek. Dat maakt jou als communicatiemedewerker en contentcreator tot een zeer belangrijk persoon binnen de organisatie.
Dus, ken jij het DNA van De Graafschap? Is je eigen hart blauw-wit? Zie jij deze functie als een prachtbaan om met content en transparante communicatie de binding met de trouwe achterban nog hechter en mooier te maken? Dan ben jij misschien wel de nieuwe communicatiespits van De Graafschap!
Wat we zoeken in jou?
Ben jij..- die ongekroonde communicatie- en contentcreator koning/koningin van de Achterhoek?
- een teamspeler die iedere dag vol overgave D’ran gaat om de club nóg mooier te maken?
- creatief, heb je lef en bezit je alle vaardigheden om in alle professionaliteit invulling te geven aan de rol van contentcreator en communicatiemedewerker binnen het beleidsplan?
- zelfstandig, gestructureerd en nauwkeurig en kun jij met durf, humor, openheid en anders-dan-anders-denken de communicatie naar een hoger niveau tillen?
- op zoek naar een baan van 32-40 uur per week en ben je er eventueel ook als De Graafschap in de avond moeten spelen, of als er opeens een beroep op je wordt gedaan?
- iemand die niet achteruit deinst voor een flinke dosis verantwoordelijkheid en krijg je energie van het aansturen van en samenwerken met een team van vrijwilligers?
- thuis in de foto- en videobewerking (pre) of lijkt het je leuk je hierin te ontwikkelen?
- diegene waarvoor de hedendaagse sociale media platformen geen geheimen meer hebben?
- woonachtig in de Achterhoek? (kennis van de Achterhoekse taal en posters van De Graafschap op je (kinder)slaapkamer zijn een pre)
- iemand die snapt wie en wat De Graafschap is en zie je het als een uitdaging om de achterban mede door jouw creativiteit, communicatietalent en content nog trotser te maken?
- iemand die bovenstaande vragen volmondig met JA kan beantwoorden?
De Graafschap zoekt iemand met minimaal hbo denk- en opleidingsniveau, maar heb je ervaring en kun je ons overtuigen én heb je alle bovenstaande vragen met JA beantwoord, dan mogen toppers met mbo denk- of opleidingsniveau zeker ook solliciteren.
Wat biedt De Graafschap jou?
- Een heuse Achterhoekse erebaan, want zo zien we jouw rol bij de mooiste club van Nederland
- Een dynamisch en interessant speelveld waarin geen dag hetzelfde is
- Een zeer divers takenpakket: denk aan het coördineren van de printmedia (kranten en magazines), het maken van persberichten, het beheren van de website, app en de social media kanalen, het opzetten en uitvoeren van verschillende campagnes, bedenken en maken van (video)content. Daarnaast ben je ook aanspreekpunt voor de media tijdens thuiswedstrijden en heb je een aantal administratieve taken. Natuurlijk is er ook ruimte om nieuwe ideeën en concepten neer te zetten
- Bij De Graafschap ben je een teamspeler binnen een hecht, collegiaal blauw-wit team. Binnen dat team krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en in vrijheid met veel eigen verantwoordelijkheid jouw steentje bij te dragen
- Oh… en je werkplek? Op het kantoor van de prachtige Vijverberg!
- Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de norm binnen De Graafschap, waarbij je als medewerker een pensioenregeling krijgt én een seizoenkaart.
Meer vacatures van Mrktng.nl