Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klantenservice

Welkoop - Apeldoorn - 28-11-2018 Naar vacature  

Medewerker Klantenservice in Apeldoorn
Solliciteer direct
Medewerker Klantenservice

Welkoop is het merk voor Tuin & Dier. We richten ons op consumenten die van het buitenleven houden, een tuin hebben of dieren verzorgen. Zodat ze nog meer genieten van hun tuin & dier. Dat doen we met ruim 2000 medewerkers. Ons assortiment is te vinden in 154 Welkoopwinkels (waarvan 61 eigen winkels en 93 franchisewinkels) in Nederland en op Welkoop.nl. In december van 2020 is het servicekantoor en distributiecentrum verhuisd naar een compleet nieuw pand in Apeldoorn.

Onlangs is Welkoop opnieuw door klanten gewaardeerd als de beste winkelketen voor Tuin & Dier. Dit jaar wonnen we in de categorie Dier zelfs al voor het 7e jaar op een rij! Ook heeft de vakjury ons beloond met een award voor beste webwinkel in de categorie Tuin. Daar zijn we supertrots op en dat maakt het werken bij Welkoop extra leuk!

Wie zijn wij?
De klantenservice zit in een mooi en licht hoekkantoor op ons hoofdkantoor in Apeldoorn Noord. De Klantenservice is verantwoordelijk voor de juiste informatievoorziening richting winkels en het beantwoorden van consumentenvragen. De afdeling bestaat uit 12 collega’s die allemaal vallen onder de Manager Klantenservice. De sfeer onderling is positief en informeel. We helpen elkaar met onze eigen sterke punten en specialisaties. Onze ambitie is om van alle klanten een fan te maken door ze positief te verassen met onze acties. Je leert op deze afdeling veel over onze producten, retail en hoe je klanten echt kunt verrassen.

Wat ga je doen?
De werkzaamheden bestaan uit het telefonisch en per e-mail beantwoorden van vragen. Je begint bij het beantwoorden van de consumentenvragen. Daarna stroom je, als je dat wilt, door naar het beantwoorden van de vragen van onze collega’s uit de winkels. De vragen lopen uiteen over de folder, het assortiment en de bezorgingen door onze webwinkel, de klantenpas etc.

In 2022 gaan we nog verder met het beantwoorden van de klantenvragen door ook Chat en WhatsApp als communicatiekanaal in te zetten. De werkdagen en tijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur in ploegendienst en in een roulerend systeem op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur vanuit huis. In de toekomst worden de werktijden uitgebreid naar de avonden.

Wie ben jij?
Telefoon, mail en webcare vind jij een leuke uitdaging. Je wordt blij van ondersteuning bieden aan winkels en consumenten en denkt daarbij goed mee voor een gewenste oplossing. Je zet graag dat ene stapje extra om de klanten positief te verassen en neemt je collega’s graag mee in jouw positieve vibe! We zoeken een kandidaat die met mensen op verschillende niveaus uitstekend kan schakelen en daardoor draagvlak en eigenaarschap binnen het team creëert. Ook heb jij een scherp oog voor processen op een afdeling en ben jij goed in de bijbehorende administratie. Daarnaast:

  • Heb jij HBO werk- en denkniveau;
  • Heb jij ervaring opgedaan binnen een Callcenter en/of Klantenservice met email en webcare. Ervaring met Webcare en Salesforce is een pré;
  • Heb jij creatieve en uitstekende schriftelijke vaardigheden, omdat je 50% van je tijd ook e-mails schrijft;
  • Ben jij een multi-tasker die de vragen van onze klanten weet te beantwoorden door intern op onderzoek te gaan en tegelijkertijd je gesprek vast te leggen in het systeem;
  • Verras je onze klanten boven verwachting, met jouw doortastendheid en creativiteit bied jij onze winkels en klanten adequate oplossingen;
  • Ben jij bereid om piketdiensten te draaien tijdens de openingstijden van de klantenservice.
meer...



Meer vacatures van Welkoop