Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Technical support & application engineer

Ddj Media - Naarden - 19-11-2021 Naar vacature  

Bij DDJ Media proberen we boven onszelf uit te stijgen bij alles wat we doen. Daarom zijn we altijd op zoek naar mensen met net zo’n grote drive als wij. Ben jij iemand die barst van de ideeën, die altijd kijkt naar hoe het nóg beter kan? Durf jij grenzen op te zoeken en het anders aan te pakken dan de rest? Wie weet ben jij het volgende talent dat bij ons aan boord stapt.

TECHNICAL SUPPORT & APPLICATION ENGINEER

(fulltime)
Wij geloven in de kracht van audiovisuele media oplossingen die, mits juist ingezet, de klantbeleving verhogen, de verblijfsduur verlengen en het koopgedrag positief beïnvloeden. DDJ Media zorgt zowel in de retail als horeca branche voor sfeer verhogende muziek en beelden die fascineren. Wij zijn een jong, innovatief en groeiend bedrijf. Om ons service & support team verder uit te breiden zijn wij op zoek naar een nieuwe collega met ambitie!

 

Wat ga je doen?

Als onderdeel van het technical support team werk jij actief mee aan de operations en uitdagende innovatieve projecten. Met de nodige ICT kennis verleen je support aan onze klanten en sta je aan de basis van technische realisatie van projecten en nieuwe producten. Je werkt dagelijks met uiteenlopende tools en software applicaties zoals content management- en customer support systemen. Daarbij fungeer je als brug tussen techniek & content waarmee je zorgt voor de verdere ontwikkeling van onze muziek en beeldoplossingen met platformkoppelingen zoals interactieve content en data triggers. Heb je hiervoor meer kennis nodig? Dan zijn wij bereid jou hierin te ontwikkelen.

Specifieke taken

  • Beheer van digitale netwerken voor onze muziek- en media players.
  • Technische voorbereiding van audiovisuele projecten.
  • Oplossen van content vraagstukken waar techniek bij komt kijken.
  • Testen van beeldschermen, mediaplayers en visuele content.
  • Content- en datakoppelingen maken voor onze narrowcasting applicaties.
  • Registreren, escaleren en monitoren van servicedesk calls en incidenten.
  • Verlenen van technische en functionele online & telefonisch support.

De ideale kandidaat

Je bent een initiatiefrijk en daadkrachtig persoon die als geen ander het overzicht weet te bewaren. Met je servicegerichte en flexibele houding zorg jij dat iedere klant naar volle tevredenheid wordt geholpen. Plannen en organiseren kun je zonder stress! Daarnaast beschik je over de eigenschap om software applicaties snel te leren kennen en durf je input te geven om processen nog efficiënter te maken.

Jij hebt/bent

  • een opleiding in de richting van techniek & IT, minimaal MBO of hoger.
  • een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • kennis van softwareapplicaties, koppelingen en integratie.
  • kennis van IT infrastructuur en Windows Sever.
  • ervaring met platformkoppelingen, API’s en data import zoals XML, CSV en JSON of de bereidheid dit te willen leren.
  • affiniteit met audio, beeldschermen, media players en IP netwerken.
  • een positieve instelling & werkt nauwkeurig!

Wat kun jij van ons verwachten?

We bieden een uitdagende, veelzijdige en zelfstandige functie met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioensregeling, laptop en mobiele telefoon. Je komt te werken binnen een sterk groeiende en innovatieve organisatie met fijne collega’s. Een open sfeer, no-nonsense mentaliteit, directe communicatie en klantgerichtheid kenmerken DDJ Media.

meer...



Meer vacatures van Ddj Media