Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Universiteit Marketingcommunicatie adviseur Professional Learning Development

Usg Marketing - Twente - 06-01-2021 Naar vacature  

Je bent op deze vacature pagina

Universiteit Twente: Marketingcommunicatie adviseur Professional Learning Development (0,8 fte)

Solliciteer direct
|
Universiteit Twente: Marketingcommunicatie adviseur Professional Learning Development (0,8 fte)

Universiteit Twente: Marketingcommunicatie adviseur Professional Learning Development (0,8 fte)

  • HBO/WO
  • 32 uur
  • ENSCHEDE
Leren doe je niet alleen tijdens je bachelor- en masteropleiding. Leren doe je je leven lang! Jij weet als geen ander professionals uit publieke en private organisaties te bereiken en te overtuigen van ons programma Professional Learning. Werken vanuit een data-driven en customer journey gerichte aanpak is voor jou een vanzelfsprekendheid. Ben jij een echte pionier en presteer jij het beste in een dynamische en uitdagende omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Marketingcommunicatie adviseur Professional Learning Development/Leven Lang Leren (0,8 fte)

Over deze functie

De dienst Marketing & Communicatie (MC) helpt de Universiteit Twente haar strategische visie voor het komende decennium, Shaping 2030, realiseren. Dat doen we door ons onderwijs, onderzoek en onze community een gezicht en zichtbaarheid te geven.

Leven Lang Leren is een van de pilaren van Shaping 2030. Universiteit Twente biedt vanuit meerdere faculteiten part-time programma’s voor professionals aan en wil hier de komende jaren fors in investeren. Voor de marketingcommunicatie professional die wij werven, een mooie uitdaging om dit programma bekendheid te geven en onze faculteiten te voorzien van kwalitatieve leads.

Binnen de faculteit BMS is een eigen, aparte onderwijsgroep voor Professional Learning Development, waarvan onder andere de Master of Public Management en Master Risicomanagement onderdeel zijn. Dit zijn parttime masters gericht op managers en professionals uit publieke en private organisaties. Daarnaast biedt de onderwijsgroep masterclasses aan en organiseert diverse workshops, trainingen en congressen.

Wat ga je doen?
Jouw kerntaken zijn primair gericht op de werving van professionals voor de twee parttime-masters van PLD in de zakelijke markt, als ook voor (nieuwe) initiatieven van andere faculteiten. Jij bent primair verantwoordelijk voor het werven van kwalitatieve leads en het (helpen) geven van goede opvolging via een data-driven en customer journey gerichte aanpak.

Vanuit jouw focus op de professionele doelgroep werk je nauw samen met de programmamanagers en andere interne betrokkenen van PLD en andere faculteiten. Je ontwikkelt samen met collega’s een integraal marketingcommunicatieplan voor deze doelgroep. Daarbij werk je veel met online media en help je bij de professionele inzet van CRM. Vanuit inhoudelijke marketingexpertise en met de nodige creativiteit voorzie je het opleidingsmanagement van input en lever je een bijdrage aan de ambities van de faculteit(en).

Ten aanzien van de lange termijn strategie voor professional learning denk je mee met het project team op het gebied van Leven Lang Leren, en voorzie je collega’s van andere diensten en faculteiten van relevante input.

Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
  • Zorgen voor een goede verbinding tussen de diverse faculteiten en M&C en wederzijdse input te vertalen naar een passend plan e/o actie.
  • In kaart brengen van de customer journey en van daaruit opstellen, coördineren en uitvoeren van een (online) marketingplan (in samenwerking met externe en interne online specialisten) voor de verschillende initiatieven;
  • Inzetten en sturen op gebruik van social media gericht op diverse sectoren in de publieke en private markt;
  • Initiëren en organiseren van (online) events voor de verschillende programma’s.
  • Content creëren , coördineren en beheren gericht op de zakelijke markt ten behoeve van diverse media waaronder online nieuwsbrieven, website en brochures;
  • Evaluaties t.b.v. de accountability van activiteiten, je verzamelt en rapporteert marktinformatie.

