Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Leveranciers- & Contractmanager IT

AanbestedingsCafe - Utrecht - 08-05-2023 Naar vacature  

Wil jij échte meerwaarde creëren voor KVK, en daarmee voor de ondernemers van Nederland? Kun jij door middel van de positieve dialoog met leveranciers en directe collega’s de dienstverlening van onze IT-leveranciers naar een hoger niveau tillen? Kom bij ons werken als Leveranciers- & Contractmanager IT!

Wat ga je doen?

Samen met het team ben je verantwoordelijk voor de gehele contractlevenscyclus van onze IT-leveranciers. Het onderhouden, evalueren en uitbouwen van relaties is de grootste prioriteit. Dankzij jou zijn de juiste IT-middelen, tijdig, in optimale kwaliteit, kostenefficiënt en met adequate risico mitigerende maatregelen beschikbaar voor KVK. Daarnaast adviseer je op het gebied van strategie en marktontwikkeling.

Verder richt je je op:
  • Proactief bijdragen in de verkenning van samenwerkingen met huidige en potentiële IT-leveranciers;
  • Het organiseren van en participeren in een sourcingteam,
  • Participeren in de aanbestedingsteams;
  • Monitoring en proactieve besturing van contractafspraken;
  • Financieel management en businesscontinuïteit;
  • Zorgdragen dat de aan jou toegewezen IT-contracten in lijn blijven met (i) de gewenste c.q. benodigde businessbehoefte, (ii) de KVK IT-strategie en doel-/referentiearchitectuur, (iii) het KVK-beleid (o.a. Inkoopbeleid, Risk- & Compliance en Security beleid ) en (iv) geldende wet- en regelgeving.

Wat neem je mee?

Met jouw goede communicatieve vaardigheden ben je sterk in de sturing van diverse partijen en kun je door middel van de positieve dialoog de dienstverlening van onze IT-leveranciers naar een hoger niveau tillen. Échte meerwaarde creëren voor KVK, en daarmee voor de ondernemer, in samenwerking met leveranciers is voor jou niet moeilijk. Daarnaast is het signaleren en adresseren van knelpunten jouw tweede natuur en denk je daarbij in oplossingen, niet belemmeringen.

Verder heb je:
  • een hbo+ (bachelor)- of wo (master)-opleiding, bij voorkeur aangevuld met NEVI II en CATS CM (pre);
  • aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van contract- en leveranciersmanagement;
  • aantoonbare affiniteit met projectmanagement;
  • financieel inzicht;
  • kennis van en/of ervaring met de besturing van grote IT contracten (onder andere cloud-contracten);
  • kennis van en/of ervaring met het uitvoeren van (pre-contractuele) risico-analyses, zoals BIA, PIA, RSA;
  • kennis van en/of ervaring met het afsluiten van ISO 27001 en ISO 27017/27018 gebaseerde (Security Agreements) en bijbehorende (BIV-classificatie gebaseerde) Toepassingsmatrix c.q. Statement of Applicability (SoA);
  • kennis van en/of ervaring met het opstellen van Verwerkersovereenkomsten (voor de contractuele borging van privacyaspecten);
  • kennis van en/of ervaring met het beoordelen van scope van de voor IT (cloud) relevante contracten, o.a. ISO-certificeringen (o.a. ISO 27001 / ISO 27017/27018 en ISO 22301) en Assurance Verklaringen (o.a. ISAE3402 (SOC1) / ISAE 3000 (SOC 2)
  • kennis van en/of ervaring met de regels voor aanbesteden door de overheid (Aanbestedingswet) (pre);
  • kennis van en/of ervaring met (Europese) aanbestedingen (pre).

Wat bieden wij jou?

Werken bij KVK betekent bijdragen aan ondernemend Nederland en hen ondersteunen met informatie en advies zodat zij zich kunnen richten op waar ze goed in zijn: ondernemen!

Wij bieden de vrijheid om in een snel veranderende wereld jouw expertise in te zetten om complexe vraagstukken op te pakken en te vertalen naar duurzame en praktische oplossingen. Dit doen we in een unieke werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen door de diversiteit aan uitdagende projecten en een divers en ambitieus team van professionals. Je krijgt de ruimte om jouw werk in te richten zoals jij dat zinvol vindt.

Daarnaast bieden we je:
  • Een interessante en diverse functie voor 40 uur per week (parttime ook mogelijk);
  • Een fulltime functie, conform de CAO Rijk, maximaal schaal 12 € 6.381,- per maand, afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Rijk, zoals studiefaciliteiten en bedrijfsfitness;
  • Volledige reiskostenvergoeding in de vorm van een Shuttel vervoerskaart;
  • 41 vakantiedagen, inclusief 12 adv-dagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een individueel keuzebudget van 16,37% van je bruto jaarsalaris;
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Na een jaar een vast contract bij goed functioneren;
  • Hybride werken in een inspirerend team in Utrecht;
  • Een vergoeding voor het inrichten van een goede thuiswerkplek;
  • Een thuiswerkvergoeding.

Waar kom je te werken?

KVK biedt informatie, voorlichting en ondersteuning aan ondernemers bij de belangrijke thema’s op ondernemersgebied. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. Onze dienstverlening is gericht op digitaal gemak, simpelheid en snelheid, met persoonlijke aandacht daar waar gewenst of nodig.

Om sneller in te spelen op de wereld van de ondernemer, werkt KVK agile, datagedreven, en digitaal. De wensen van klanten vertalen we in praktische IT-oplossingen die makkelijk toegankelijk en 24/7 beschikbaar moeten zijn.

We werken gezamenlijk aan onze projecten, bedenken innovatieve oplossingen en vieren onze successen. KVK werkt ook met de allernieuwste tech. Kom je bij KVK werken, dan staat er een enthousiast team voor je klaar.

meer...



Meer vacatures van AanbestedingsCafe