Onze eisen

  • Wij zoeken een proactieve, slimme aanpakker met een doelgroepgerichte, data-driven mindset.
  • Je hebt een afgeronde, relevante HBO of WO-opleiding en minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je beschikt over kennis en ervaring in B2B marktbewerking. Ervaring met de doelgroep professionals is een pré.
  • Je weet SEA/SEO gericht in te zetten. Ervaring met Microsoft Dynamics is een pré.
  • Je bent gedreven, resultaatgericht, hebt commercieel inzicht en ziet kansen in de markt waar je snel op weet in te spelen.
  • Je bent een daadkrachtig gesprekspartner voor het opleidingsmanagement en M&C-collega’s en andere diensten.
  • Je hebt een creatieve inbreng in strategieontwikkeling en weet dit te vertalen naar een concreet marketingplan.
  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn vanzelfsprekend goed. Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een netwerker en kunt zowel collega’s als externe contacten enthousiasmeren en vanuit inhoudelijke expertise.
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van de Universiteit en de M&C way of working met organisatiesensitiviteit en verbindend vermogen als twee belangrijke competenties.

Wat wij bieden

Je wordt onderdeel van het Marketing team, waarin hardwerkende, gedreven en betrokken collega’s elkaar uitdagen én verder helpen. Naast het inhoudelijke werk is er veel ruimte en aandacht voor persoonlijke contact met de collega’s, zoals (virtuele) borrels, inspiratiesessies en andere groepsactiviteiten.

De cultuur kenmerkt zich door sterke samenwerkingen, openheid, korte lijnen en inclusiviteit. We hechten waarde aan kwaliteit, vinden het belangrijk dat we oog hebben voor nieuwe ontwikkelingen en blijven leren, ook van elkaar.

Verder:
  • Een uitdagende functie in een sterk dynamische werkomgeving, waarin ruimte is voor eigen ideeën en initiatieven.
  • Flexibele werktijden en faciliteiten voor een thuiswerkplek.
  • Een contract voor één jaar met uitzicht op vast dienstverband.
  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, tussen de € 2920,- en € 4012,-bruto per maand bij een voltijds dienstverband. (volgens de cao Nederlandse Universiteiten en is gebaseerd op UFO-profiel communicatiemedewerker 1/communicatieadviseur 3. )
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Een intern opleidings- en trainingsaanbod, variërend van taalcursussen, persoonlijke ontwikkeling tot leiderschapsontwikkeling.
  • Een royale verlofregeling, 232 verlofuren bij een voltijdsaanstelling.
  • Bedrijfssport op de campus.
  • Diverse collectieve verzekeringen.

Werken bij de UT in het nieuwe decennium

De Universiteit Twente (UT) is het nieuwe decennium ingegaan met een ambitieuze missie(
): als ultieme people-first technische universiteit versterken we de samenleving door middel van duurzame oplossingen. De dienst
(MC) helpt de Universiteit Twente deze missie te realiseren. Als marketingcommunicatie adviseur maak je deel uit van een toonaangevende technische universiteit die onze wereld ten goede verandert en bijdraagt aan een eerlijke, duurzame, digitale samenleving. Als universiteit geven we het goede voorbeeld en nemen we duurzaamheid als voorwaarde in alles wat we doen. Onze drive om het beste in mensen naar boven te halen, betekent dat we gezonde werkprivékeuzes aanmoedigen, bijvoorbeeld door onze flexibele, aanpasbare voorwaarden. Onze prachtige, unieke campus biedt hiervoor de ideale setting. Bij UT kun je er zeker van zijn dat jouw werk ertoe doet – evenals jijzelf.

Over USG Marketing & Communications

Wij werken samen. Samen met bedrijven die ook vooruit willen. We versterken elkaar. Met één gezamenlijk doel: mensen en bedrijven succesvol maken. Nóg succesvoller. Dat doen we met onze unieke, op maat gemaakte marketing en communicatie oplossingen.

We zijn een organisatie die zich kenmerkt door kwaliteit, specialisme en duurzame relaties. Voor opdrachtgevers een innovatieve en oplossingsgerichte samenwerkingspartner met een breed palet aan dienstverlening. Voor professionals een plek waar ze zich continu kunnen ontwikkelen. Een plek zonder strak keurslijf en waar veelzijdigheid en diversiteit de toon zetten.

Is dit jouw baan?

Ben jij enthousiast over deze opdracht? We maken graag kennis met je!
Solliciteer direct

Toch nog een vraag?

Heb je twijfels of wil je nog meer overtuigd worden? Manon van Heumen staat je graag te woord.
meer...



Meer vacatures van Usg Marketing